Презентація до уроку зарубіжної літератури у 9 класі на тему "Примхливий світ бароко" допоможе вчителю візуалізувати тему, органічно укласти учнівський конспект.

Про матеріал

Презентація до уроку зарубіжної літератури у 9 класі на тему "Примхливий світ бароко" допоможе вчителю візуалізувати тему, органічно укласти учнівський конспект.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала вчитель зарубіжної літератури ЗНЗ І – ІІ ступенів №8 Олександрійської міської ради Кіровоградської областіЗЛОЧЕВСЬКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНАПримхливий світ бароко

Номер слайду 2

Бароко:стиль + образ життяк. 16 – с. 18 ст. Палацовий стиль. Центр – Італія.

Номер слайду 3

«Бароко»:італ. – «дивний, химерний»;порт. – «перлина неправильної форми».

Номер слайду 4

Сприйняття світу. Постає не статичним і завершеним у своїх формах, а динамічним та вічно мінливим. Панують не тільки божественні закони, а закони природи, невідомі стихії й сили. Альберт Якобс Кейп«Світанок над річкою»Ермітаж, Санкт-Петербург1650

Номер слайду 5

Сприйняття світу. Втрачає єдність та цілеспрямованість. Він – осереддя різних начал та стихій. Гвідо Рені«Побиття немовлят»Національна пінакотека Болоньї, Італія1611 - 1612

Номер слайду 6

Розуміння людини. Вона відчула силу свого розуму та внутрішніх можливостей. Суперечлива, в її душі йде постійна боротьба. Складна й багатопланова особистість. Курт Венер сучасний американський художникІлюзії

Номер слайду 7

Головні ідеїЛюдина у складних стосунках з Богом. Віра у духовні можливості людини, яка змогла піднестися до Бога. Спроба примирити віру й розум. Джакомо да Віньола, Мікеланджело. Церква святого імені Ісуса, плафон. Рим, Італія1568 - 1584

Номер слайду 8

Риси бароко. Поєднання релігійних та світських мотивів, образів. Тяжіння до різних контрастів, складної метафоричності. Динамізм, алегорія, прагнення вразити .

Номер слайду 9

Риси бароко. Прагнення до універсальності художнього мистецтва. Декоративність, пишність, витіюватість. Атанасіус Кірхер. Титульний лист трактату 1650 року «Вселенське музотворення»

Номер слайду 10

Особливі риси. Контрастність. Асиметрія. Величність. Виразність. Складність форм.

Номер слайду 11

Особливі риси. Пишність. Розкіш. Мінливість. Динамічність. Поліфонічність.

Номер слайду 12

Архітектура. Звивисті та ламані лінії. Декор. Витонченість. Широкомасштабні проекти. Складні форми куполів. Франческо Борроміні Церква Сан Сан Карло алле Кваттро Фонтане, фасад. Рим, Італія1638 – 1680

Номер слайду 13

Архітектура. Розгорнуті масштабні колонади. Безліч скульптур. Деталі: атланти, каріатиди, маскарони. Пюже П. Атлант ратуші в Тулоні1656 Маскарон. Париж, Франція

Номер слайду 14

Архітектура ІталіїЛ. Берніні (працювали 7 архітекторів) Собор Святого Петра. Рим, Італія1506 – 1626

Номер слайду 15

Архітектура ФранціїЛуї Лево Версаль1661 – 1710

Номер слайду 16

Архітектура АнгліїСобор Святого Павла в Лондоні1675 - 1708

Номер слайду 17

Архітектура України. Архітектор Б. Растреллі

Номер слайду 18

Скульптура. Динаміка. Гра світла. Живописна текучість форми. Відчуття мінливості образу. Лоренцо Берніні«Екстаз Святої Терези»Церква Санта Марія делла Вітторія, Рим1645

Номер слайду 19

Лоренцо Берніні«Викрадення Прозерпіни»Галерея Боргезе, Рим1621

Номер слайду 20

ЖивописІдеалізація образів поєднується з несподіваними композиційними та оптичними ефектами, реальність з фантазією. Контраст світла й тіні. Дієго Веласкес. Портрет папи Інокентія Х,Галерея Доріа-Панфілі, Італія, Рим1650

Номер слайду 21

Живопис. Прагнення до величі й розкоші. Динамічність образів. Напруженість. Невимушена свобода мазка. Рембрандт ван Рейн. Повернення блудного сина,Ермітаж, Санкт-Петербург1666

Номер слайду 22

Живопис. Монументальні декоративні композиції. Парадні портрети. Емоційна, колористична та ритмічна єдність цілого. Пітер Пауль Рубенс. Коронація Марії Медичі,Лувр, Париж1622 – 1625

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Караваджо. Положення до гробу,Ватикан1602 – 1604

Номер слайду 25

Театр. Видовищність сценічних ефектів. Динамізм. Нагромадження інтриг. Здивувати глядача. Трагікомедія. Кальдерон

Номер слайду 26

Музика. Змішання різних технік, стилів, образів. Поєднання «нового» та «старого». Контрастність. Експресія. Пафос. Антоніо ВівальдіІталійський композитор«Чотири пори року» — ранній зразок програмної симфонічної музики1678 – 1741

Номер слайду 27

Музика. Нові світські жанри: опера, соната, ораторія, фантазія, токата, прелюдія, фуга тощо. Йоган Себастьян Бах. Німецький композитор. Творчість – понад 1000 композицій1685 – 1750

Номер слайду 28

Георг Фрідріх Гендель. Німецький та англійський композитор. Близько 40 опер1685 – 1759

Номер слайду 29

Сучасне втілення бароко. В інтер'єрі

Номер слайду 30

Сучасне втілення бароко. Дизайн одягу

Номер слайду 31

Дизайн одягу

Номер слайду 32

Сучасне втілення бароко. Дизайн зачіски

Номер слайду 33

Сучасне втілення бароко. Дизайн зачіски

Номер слайду 34

Сучасне втілення бароко. Дизайн взуття

Номер слайду 35

Сучасне втілення бароко. Дизайн взуття

Номер слайду 36

Література. Тенденція до складності форм і прагнення величавості та пишності. Дисгармонія світу. Поєднання релігійних та світських мотивів. Складна метафоричність.

Номер слайду 37

Алегоризм.

Номер слайду 38

Луїс де Гонгора-і-Арготе 11.07.156123.05.1627Іспанія

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Химинець Адріана Арпадівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Злочевський Андрій Миколайович
    Досить цікавий матеріал. Є можливість структуровано використовувати його на уроці.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
2463
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку