Презентація до уроку “Знаходження числа за його частиною. Задачі на знахо­дження числа за його частиною” 3 клас.

Про матеріал
Презентація до уроку математики за підручником "Математика" А. Заїка, С. Тарнавська, для 3-го класу. Мета: закріпити правило знаходження числа за його частиною під час виконання практичних завдань; формувати навички розв`язання задач вивчених видів; розвивати мислення, виховувати інтерес до вивчення математики, культуру оформлення письмових робіт.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Знаходження числа за його частиною. Задачі на знахо­дження числа за його частиною. Чотирнадцяте лютого. Класна робота

Номер слайду 2

90 : 3= 30 ∙ 3 : 10=200 ∙ 3= 800- 2 ∙10=30 Обчисли (УСНО)960078080 : 2= 900 : 3 : 10=600 : 2= 300 ∙ 2 : 10=403030060

Номер слайду 3

Математичний диктант. Запиши дроби. Запиши дробом. Порівняй дроби

Номер слайду 4

Знайдіть частину від числа (ПИСЬМОВО)від 1 хв 60 : 3 = 20 (с)від 1 год 60 : 6 = 10 (хв)від 1 доби 24 : 8 = 3 (год)

Номер слайду 5

У коробці 24 олівці. З них жовті. Скільки в коробці жовтих олівців?24 : 3 = 8 (ол.) Розв`яжи задачу (УСНО)style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 6

АBD9 см. Знаходження числа за його частиною. Довжина відрізка АВ дорівнює 9 см і становить — довжини відрізка АD. Знайдіть довжину відрізка АD.9 ∙ 4 = 36 см

Номер слайду 7

Пройшла уроку , тобто 15 хв . Скільки хвилин триває урок ?Знаходження числа за його частиною. Тривалість всього уроку можна знайти так :15 ∙ 3 = 45 (хв)

Номер слайду 8

Щоб знайти число за його частиною, потрібно величину заданої частини помножити на знаменник дробу.

Номер слайду 9

Знайти число , якщо (ПИСЬМОВО)= 20 20 ∙ 3 = 606 ∙ 5 = 30= 6 8 ∙ 5 = 40= 5 Знайти число , якщо. Знайти число , якщо. Знайти число , якщо

Номер слайду 10

Розв`яжи задачу (УСНО)За день з бочки продали — всієї капусти. Скільки капусти було у бочці, якщо продали 10 кг капусти?це 10 кг10 ∙ 5 = 50 (кг)

Номер слайду 11

Розв`яжи задачу (письмово)Було - ?см. Відрізала - 30 см, це Залишилось - ? см1) _ ∙ _ = ___(см) – довжина всієї стрічки ; Розв`язання2) _ – _ = ___ (см) – залишилося. Відповідь:

Номер слайду 12

Дякую за роботу!Ви молодці!Домашнє завдання. С.64 № 250, 253.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горністова Ірина Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
18 лютого 2022
Переглядів
6064
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку