14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

Чотирикутники та його види.

Про матеріал
Чотирикутники Мета: забезпечити застосування учнями теоретичних знань з даної теми, відпрацьовувати вміння і навички розв’язування типових вправ за малюнками, формувати обчислювальні навички учнів, розвивати самостійність мислення, вчити об’єктивно оцінювати себе і коригувати свою діяльність в ході уроку; виховувати інтерес до процесу навчання, відповідальність за свідоме засвоєння знань.
Перегляд файлу

 

Тема:  Чотирикутники

Мета:  забезпечити застосування учнями теоретичних знань з даної теми, відпрацьовувати вміння і навички розв’язування типових вправ за малюнками, формувати обчислювальні навички учнів, розвивати самостійність мислення, вчити об’єктивно оцінювати себе і коригувати свою діяльність в ході уроку;

виховувати інтерес до процесу навчання, відповідальність за свідоме засвоєння знань.

Тип уроку. Урок засвоєння навичок і вмінь.

Форма проведення. Урок-практикум.

Наочність та обладнання:Вчительська презентація до уроку

Організаційний етап.

Привітання, налаштування на гарний настрій на уроці.

  1. Формулювання мети й завдань уроку.

Щодня в своєму житті кожна людина стикається з багатьма завданнями, які неможливо виконати без знання математики, тобто без розвязування різноманітних задач. Але для цього треба знати теоретичний матеріал.

Сьогодні на уроці ми дізнаємось наскільки добре ви його вивчили, і хто з вас зможе подолати дані математичні цікавинки.

  1. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок учнів.

 

  1. Первинне закріплення і корекція знань, умінь та навичок учнів.

Усні вправи.

 

 

 

 

  1. Перевірка первинного розуміння навчального матеріалу.

.

  1. Домашнє завдання.

Забезпечення розуміння учнями змісту й способів виконання домашнього завдання:

        Підсумки уроку.

Учні відповідають на питання за схемою:

На уроці я:

Дізнався –

Зрозумів –

Навчився –

 

Рефлексія.

Оцінити результативність своєї роботи на уроці за 12 бальною шкалою

Що сприяло успіху?

Що заважало?                                                                                                          

 

 

docx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку