14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

Взаємне розміщення прямих на площині.

Про матеріал
Взаємне розміщення прямих на площині. Мета уроку: Організувати діяльність учнів по узагальненню і систематизації знань і умінь учнів з названої теми.Формувати вміння розв’язувати задачі за допомогою малюнків, робити висновки. Виховувати бажання саморозвитку, самоосвіти, самовдосконалення. Тип уроку: урок –подорож.
Перегляд файлу

«Недостатньо тільки

 отримати знання: потрібно вміти їх використати»

 

І.В. Гете

 

Тема уроку: Взаємне розміщення прямих на площині.

Мета уроку: Організувати діяльність учнів по узагальненню і систематизації знань і умінь учнів з названої теми.

                   Формувати вміння розв’язувати задачі за допомогою

                   малюнків, робити висновки.

Виховувати бажання саморозвитку, самоосвіти, самовдосконалення.

Тип уроку: урок –подорож.

 

                                   Хід уроку

 

І. Організаційний момент

Перевірка домашнього завдання

Фронтально перевірити виконання домашніх вправ учнями, дати відповіді на запитання учнів, якщо такі виникли.

ІІ. Основна частина

Формулювання мети і завдань уроку

Учитель: оскільки урок є підсумковим, то вини­кає необхідність повторення, узагальнення та систематизації набутих знань, умінь під час вивчення теми.

Ми з вами вивчаємо геометрію перший рік. Кожен з вас переконався, який це цікавий, багатогранний розділ математики.

Під час вивчення теми « Взаємне розміщення прямих на площині», ми дізнались багато нового та цікавого. Зуміли подолати стежинки до вивчення нових термінів та здобули нові навики для розв’язування різноманітних задач.

Сьогодні на уроці ми відправимось в подорож під назвою – здобуті знання та зрозуміємо чи досконало ми вивчили дану тему.

 

ІІІ. Перевірка розуміння вивченого

 

Подорож у країну кутів.

 

          

 

 

  1 станція «Пригадайко»

Дати письмово відповіді на запитання:

  • які кути називаються суміжними;
  • сформулювати теорему -про суму суміжних кутів;
  • які кути називаються вертикальними;
  • які прямі будуть перпендикулярні;
  • сформулювати теорему ознаки паралельності прямих.

 

2 станція «Розминайко»

Навести приклади у класній кімнаті:

  • паралельних прямих;
  • вертикальних прямих;
  • перпендикулярних прямих.

   3 станція «Розвязайко»

Письмово розв’язуємо задачі:

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Узагальнення і систематизація

     Підсумок уроку та пояснення домашнього завдання.

Запитання до учнів:

  1. Чи сподобався вам урок?
  2. Чи сподобалась подорож  країною кутів?
  3. Що знадобилось сьогодні на уроці з попередніх занять?
  4. Що було найскладнішим під час виконання проекту?
  5. Що сподобалося найбільше?
  6. Які питання вимагають подальшого розгляду, вивчення?
  7. Які ідеї в результаті отриманих результатів з'явилися у вас?

 

5 Домашнє завдання

Підручник М.І.Бурда геометрія 7 клас

ст.71 тестові завдання.

docx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку