Дана презентація допомагає учням ознайомитися із різними видами професій, зокрема з тими, які появилися на ринку праці не так давно.
Матеріали, розміщені на презентації допоможуть класним керівникам при підготовці до виховних заходів.
Ми вступаємо в різні періоди нашого життя , наче немовлята , не маючи за плечима ніякого досвіду, скільки б нам не було років. Ф. Ларошфуко
Номер слайду 2
Професія-рід занять трудової діяльності, що вимагає певних знань і навичок та є для кого-небудь джерелом існування. Спеціальність-основна кваліфікація, професія, фах.
Номер слайду 3
5 типів професії: Людина-людина; Людина-техніка; Людина-художній образ; Людина-знакова система; Людина-природа.
Номер слайду 4
Коротка формула оптимального вибору професії передбачає єдність чотирьох понять:«хочу- можу- цікаво- потрібно»
Номер слайду 5
1. Людина ,професія якої пов’язана із захистом своєї Батьківщини.
Номер слайду 6
2. Людина ,що постійно займається підтримкою або відновленням людського здоров'я .
Номер слайду 7
3. спеціаліст із виготовлення моделей одягу, засновник експериментальних зразків, що визначає спосіб і стиль, загальне конструктивне рішення та нові технологічні рішення, розробки декору, вибір кольору та матеріалу, продумують аксесуари та всілякі доповнення.
Номер слайду 8
4. забезпечує населення країни якісним, безпечним, доступним продовольством.
Номер слайду 9
5. фахівець, який має професійні правові знання у галузі юридичних наук, законодавства і практики його застосування.
Номер слайду 10
6. Людина цієї професії працює в їдальні, барі ,ресторані . Його головне завдання-готувати не тільки смачну , а й здорову їжу. Він здійснює первинну кулінарну обробку сирих продуктів, готує порційні напівфабрикати, холодні закуски , різноманітні соуси, перші , другі і треті страви , а також визначає якість їжі. Він повинен мати тонке смакове відчуття, добре розвинутий окомір, вміти швидко і точно визначати розмір , форму і масу напівфабрикату.
Номер слайду 11
7. Люди цієї професії вивчають хвороби тварин, методи запобігання хворобам і лікування їх, питання підвищення продуктивності тварин.
Номер слайду 12
8. виконавець ролей в драматичних, оперних, балетних, естрадних, циркових виставах та кінофільмах, творець сценічних образів.
Номер слайду 13
9. Його задача – декорувати природний простір зеленню, квітами з урахуванням розташування комунікацій, альтанок, колодязів, клумб, дерев, чагарників і т.д.
Номер слайду 14
10.людина, яка навчає інших людей передає їм певні знання про життя .
Номер слайду 15
Картка №1. Він повинен добре володіти всіма засобами офісного обладнання:комп´ютером,копіювальною технікою, факсом, автовідповідачем. Йому необхідно мати знання іноземної мови,ділового мовлення. Його робоче місце поряд з кабінетом керівника ,воно добре освітлене ,має зручні умови для прийому відвідувачів. Працює в одну зміну ,його робочий день триває 8 годин. Він займається діловодством, приймає кореспонденцію, передає після розгляду керівником документи конкретним виконавцям,стежить за строками виконання доручень,які взято на контроль. Приймає документи на підпис та особисті заяви працівників.
Номер слайду 16
Картка №2. Його професія-це професія«номер два » після водія . Утримання автомобілів у належному технічному стані , безпека роботи водіїв,надійність в експлуатації-все це його робота. Чим складніша будова автомобіля, тим більш кваліфікованим має бути цей спеціаліст цієї професії. Він не повинен боятися фізичних навантажень при виконанні ремонтних робіт, бо іноді доводиться працювати у складних умовах, виконувати ремонт у важкодоступних місцях ,довгий час зберігати незручне положення тіла. Для оволодіння цією професією необхідні знання із фізики,математики,креслення.
Номер слайду 17
При виборі професії потрібно:-знати якомога більше професій;-визначитися у своїх інтересах;-знати в яких навчальних закладах можна отримати ту чи іншу професію;-мати основний варіант і запасні варіанти профвибору;-бажано мати досвід професійних спроб;-оцінити свої можливості та здібності.
Номер слайду 18
Помилки при виборі професії:- неадикватні уявлення стосовно престижності та непрестижності професії;- вибір професії «за компанію»;- незнання і недооцінка своїх фізичних протипоказань;- відсутність уміння розібратися усвоїх здібностях, особливостях характеру, мотивах вибору.