Презентація до відкритого уроку з літературного читання. 2 клас. Тема "В оповіданні про те, що письменник сам бачив і переживав. О.Копиленко « Хоробре кошеня»"

Про матеріал

Дана презентація допомагає вчителю закріпити знання про жанр літератури – оповідання, його особливості; розширити знання про О. Копиленка; удосконалювати навички свідомого, правильного, виразного та емоційного читання; формувати вміння працювати з прозовим твором, виділяти в ньому наукову інформацію, складати план; вчити аналізувати прочитане, висловлювати оцінні судження; розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, творче мислення, уяву, увагу, аналітико-синтетичну діяльність учнів, вміння працювати в групах; виховувати любов до тварин; сприяти розвитку зацікавленості до невідомих фактів з життя тварин.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Доброго дня !

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Мовленнєва розминка

Номер слайду 4

Гра «Де ж це наш пустунчик – язичок?»

Номер слайду 5

Гра «Як кажуть тваринки?»

Номер слайду 6

Чі-чі-чі — сидить на. Ла-ла-ла — від нього. Енько-енько-енько — в нірку вскочила. Та-та-та — сміється з нашогопечі.втекла.швиденько. Робота над чистомовкою

Номер слайду 7

Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 8

ОПОВІДАННЯНевеликий за обсягом художній твір, написаний прозою.на основі реальних подійпригодницькіфантастичнігумористичні

Номер слайду 9

Олександр Іванович Копиленко

Номер слайду 10

Гра «Так чи ні?»

Номер слайду 11

Тема . В оповіданні про те, що письменник сам бачив і переживав. О. Копиленко « Хоробре кошеня»

Номер слайду 12

СЛОВНИЧОК залози полювання малий способом спека Вранішнє потові ризикованим нахаба неймовірна

Номер слайду 13

Неймовірна спека - гаряче, дуже нагріте сонячними променями повітря.Ґанок – прибудова перед входом до будинку. Погрібник – надбудова над погребом. Потова залоза – утворює і виділяє піт, який виходить через маленький отвір (пори).

Номер слайду 14

СЛОВНИЧОК залози полювання нахаба способом спека Вранішнє потові ризикованим малий неймовірна

Номер слайду 15

Виразне читання твору. Від чийого імені ведеться розповідь в оповіданні?С. 110 - 111

Номер слайду 16

Читання твору “ланцюжком”Про кого автор розповідає?С. 110 - 111

Номер слайду 17

Складання плану1. Неймовірна спека. С. 110 - 111

Номер слайду 18

Читання твору Гра “Прохолодно – спекотно”Хто з'являється з-за погрібника?С. 110 - 111

Номер слайду 19

Складання плану2. Кошеня мандрує до Гопака. С. 110 - 111

Номер слайду 20

Читання твору мовчки. Що зробило кошеня?С. 110 - 111

Номер слайду 21

Складання плану3. Порятунок від спеки. С. 110 - 111

Номер слайду 22

Читання твору “луною”Що здивувало Гопака?С. 110 - 111

Номер слайду 23

Складання плану4. Малий нахаба. С. 110 - 111

Номер слайду 24

Робота в групах

Номер слайду 25

Які позитивні риси героїв?ОПТИМІСТИr

Номер слайду 26

Що негативного могло статися з кошеням?КРИТИКИrr

Номер слайду 27

Які емоції викликало це оповідання?ПСИХОЛОГИrrr

Номер слайду 28

Поясніть прислів'я: “Живуть, як кішка з собакою”. Чи можна його віднести до цього твору? Чому?ЕКСПЕРТИrrrr

Номер слайду 29

Підсумок уроку. Гра «Пальчики»

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юрченко Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
30 квітня 2018
Переглядів
2684
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку