Презентація до відкритого уроку "Взаємно обернені чила" містить ілюстрований матеіал, цікаве пояснення матеріалу. Може бути використаний при поясненні матеріалу.
Задача 392. Магазин продав 480 кг огірків і помідорів, причому огірки становили 85% цих овочів. Скільки кілограмів огірків продали? 480 кг 85% Відповідь: 408 кг. ?
Номер слайду 5
№426 1 дія 2 дія 3 дія 4 дія 5 дія
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Формування компетентностей: Предметна компетентність: сформувати поняття взаємно обернених чисел і числа, оберненого даному; сформувати вміння розв’язувати задачі, що передбачають застосування цих понять; Ключові компетентності: Математична компетентність - оперувати числовою інформацією; Уміння вчитися впродовж всього життя - аналізувати і оцінювати результати своєї навчальної діяльності, доводити правильність власного судження або визнавати помилковість, усвідомлювати цінність нових знань і вмінь; Спілкування державною мовою - вживати в мовленні математичну термінологію, поповнювати свій словниковий запас. Тип уроку : урок засвоєння знань, вмінь та навичок. Обладнання : презентація Microsoft Power Point, тестові завдання на друкованій основі
Номер слайду 8
«Незакінчені речення…. » Щоб помножити дріб на дріб,треба… Щоб помножити дріб на натуральне число, треба… Щоб помножити мішані числа, треба… Щоб знайти дріб від числа, треба… Щоб знайти відсоток від числа, треба…
Номер слайду 9
«КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА» Здогадайтеся , яке число (слово) необхідно написати на місці знака питання: ? ? ?
Розв'язати рівняння. 3 4 х 1 8 17 х 8 17 х х 4 3 1 ?
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Додаткові задачі Добуток трьох чисел дорівнює . Знайдіть перше з цих чисел, якщо два інших є взаємно оберненими. Одного разу Петрик Тяпляпкін увесь вечір намагався відшукати два правильних дроби, які б були взаємно оберненими, але все марно. Чому?
Номер слайду 21
А зараз невеличкий математичний диктант Будь уважним! Ми вболіваємо за тебе!
Номер слайду 22
Знайдіть числа, обернені до чисел: 2. Запишіть число, на яке треба по- множити , щоб отримати 1. 3. Запишіть число, на яке треба помножити 36, щоб добуток дорівнював 1. 4. Розв'яжіть рівняння. ∙х=1 5 0,3 1 0 2,5