Асоціації... - класи й кабінети справляють приємне враження. До послуг учителів і учнів комп'ютерні класи; ... - перевіряє в учнів домашнє завдання, стежить за тим, хто як засвоїв новий матеріал, проводить індивідуальні заняття з учнями;... - завжди вислухає, допоможе, порадить;... - довгий, нелегкий шлях математичної науки від лічби на пальцях до комп’ютерних математиків;... - заставляє думати, логічно мислити, зацікавлює.
Тема уроку: Круглі числа. Периметр прямокутника. Мета: повторити, закріпити, поглибити, удосконалити знання учнів із тем «Круглі числа. Периметр прямокутника»; закріпити вміння знаходити периметр прямокутника; розвивати логічне мислення і обчислювальні навички; виховувати самостійність, працелюбність, творчу активність, інтерес до предмета.
Очікувані результати: учні повинні вміти знаходити периметр прямокутної ділянки, працювати з круглими числами під час обчислень. Задачі уроку: розвивати загально навчальні навички: самоконтроль, самооцінку, вміння слухати. Здійснення профілактики стомлення учнів через вибір форм самостійної роботи та емоційного задоволення дітей своїми знаннями, вміннями, навичками. Організувати взаємодію «вчитель – учень» і «учень – учень». Міжпредметні зв'язки: природознавство, логіка, читання, українська мова, історія.