Узагальнення вивчення особливостей офіційно – ділового стилю на прикладі автобіографії, заяви,пояснювальної записки, ділового листа, резюме; розвивати вміння створювати текст на задану тему; через оволодіння жанром допомогти усвідомити себе як особистість, формування у випускників громадянської відповідальності.
Мета: узагальнення вивчення особливостей офіційно – ділового стилю на прикладі автобіографії, заяви,пояснювальної записки, ділового листа, резюме; розвивати вміння створювати текст на задану тему; через оволодіння жанром допомогти усвідомити себе як особистість, формування у випускників громадянської відповідальності.
Робота над автобіографією :- визначення мети, - стилю тексту, - мовних засобів,- структура тексту (не така регламентована, якщо це поєднання художнього та офіційно – ділового стилю). - У службовій автобіографії кожен новий блок інформації чітко регламентований, повинен мати вказівку на час і починатися з нового абзацу. - Кінцівка документа – дата і підпис.
Додаток №5 РЕЗЮМЕ П.І. Б.____________________________________________________________Назва посади, яку хотів би отримати претендент. ________________________________________________________Адреса: __________________________________________________________ Телефон: ___________________________________________________________ Дата народження: _________________________________________________ Громадянство: ___________________________________________________ Сімейний стан: ___________________________________________________ Освіта: Навчальний заклад __________________________________________Період навчання ________________________________________________ Диплом __________________________________________________________ Досвід роботи: ___________________________________________________ Додаткові відомості:__________________________________________________
При складанні резюме слід пам'ятати про наступні принципи: Структурованість. Вся інформація в резюме повинна викладатися в певній послідовності і відповідати вибраній формі. Вибірковість. Обдумуючи своє резюме, перш за все визначте його мету, тобто вирішіть, яку роботу ви хочете отримати. Проаналізуйте свій професійний досвід і виберіть з нього лише те, що в точності відповідає поставленій меті. Вибірковий підхід захистить резюме від зайвої, непотрібної інформації. Об'єктивність. Описуючи свій досвід і навики, будьте реалістичні і об'єктивні. Ви маєте бути готові обґрунтувати все, що вказали в резюме. Стислість. Об'єм резюме не повинен перевищувати двох сторінок, тому інформацію необхідно викладати коротко, роблячи акцент на найбільш важливих і значимих для працедавця моментах. Конкретність. Необхідно бути конкретним у виборі формулювань. Активність. Не будьте багатослівні і уникайте пасивних форм. Підкреслюйте досягнуті результати. Позитивність. Віддавайте перевагу позитивній інформації. Акцент на досягненнях. Концентруйте увагу на Ваших досягненнях. Старайтеся не використовувати займенник «я».
{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Сходинка №Маніпуляція. Молодих людей запрошують узяти участь у проекті, але вони не впливають на ухвалення рішення та його кінцевий результат. Сходинка №Молоді люди як декорація. Молоді люди не грають жодної вагомої ролі, окрім присутності, необхідні для участі в проекті,щоб представити молодь як групу, яка користується меншими правами. Сходинка №Символічне залучення. Між молодими людьми розподіляють ролі в межах проекту,але вони ніяк не впливають на прийняття рішень. Сходинка №Проект доручають молодим людям і повідомляють їм про його реалізацію. Проектом керують дорослі, молодих людей запрошують виконати ролі або завдання в межах проекту, і вони є обізнаними про те, який вплив вони насправді мають у проекті. Сходинка №З молодими людьми консультуються, їх інформують. Дорослі керують проектами, молоді люди висловлюють поради та пропозиції, а їх інформують про те, як такі пропозиції сприяють ухваленню остаточних рішень і досягненню мети. Сходинка №Ініціатива проекту виходить від дорослих, рішення приймаються спільно з молодими людьми.Ініціатива проекту виходить від дорослих, але молоді люди запрошуються у якості рівнозначних партнерів, щоб разом з дорослими ухвалювати рішення й розподіляти обов’язки. Сходинка №Проектом керують молоді люди. Проектами керують молоді люди,можуть запрошуватися дорослі, щоб забезпечити необхідну підтримку, але проект може бути виконаний і без їхнього втручання. Сходинка №Спільне ухвалення рішень. Проект чи ідеї пропонуються молодими людьми, яких дорослі запрошують для участі у процесі ухвалення рішення в якості партнерів.