Презентація до урокуз геометрії "Коло і круг"

Про матеріал
Поняття "коло" і "круг" формуються на протязі всього курсу математики. Дуже важливо показати учням різницю цих понять та ввести їх характеристики. Дана презентація дає змогу повноцінно провести урок, познайомити учнів з базовими поняттями та інструментами для їх побудови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Коло і круг. *

Номер слайду 2

* Рівність трикутника можна встановити за: двома сторонами і яким-небудь кутом; трьома кутами; стороною і прилеглим кутом; трьома сторонами. Так чи ні:

Номер слайду 3

* Рівність трикутника не можна встановити за: двома сторонами і кутом між ними; трьома кутами; стороною і прилеглими до неї кутами; трьома сторонами. Так чи ні:

Номер слайду 4

* Відрізок, який сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони: бісектриса; основа; висота; медіана. Так чи ні:

Номер слайду 5

* Перпендикуляр, проведений із вершини трикутника до прямої, що містить протилежну сторону: бісектриса; основа; висота; медіана. Так чи ні:

Номер слайду 6

Не стоїть і не стрибає Жодного кута не має. ( круг) У круга є одна подруга, Знайома всім її натура, Вона іде по краю круга, а має назву (коло). О *

Номер слайду 7

Мета уроку: 1.З’ясувати відмінності між поняттям “коло” і “круг”. 2.Вдосконалити навички користування креслярським приладдям для побудови кіл. 3.Повторити відомі та вивчити нові елементи фігур та їх властивості.

Номер слайду 8

* Циркуль – це креслярський інструмент. З ним потрібно працювати обережно. На одному кінці у нього — голка, на іншому — олівець. Користуватися їм треба обережно, щоб не уколотися і не поламати грифель олівця. Не можна підносити циркуль голкою до особи і не можна передавати циркуль сусідові “голкою вперед”. Мій циркач, циркач лихій Креслить круг однією ногою, А іншою, проткнув папір, Учепився і ні кроку.

Номер слайду 9

О 1. Відмітьте в зошиті точку и назовіть її літерою О. 2. Візьміть циркуль, відставте «ноги» циркуля на відстані 3 см. 3. Поставте голку циркуля в точку О, а другою «ногою» циркуля проведіть замкнуту лінію. * Завдання №1:

Номер слайду 10

О Означення: Коло – це замкнута лінія, яка складається з усіх точок площини, які знаходяться на однаковій відстані від данної точки. *

Номер слайду 11

О М т. О – центр кола А Відмітим на колі дві точки А и М. Відрізки ОА и ОМ – радіуси кола. Означення: Відрізок, який з’єднує центр кола з точкою на колі, називають радіусом. З’єднаємо точки О і М, О і А. *

Номер слайду 12

О М А Скільки радіусів у кола? Що можно сказати про них? Запишіть в зошити: ОА=ОМ=r *

Номер слайду 13

М А Продовжіть відрізок АО до перетину з колом. О Позначьте точку перетину буквой К. К Відрізок АК – називається діаметром кола. Означення: Діаметр – це відрізок, який з’єднує дві точки на колі і проходить через її центр. Завдання №2: *

Номер слайду 14

М А О К Запишіть в зошити: АК=d Порівняйте радіус кола і його діаметр. Запишіть: d=2r *

Номер слайду 15

М А О К З’єднайте точки М і К, А і М. Відрізки МК та АМ називаються хордами кола. Означення: Хорда – це відрізок, який з’єднує дві точки на колі. Як по іншому назвати діаметр? *

Номер слайду 16

А В С D E F K L O Назвіть усі радіуси , діаметри и хорди кола. *

Номер слайду 17

2. Якщо стакан огорнуть ниткою, а потім розкласти її, то довжина нитки буде приблизно дорівнювати довжині намальованного кола. Довжина кола 1.

Номер слайду 18

Ученими було встановлено, що довжина кола прямо пропорціонально довжині її діаметру. Тому для всіх кіл відношення довжини кола до довжини її діаметру є одним і тим же числом. Це число позначили – П (читається «пі») Якщо L и L1– довжини кіл, а d, D – діаметри, то D d

Номер слайду 19

П=3,141592653589793238462643… Число П – нескінченний десятковий дріб. П – перша літера грецького слова коло, периферія. П ≈ 3,14 Фраза числа П (пі) « Это я знаю и помню прекрасно…» 3, 1 4 1 5 9

Номер слайду 20

Формули для знахождення довжини кола L=Пd D –діаметр , п = 3,14 L = 2пR R – радіус п = 3,14

Номер слайду 21

Задача. Якось навесні вирішила господиня розбити біля дому квітучу клумбу у формі кола. Їй потрібно придбати декоративну огорожу, але вона не знає скільки потрібно метрів. Пам’ятає тільки, що коли креслила коло за допомогою мотузки, мотузки було 2.5 метри. Допоможіть господині.

Номер слайду 22

Формула для знаходження площі круга S – площа круга R – радіус круга П = 3,14

Номер слайду 23

Круг Коло Яка різниця між колом і кругом? O O Завдання №3: * Використовуючи циркуль, побудуй в зошиті два кола з однаковим радіусом, рівним 2 см, закраси внутрішню область одного кола.

Номер слайду 24

О А В С D E F M N P K L S T Z X Y Назовите точки, лежащие на окружности. Назовите точки, не лежащие на окружности. Назовите точки, лежащие на круге: *

Номер слайду 25

Домашнє завдання: Вчити п. 19.1-19.2 Виконати № 541, 545- достатній рівень № 553- високий.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    24 слайд. Чому на російській? Невже не ви автор...
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лампіка Ярина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Геометрія.(підручник) 7 клас (Тадеєв В.О.)
Додано
5 лютого 2020
Переглядів
4666
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку