Тема: Чотирикутники
Мета: забезпечити застосування учнями теоретичних знань з даної теми, відпрацьовувати вміння і навички розв’язування типових вправ за малюнками, формувати обчислювальні навички учнів, розвивати самостійність мислення, вчити об’єктивно оцінювати себе і коригувати свою діяльність в ході уроку;
виховувати інтерес до процесу навчання, відповідальність за свідоме засвоєння знань.
Тип уроку. Урок засвоєння навичок і вмінь.
Форма проведення. Урок-практикум.
Наочність та обладнання:Вчительська презентація до уроку
Організаційний етап.
Привітання, налаштування на гарний настрій на уроці.
Щодня в своєму житті кожна людина стикається з багатьма завданнями, які неможливо виконати без знання математики, тобто без розв’язування різноманітних задач. Але для цього треба знати теоретичний матеріал.
Сьогодні на уроці ми дізнаємось наскільки добре ви його вивчили, і хто з вас зможе подолати дані математичні цікавинки.
Усні вправи.
.
Забезпечення розуміння учнями змісту й способів виконання домашнього завдання:
Підсумки уроку.
Учні відповідають на питання за схемою:
На уроці я:
Дізнався –
Зрозумів –
Навчився –
Рефлексія.
Оцінити результативність своєї роботи на уроці за 12 бальною шкалою
Що сприяло успіху?
Що заважало?