Презентація до відкритого уроку "Круглі числа. Периметр прямокутника."

Про матеріал
З метою здійснення профілактики стомлення учнів та емоційного задоволення дітей своїми знаннями, вміннями, навичками до нестандарного уроку було створено презентацію "Подорож у країну Математика. Круглі числа. периметр прямокутника." Дана презентація дала змогу організувати взаємодію "вчитель-учень" і "учень-учень". Також добре прослідковуються міжпредметні зв'язки: природознавство, логіка, читання, українська мова та історія.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОДОРОЖ У КРАЇНУ МАТЕМАТИКАУрок математики у 4 класіКруглі числа. Периметр прямокутника

Номер слайду 2

Математика – гімнастика розуму. О. В. Суворов Математика – це мова природи. Д. В. Гіббс

Номер слайду 3

Гра «Кмітливе око»

Номер слайду 4

Асоціації... - класи й кабінети справляють приємне враження. До послуг учителів і учнів комп'ютерні класи; ... - перевіряє в учнів домашнє завдання, стежить за тим, хто як засвоїв новий матеріал, проводить індивідуальні заняття з учнями;... - завжди вислухає, допоможе, порадить;... - довгий, нелегкий шлях математичної науки від лічби на пальцях до комп’ютерних математиків;... - заставляє думати, логічно мислити, зацікавлює.

Номер слайду 5

Обчисли швидко, але не помилися!а) Скільки буде десятків, якщо один десяток помножити на один десяток?б) Скільки буде сотень, якщо одну сотню помножити на одну сотню?

Номер слайду 6

Девіз уроку: Щоб гарний результат роботи мати, треба як бджілка працювати

Номер слайду 7

Тема уроку: Круглі числа. Периметр прямокутника. Мета: повторити, закріпити, поглибити, удосконалити знання учнів із тем «Круглі числа. Периметр прямокутника»; закріпити вміння знаходити периметр прямокутника; розвивати логічне мислення і обчислювальні навички; виховувати самостійність, працелюбність, творчу активність, інтерес до предмета.

Номер слайду 8

Очікувані результати: учні повинні вміти знаходити периметр прямокутної ділянки, працювати з круглими числами під час обчислень. Задачі уроку: розвивати загально навчальні навички: самоконтроль, самооцінку, вміння слухати. Здійснення профілактики стомлення учнів через вибір форм самостійної роботи та емоційного задоволення дітей своїми знаннями, вміннями, навичками. Організувати взаємодію «вчитель – учень» і «учень – учень». Міжпредметні зв'язки: природознавство, логіка, читання, українська мова, історія.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Китова Китова акула«Мозковий штурм»

Номер слайду 11

Прочитай ребуси

Номер слайду 12

Біла акула. Усний рахунок

Номер слайду 13

Обчислити: 100 * 10 1000 : 10 12 * 60 20 000 : 100 105 * 5000 50 000 : 250

Номер слайду 14

Тигрова акула. Картки для індивідуальної роботи

Номер слайду 15

Картка № 1. Розв'яжіть рівняння x · 5 = 1000 Картка № 2. Розв'яжіть рівняння 400 : х = 200 Картка № 3. Розв'яжіть рівняння х : 5 = 200 Картка № 4. Автомобіль рухався 3 год з швидкістю 60 км / год, а потім ще 2 год з швидкістю 70 км / год. Яку відстань пройшов автомобіль за час руху?

Номер слайду 16

Акула – молот

Номер слайду 17

Гра «Математичний ланцюжок»Каліграфічна хвилинка(90 + 110) : 10 = (630 + 63 + 21) : 21 = (840– 84) : 42 =

Номер слайду 18

Підводний світ акул

Номер слайду 19

Риба - клоунІнтерактивна гра «Карусель запитань»

Номер слайду 20

1) За якими формулами знаходять периметр прямокутника? 2) Периметр якого прямокутника можна знайти однією дією? 3) Чому так важливо уміти знаходити периметр прямокутника?

Номер слайду 21

Усно: Чому дорівнює периметр прямокутника, якщо його сторони дорівнюють 12 см і 8 см?

Номер слайду 22

Дельфін

Номер слайду 23

Одна сторона земельної ділянки прямокутної форми дорівнює 16 см, а друга - на 8 см більша. Знайти периметр прямокутної ділянки.

Номер слайду 24

Тригла риба

Номер слайду 25

Усно. Чому дорівнює довжина прямокутника, якщо його периметр дорівнює 20 см, а ширина – 4 см?

Номер слайду 26

Камчатський краб. Маса камчатського краба 7 кг. Яка маса 20 таких крабів?

Номер слайду 27

Морська черепаха

Номер слайду 28

Сторони прямокутника дорівнюють 15 см і 9 см. Знайди сторону квадрата, периметр якого дорівнює периметру прямокутника?

Номер слайду 29

Медуза Групова робота

Номер слайду 30

Знайти периметр кожної ділянки за планомӀ група

Номер слайду 31

ӀӀ група

Номер слайду 32

ӀӀӀ група

Номер слайду 33

Рефлексія «Закінчіть речення» Моя робота в складі групи була ... Найскладнішим для мене було ... Щоб усунути прогалини в знаннях я маю ...

Номер слайду 34

Номер слайду 35

У лісі 300 000 дерев. Хвойних дерев на 200 000 більше, ніж листяних. Скільки тих і других дерев у лісі? Листяні 300 000 Хвойні дерев 200 000

Номер слайду 36

Ділянка прямокутної форми огороджена парканом. Через кожні 2 м паркана закопаний стовп. Скільки всього стовпів у паркані, якщо довжина однієї сторони ділянки дорівнює 80 м, а довжина другої на 40 м більша?

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Підведення підсумку уроку- Що, на ваш погляд, було найважливішим на уроці?- Чи досягнуто мети уроку?- Сьогодні на уроці Я ... ?- Зв'язки з якими іншими уроками допомогли сь сьогодні? сьогодні?

Номер слайду 39

Емоційний підсумок- Кому і за що хочете подякувати після цього уроку?Виховний підсумок- Чому людей так давно цікавила математика? Зараз це актуально? Який висновок ви для себе зробили?

Номер слайду 40

Одне можна сказати напевне: завтра математика стане ще могутнішою, ще важливішою і потрібнішою для людей, ніж сьогодні. І. Я. Депман

Номер слайду 41

Ви всі добре працювали,Знання міцні здобували. Тож скажу вам у кінці:- Діти, всі ви – молодці!Домашнє завдання. Завдання на картках

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
21 червня 2023
Переглядів
685
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку