Презентація до виступу " Методичні рекомендації щодо викладання предмету Мистецтво у 2018-19 н.р."

Про матеріал

Презентація створенна до виступу на районному методичному об'єднанні вчителів художньої культури та мистецтва . Було використано "Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 "Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2018/2019 навчальному році "

Перегляд файлу



 “ Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів ”, яка реалізується за рахунок годин, визначених типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня (наказ МОН від 03.04.2012 № 409, зі змінами, внесеними наказами МОН від 29.05.2014 № 664, від 12.12.2014 № 1465, від 07.08.2015            №855).

 

                              учні 11-х класів           • (наказ МОН від 27.08. 2010

навчатимуться за програмами

№ 834 «Про затвердження

«Художня культура» (рівень

               стандарту, академічний,           Типових навчальних планів

                       профільний рівні) та                       загальноосвітніх навчальних

«Естетика» та відповідними

                 типовими навчальними       закладів ІІІ ступеню»);


планами

учні 10 - х класів - за

навчальними програмами

«Мистецтво» (рівень стандарту, профільний рівень) та відповідними типовими

навчальними планами

 

•(накази МОН від 11.07.2017 № 995 «Про типові навчальні плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», від 24.11.2017 № 1541 “Про внесення змін до наказу МОН від 11.07.2017 №

995”).  

 


z «Мистецтво. 10-11 класи. Рівень стандарту» та «Мистецтво. 10-11 класи. Профільний рівень» (авт. Абрамян Т. О.,

Аристова Л. С., Гайдамака О. В.,

Гараздовська М. Т., Гречана О. І., Гурин О.

М., Новикова Н. В., Пірог А. Г., Просіна О. В.), затвердженими наказом МОН від 23.10 2017 № 1407 “ Про надання грифу навчальним програмам для учнів 10-11 класі закладів загальної середньої освіти ”. 

Базові предмети 

• Алгебра

З них учень (учениця)     • Історія

має обрати два • Українська предмети, які він мова (вона) обов’язково • тощо

опановуватиме впродовж навчання у старшій школі: один - в 10-му, інший - в 11-му класі, або одночасно два предмети в 10 і 11 класах .



10         клас – 5 годин

•Мистецтво 

11         клас – 5 годин

•Мистецтво 

Компоненти компетентностей 

     знаннєвий, діяльнісний, ціннісний

Ключові компетентності

     компетентності спілкування рідною /державною, іноземною мовами; математична компетентність; основні компетентності у природничих науках і технологіях; інформаційно-цифрова компетентність; компетентність уміння вчитися впродовж життя; компетентності ініціативності і  підприємливості; соціальна та громадянська  компетентності; компетентність обізнаності та самовираження у сфері культури; компетентність екологічної грамотності і здорового життя. 



Зміст програми рівня стандарту репрезентує складову цілісної моделі загальної мистецької освіти (за Л. Масол). Вона розкриває можливість ознайомлення дитини зі світом мистецтва через провідні засади, притаманні різним видам мистецтва: 

орієнтуючись на вимоги та тематику, самостійно визначати обсяг годин на вивчення окремої теми, поурочний розподіл опанування кожної теми

навчальної програми, за необхідності - змінювати порядок вивчення тем у межах навчального року. 

захопити учнів мистецтвом різних регіонів

світу, 

виявити найхарактерніші

ознаки мистецтва кожного


регіону, знайти емоційний відгук, зацікавити їх настільки, щоб з’явилося бажання самостійно, більш ширше познайомитися з мистецькими шедеврами, найбільш яскравими художніми явищами, характерними саме тому чи тому культурному регіону, є 

« візитівками » його мистецтва. Тільки на такому тлі відбуватиметься формування в учнів системи компетентностей , передбачених навчальною програмою.

 

Добір творів мистецтва Виконання художньопрактичних завдань -                                                Діалогічні форми подачі матеріалу

• для реалізації • Пізнання мистецтва  • традиційних методів змісту необхідно (сприймання, навчання (словесних, обирати твори і інтерпретація, оцінювання )  • наочних, проблемними, діяльнісних) види мистецтва, • Творче самовираження  евристичними що репрезентують (через виконання методами, найхарактерніші мистецьких проектів комп’ютерними мистецькі ознаки, (індивідуальних, технологіями та (що що, по суті, є  колективних) та важливо для мистецькими задоволення потреб інтегрованого курсу) візитівками того чи учнів у співі, образотворчій інтегративними технологіями,

іншого культурного діяльності, методами і прийомами регіону світу.  конструюванні, фото- стимулювання

та відеозйомці тощо асоціативно-образного мислення, виявленням міжвидових мистецьких аналогій, порівнянь тощо






Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. ПЕТРИК ГАЛИНА
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шестопалова Людмила Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
5543
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку