Презентація до виховного заходу „Мікс красивого і корисного“ 9-11 класи

Про матеріал

Дана презентація - є додатком до виховного заходу „Мікс красивого і корисного“, це спроба продемонструвати з допомогою інтерактивних форм і методів формування усвідомленого вибору професій випускниками школи та . Якщо у випускників є сумніви, то за допомогою перегляду презентації та спілкування учні позбудуться цих вагань.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мікс красивого і корисного. Якщо ви вдало оберете роботу і вкладете в неї душу, то щастя саме знайде Вас. К. Ушинський

Номер слайду 2

Для правильноговибору професіїнеобхідно врахувати: Чого Ви ХОЧЕТЕ: бажання; інтереси; схильності. Що Ви МОЖЕТЕ: здібності; психофізіологічні особливості; навички. Чи треба:обирати цю професію, чи є на неї попит на ринку праці? ГОЛОВНИЙ ПРИНЦИП ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ

Номер слайду 3

Мій власний образ “Я” і вибір професії„ ХОЧУ (визначити свої професійні інтереси, бажання і схильності) + МОЖУ (оцінити власні професійно важливі якості: знання, здоров’я, здібності, психологічні особливості) +ТРЕБА (довідатись, які професії мають і матимуть попит у роботодавців на ринку праці, за якими професіями можна знайти роботу) =ПРАВИЛЬНИЙ ВИБІР ПРОФЕСІЇ “

Номер слайду 4

Класифікація професійза Є. Клімовим

Номер слайду 5

Схильності(вам подобається, вас приваблює, ви надаєте перевагу)Здібності(ви здатні, ви вмієте, володієте навичками )Професії(вам підходять професії, що…)+ обслуговувати людей;+ займатися лікуванням;+ навчати, виховувати;+ захищати права і безпеку;+ керувати людьми.+ знайомитися з новими людьми;+ бути чутливим та доброзичливим;+ уважно вислуховувати людей;+ розбиратися в людях;+ гарно і зрозуміло говоритии та виступати публічно.+ пов’язані з медичним обслуговуванням (лікар, медсестра...); + навчанням і вихованням (вихователь, гувернер, тренер, учитель...);+ побутовим обслуговуванням (продавець, провідник, офіціант...); + правовим захистом (юрист, участковий, інспектор...). Людина-людина

Номер слайду 6

Схильності(вам подобається, вас приваблює, ви надаєте перевагу)Здібності(ви здатні, ви вмієте, володієте навичками)Професії(вам підходять професії, що…)+ керувати машинами;+ ремонтувати обладнання;+ складати та налаштовувати техніку;+ обробляти материали, виготовляти різні предмети та речі;+ займатися будівництвом.+ знаходити та усувати технічні недоліки;+ використовувати прилади, машини; + розбиратися в технічному обладнаннні;+ вміло користуватися інструментами;+ добре орієнтуватися в просторі.пов’язані зі створенням монтажем, складанням та налагодженням технічних облаштувань (радіомонтажник, зварювальник...); експлуатацією технічних засобів (водій, токар, швачка...); ремонтом техніки (механік, електромонтер...). Людина-техніка

Номер слайду 7

Схильності( вам подобається, вас приваблює, ви надаєте перевагу)Здібності( ви здатні, ви вмієте, володієте навичками. Професії( вам підходять професії,що …)+ доглядати за тваринами;+ заготовляти продукти (гриби, ягоди, рибу...);+ працювати на свіжому повітрі;+ вирощувати овочі и фрукти;+ мати справу з природою.+ розбиратися в тваринах чи рослинах;+ вирощувати рослини чи розводити тварин;+ боротися з хворобами та шкідниками;+ орієнтуватися в природних явищах;+ працювати на землі .пов’язаніз вивченням живої та неживої природи(мікробіолог, агрохімік, геолог...);з доглядом за рослинами та тваринами ( лісник, фермер, зоотехнік.. ); з профілактикою та лікуванням захворювань рослин та тварин (ветеринар...). Людина-природа

Номер слайду 8

Схильності (вам подобається, вас приваблює, ви надаєте перевагу )Здібності( ви здатні, ви вмієте, володієте навичками)Професії(вам підходять професії, що…)+ опрацьовувати тексти і таблиці;+ робити розрахунки та обчислення;+ опрацьовувати інформацію;+ працювати з картами та схемами;+ приймати та передавати сигнали і повідомлення.+ бути зосередженим та сумлінним;+ добре рахувати ; + кодувати інформацію;+ оперувати знаками та символами;+ знаходити та виправляти помилки.пов’язані з текстами (перекладач, діловод...); з цифрами, формулами та таблицами ( програміст, оператор ПК, бухгалтер, касир...); з картами, схемами (штурман, картограф...); Із звуковими сигналами (радист, телефоніст...). Людина- знакова система

Номер слайду 9

Людина – художній образ. Схильності( вам подобається, вас приваблює, ви надаєте перевагу )Здібності (ви здатні, ви вмієте, володієте навичками)Професії( вам підходять професії, які…)+ займатися художнім оформленням;+ малювати, фотографувати;+ створювати витвори мистецтва;+ виступати на сцені;+ виготовляти своїми руками красиві речі.+ розбиратися в літературі та мистецтві;+співати, грати на музичних інструментах;+ складати вірші, писати оповідання;+ створювати красиві, речі;+ малювати.пов’язані із створенням, проектуванням, моделюванням художніх творів ( художник, парикмахер, кондитер, композитор...); з відтворенням, або створеннями різних творів мистецтва ( ювелір, реставратор, флорист, актор...).

