Презентація до виступу на педраді "Педагогіка партнерства – ключовий компонент формування життєво компетентної особистості"

Про матеріал

Презентація до виступу на педагогічній раді "Педагогіка партнерства – ключовий компонент формування життєво компетентної особистості"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема педагогічної ради: Педагогіка партнерства – ключовий компонент формування життєво компетентної особистості Майже всі визнають, що виховання вимагає терпіння, дехто вважає, що для цього потрібні вроджена здібність і вміння, тобто навички, але дуже мало, хто дійшов переконання, що, окрім терпіння, вродженої здібності та навичок потрібні ще й спеціальні знання Костянтин Ушинський Коваль Світлана Володимирівна Заступник директора з виховної роботи Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5

Номер слайду 2

Педагогіка партнерства буде однією з основ школи, заснованої на взаємній повазі до особистості, праві вибору і відповідальності за прийняті рішення Міністр освіти Лілія Гриневич

Номер слайду 3

Основні тенденції гуманістичної педагогіки орієнтація освітнього процесу  на особистісно-орієнтовану модель взаємодії між учителем та учнем, подолання авторитаризму з боку учителя у вихованні та навчанні, спроба утвердити у процесі навчання  принципи взаємодії, взаєморозуміння, підтримки, усвідомленої особистої відповідальності за результати навчання. 

Номер слайду 4

Сьогодні доцільно говорити про зміну парадигми «освіта = навчання» парадигмою «освіта = становлення», (становлення людини, її духовності, індивідуальності, її самотворення, самоформування, самооформлення в особистість).

Номер слайду 5

Місія нової української школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості на основі партнерства усіх учасників навчально-виховного процесу: учителів, учнів і батьків.

Номер слайду 6

Сучасні тенденції розвитку освіти в світі гуманістичній спрямованості освіти (її індивідуалізація, врахування можливостей кожної конкретної людини, сприяння її самореалізації та розвитку); діалогічність навчання; затребуваність нових професійних орієнтирів у роботі учителя (не фахівця в предметній області, а професіонала, який вміє працювати з процесами утворення і розвитку, організовувати навчальну роботу з вирішення творчих завдань, проявлення ініціативи, самостійності).

Номер слайду 7

Засади педагогіки партнерства спілкування, взаємодія, співпраця між учителем, учнем і батьками; учні, батьки і вчителі об'єднанні спільними цілями, рівноправні учасники освітнього процесу, відповідальні за результат; школа має ініціювати нове ґрунтовне залучення родини у побудові освітньої траєкторії дитини; діалог і багатостороння комунікація між учнями, учителями й батьками замінить односторонню авторитарну комунікацію “учитель-учень”;

Номер слайду 8

Принципи педагогіки партнерства повага до особистості; доброзичливість і позитивне ставлення; довіра у відносинах, стосунках; діалог – взаємодія – взаємоповага; розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків); принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).

Номер слайду 9

Нові ролі педагога роль фасилітатора (від англ. facilitate – полегшувати, сприяти), той, хто підтримує дитину в її навчальній діяльності через педагогічну взаємодію, допомагає, надихає; роль тьютора (від англ.  tutor — учитель), той, хто індивідуально працює з інтересом дитини – виявляє освітні запити, проектує освітню діяльність, організує рефлексію, проектує наступні кроки в освіті

Номер слайду 10

Основними принципами педагогіки співробітництва зміна стосунків з учнями, заснованих на увазі вчителя до учнів, залучення дітей до навчання, налаштування їх на успіх, постійний рух уперед; діалог, взаємодовіра, вільний вибір у процесі навчання; необхідність самоаналізу та самооцінювання; активна співпраця з батьками дітей; співробітництво та взаємодія всіх вчителів. позитивно вплинуть на шкільне освітнє середовище

Номер слайду 11

Результатом співпраці класного керівника та учня повинен стати випускник Нової української школи вміння співіснувати з іншими людьми; допомагати одне одному; дбати про імідж класу, школи, а не лише про свій; ставити спільні завдання і піклуватись про успішне їх вирішення, мати чітку особисту позицію

Номер слайду 12

Обговорюємо Меморандум Спільних дій з радою лідерів-учнів

Номер слайду 13

Проект “Демократичне врядування в школі Тренінг “Ми різні, ми рівні”

Номер слайду 14

Шкільна газета «Універсал» Міністерство інформації

Номер слайду 15

Виставка тематичних малюнків

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Конкурс “Візерунки на вікні”

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Мій родовід

Номер слайду 20

Вишивка та обереги моєї родини

Номер слайду 21

День Вірменії Міністерство Патріот

Номер слайду 22

Діяльність волонтерського загону “Місія добра” Шефство над вихованцями д/б “Малятко”

Номер слайду 23

Благодійна акція “Діти Донбасу – діти школи”

Номер слайду 24

Турнір козацької звитяги «Де козак, там і слава!» (8 кл.)

Номер слайду 25

Родинне свято (6-7 кл.)

Номер слайду 26

Різдвяний фестиваль колядок і щедрівок «Звичаї – скарб українського народу»

Номер слайду 27

Тиждень мужності та патріотизму «Нас надихає подвиг героїв»

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Операція “Посади дерево” Висадили на території школи 25 молодих дерев (яблунька, груша, абрикоса, горіх, липа, береза) та 11 кущів (калини, бузок)

Номер слайду 31

Ми – пам’ятаємо!

Номер слайду 32

Міське родинне свято «Батьки і діти! Діти і батьки! Нерозділиме і довічне коло!»

Номер слайду 33

Спортивні змагання “Мама, тато, я – спортивна сім’я” (1-2 класи)

Номер слайду 34

Спортивні змагання до Дня Збройних Сил України

Номер слайду 35

Творчі звіти для батьків школи

Номер слайду 36

Свято Знань, Науки і Творчості

Номер слайду 37

Шаховий гурток Керівник Осіпов Ігор Олександрович

Номер слайду 38

Допоможемо врятувати життя Лихолай Марійці!!!

Номер слайду 39

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Дробот Елена
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Городецька Валентина Володимирівна
    Дякую за корисний та дієвий матеріал!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Перехрестова Тетяна Вікторівна
    Дякую за допомогу. Дуже багато матеріалу для роботи черпаю саме з вашого сайту.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
3 грудня 2018
Переглядів
7617
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку