САМОПІДГОТОВКА
«ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ»
Підготувала: Боровик О.М.
вихователь 5-Б кл.
Святогірськ - 2019
Мета:
●вчити застосовувати на практиці отримані на уроці знання;
●раціонально використовувати час, відведений на виконання домашніх завдань;
●розвивати уміння усного мовлення, логічне мислення, увагу та пам’ять, навички самоперевірки;
●виховувати відповідальне відношення до навчання.
ПРИСЛІВ’Я ПРО ДРУЖБУ
Людина без друга, …
Хочешь знайти друга …
Дружба все …
Дружба-дорожча …
Маєш друга-бережи, …
Друзі пізнаються …
У дружбі- …
З ким поведешся, …
Друга шукай, …
Доброзичливість, тактовність, доброта, справедливість, миролюбність, життєрадісність, почуття гумору, чуйність, врівноваженість, чесність, порядність, співчуття, повага, щирість.
Учень не повинен: - запізнюватись на самопідготовку; - неекономно витрачати час на виконання домашніх завдань; - порушувати тишу; - відволікати товариша від роботи; - займатися сторонніми справами;
- розмовляти з вихователем на повний голос; - давати голосні консультації; - несумлінно виконувати домашні завдання;
- вважати роботу закінченою без перевірки.
Учню дозволено:
- користуватися різноманітними довідниками, картами, приладами; - з дозволу вихователя до початку роботи змінити своє робоче місце; - у разі потреби звертатися за консультацією ( пошепки); - надавати допомогу товаришам із дозволу вихователя; - за проханням товаришів перевіряти їх роботи, коли своє завдання уже виконано; - виконувати додаткові завдання ( після основних)
Пам'ятка для учнів щодо виконання завдань на самопідготовці
1. Перед виконанням завдань приготуй своє робоче місце, потрібні підручники, зошити, письмове приладдя.
2. Працюй самостійно.
3. Виконуй першими ті завдання, які ти вважаєш для себе доцільнішими.
4. Намагайся сам розібратися з труднощами, перш ніж звертатися за допомогою.
5. Перед виконанням письмових завдань прочитай теоретичний матеріал, усвідом мету, завдання, визнач послідовність роботи. Пиши повільно, чисто, охайно. Виконавши роботу, уважно перевір її, виправ допущені помилки.
6. Спочатку виконай завдання з одного предмету, потім берися за інші. Доводь почату справу до кінця.
7. Упоравшись із виконанням домашніх завдань, наведи лад на своєму робочому місці.
• Порахувати від 100до 1000 сотнями.
• Порахувати у зворотньому порядку.
• Назвати число в якому: 5сотен 6 дес. 5 одн.
1 тисяча 8сотен 8 дес. 1 одн.
• Назвати сусідів числа: 832, 154.
• Перший доданок 110, другий доданок 29, знайти суму.
• Зменшуване 18, від'ємник - 8, знайти різницю.
Раз, два – час вставати, будемо відпочивати.
Три, чотири – посміхніться, на сусіда подивіться.
П’ять, шість – всі зібрались, кілька раз понахилялись.
Вже голівонька втомилась, вліво, вправо покрутилась.
Наші рученьки втомились,вліво, вправо покрутились.
Поєднали у замок і піднімемо разок,
Потім знайдемо праворуч, повернемося ліворуч.
Сім, вісім – час настав повернутися до справ.
Правила підготовки письмових завдань
1. Наведи лад на своєму робочому місці, приготуй усе необхідне для роботи.
2. Пам’ятай про поставу під час сидіння за партою.
3. Прочитай завдання, подумай, які правила слід застосувати при виконанні вправи. Пригадай їх. Якщо забув, прочитай у підручнику.
4. Якщо потрібно, подивися в класну роботу, де ви під наглядом учителя виконували подібне завдання.
5. Пиши красиво, не поспішаючи, але й не дуже повільно.
6. Не відволікайся сторонніми справами.
7. Виконавши вправу, перевір її. Якщо знайдеш помилки, охайно виправи їх.
1. Пригадай, про що розповідав учитель на уроці.
2. Прочитай текст повністю. Якщо треба, користуйся малюнками, картою, словниками, схемами.
3. Читай уважно, намагаючись запам’ятати основне.
4. Для того щоб краще запам’ятати, записуй у зошит дати, назви, імена.
5. Спробуй переказати прочитане.
6. Прочитай удруге, звертаючи увагу на ті місця, які ти забув або пропустив.
7. Спробуй відтворити прочитане по думки, а потім уголос. Якщо текст за обсягом великий і погано запам’ятовується, запиши короткий план прочитаного і спробуй переказати, користуючись цим планом.