Номер слайду 10

При польоті вони впадають в око строкатістю забарвлення зовнішньої сторони крил. Гусениці і лялечки багатьох видів здатні набувати забарвлення, що повністю маскує їх. У такий спосіб вони залишаються непоміченими у своїй засідці. Німфаліди

Номер слайду 11

Великий метелик із товстим тулубом, характерними товстими вусиками веретеноподібної форми. Ніби справжні пілоти, вони літають на великі відстані ,розвиваючи швидкість до 50 км/год. Бражник

Номер слайду 12

Трапляються по всій земній кулі. Живуть переважно в лісах. Майже все їхнє життя пов”язане з деревними рослинами. Хвилівки

Номер слайду 13

Свою латинську назву отримали завдяки своєрідному способу пересування їхніх гусениць. Вони присувають задні лапки до грудних, унаслідок чого тіло сильно вигинається нагору у вигляді петлі. Вони неначе “міряють” той простір, яким рухаються. П'ядуни

Номер слайду 14

Найбільш поширена на Далекому Сході, у Китаї та Японії. Її гусениці плетуть шовкові кокони, які цілком придатні для одержання з них шовку. Артеміда

Номер слайду 15

ТЕМПЕРАМЕНТ І ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬСАНГВІНІК - висока продуктивність при динамічній і різноманітній праці;ФЛЕГМАТИК - працює продуктивно і почувається впевнено;ХОЛЕРИК - добре працює в маркетингу, але коли покидають сили і зникає віра у сили - перестає працювати;МЕЛАНХОЛІК – малоенергійний, швидко втомлюється, працездатність низька, не підходить робота, пов”язана з ризиком.

Номер слайду 16

АКТУАРІЙАНАЛІТИКАНДЕРРАЙТЕРАУДИТОРАУДИТОР ВЕБ-САЙТіВБАЙЄРБРЕНД-МЕНЕДЖЕРВЕБ-САДОВНИКГРІНКІПЕРДЕВЕЛОПЕРДЕКЛАРАНТДЖОББЕРДИЛЕРДИСТРИБЬЮТОРМЕНЕДЖЕРСАУНДДИЗАЙНЕРіМІДЖМЕЙКЕРІНДЕНТ-АГЕНТЛАЙФ-КОУЧКОРОБЕЙНИККОУЧЕРКОПІРАЙТЕРКОМ’ЮНіТі-МЕНЕДЖЕРМАРКШЕЙДЕРМАРКЕТОЛОГМЕДіА-ПЛАННЕРМЕДІА-БАЙЕРЛОГІСТИКПІТ-БОСПРОКУРІСТПАСТІЖЕРПЕЙДЖМЕЙКЕРОТЕЛЬЕРМЕРЧЕНДАЙЗЕРСЕЙЛЗМЕНPR-МЕНЕДЖЕРРІЕЛТЕРРЕЦЕПШІОНІСТРЕКРУТЕРРЕЙДЕРПРОМОУТЕРСУПЕРВАЙЗЕРСТРІНГЕРСПІЧРАЙТЕРСКАЛЬПЕРСИСТЕМНИЙІНТЕГРАТОРСЕЙЛЗМЕНЕДЖЕРШОПЕРХЕД-ХАНТЕРТРЕЙДЕРТІТЕСТЕРПрофесії XXI століття

Номер слайду 17

Професії, що відсутні на ринку праці регіону. Професії, що наявні на підприємствах регіону,але в незначних кількостях. Професії, за якимиє можливість працевлаштування у регіоніАктуальні професії на ринку праці регіону

Номер слайду 18

Компоненти готовності до свідомого вибору професії(моральні, психологічні, практичні) Загальне позитивне ставлення до праці;Знання певного кола професій, їх змісту ,вимог, шляхів отримання професії та перспектив професійного розвитку;Сформованість професійних інтересів;Адекватна самооцінка;Наявність спеціальних здібностей;Сформованість мотиваційної сфери (інтерес, обовязок, самооцінка професійної придатності);Практичний досвід;Збалансованість інтересів , здібностей та нахилів; їх відповідність вимогам професій до особистості;Відповідний стан здоровя;

Номер слайду 19

Компоненти готовності до свідомого вибору професіїСформованість моральних якостей, які відповідають вимогам професії;ПРОФЕСІЙНА ПРИДАТНІСТЬ –це сукупність психолого-педагогічних особливостей людини, необхідних для досягнення успіхів у праці при наявності певних знань, умінь і навичок, отримання власного задоволення від самого процесу праці.

Номер слайду 20

Фактори, що впливають на вибір професіїПозиція членів сімї;Позиція однолітків;Позиція вчителів, класного керівника;Особисті професійні плани;Здібності;Рівень домагань на суспільне визнання;Схильності;Поінформованість.

Номер слайду 21

Помилки при виборі професіїСтавлення до вибору професії як до незмінної;Думки про престижність професії;Вибір професії під впливом товаришів;Наслідування професій твоїх кумирів;Захоплення тільки зовнішнім або частковим аспектом професії;Ототожнення шкільного навчального предмета з професією або погане розрізнення цих понять;Застарілі уявлення про характер праці у сфері матеріального виробництва;Невміння чи небажання розбиратися у своїх особистісних якостях ( схильностях і здібностях);Незнання чи недооцінка своїх фізичних особливостей, недоліків;Незнання основних дій при виборі професії.

Номер слайду 22

УСЕ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ТЕБЕ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Красоха Наталія Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
23 січня 2018
Переглядів
1182
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку