освітня: повторити і привести в систему відомості учнів про рівняння, корені рівняння, розв’язування рівнянь;навчити учнів розпізнавати та розв’язувати рівняння, використовуючи їх основні властивості;навчити учнів самостійно складати текстові задачі;формувати знання, уміння та навички розв’язувати текстові задачі за допомогою рівнянь;Мета вивчення модуля:
1. Підручник. Математика. А. Г. Мерзляк,В. Б. Полонський, М. С. Якір (новий)2. Підручник. Математика. Г. П. Бевз, В. Г. Бевз (старий)3. Інтернет-ресурси:http://i-math.com.ua 6 клас_раціональні числа і дії над ними_лінійні рівняння та їх системи_розв’язування рівняння. Тест для перевірки вміння розв’язувати рівняння використовуючи властивості;http://school-assistant.ru Правила, задачі, приклади (Властивості рівнянь та перевірка рівня знань);http://alexlat.ucoz.ru Доповідь на тему «Історична довідка про рівняння» (каталог файлов_математика_Уравнения_Историческая справка);http://12bal Видеоурок «Решение задач при помощи уравнений»; 4. Презентація, що містить властивості рівнянь з прикладами та приклад розв’язання задачі за допомогою рівняння (у вчителя).5. Пичурин Л. Ф. За страницами учебника алгебры. (с.17 – 23)6. Детман И. Я., Виленкин Н. Я. За страницами учебника математики. (с.78 – 81)Інформаційні джерела
Середній рівень: треба засвоїти теоретичну частину навчального матеріалу та вміти розв’язувати рівняння та задачі за зразком. Достатній рівень: не тільки мати уявлення про рівняння та його корені, приклади рівнянь,розв’язувати нескладні текстові задачі, а ще й вміти характеризувати етапи розв’язування задачі за допомогою рівняння. Високий рівень: не тільки розв’язувати більш складні задачі, але й вміти самостійно складати власні текстові задачі, вміти висловлюватися при аналізі або розв’язанні задачі, знаходити свої власні способи роботи. Критерії оцінювання
Понятійний апарат: рівняння, невідомий доданок, невідомий множник, корінь рівняння, властивості рівняння; Учні повинні знати:особливості рівняння, корені рівняння;основні властивості рівняння;зміст вимоги «розв’язати рівняння». Учні повинні уміти: розпізнавати рівняння;розв’язувати рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння;перевіряти, чи є дане число коренем рівняння;розв’язувати нескладні текстові задачі за допомогою рівнянь;наводити приклади рівнянь;характеризувати етапи розв’язування задачі за допомогою рівняння.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тип уроку. Загальні види діяльностіІндивідуальні види діяльностіВступний. Складання загального плану навчальної діяльності. Робота з підручником, навчальною літературою. Групова робота. Складання індивідуального проекту навчальної діяльності. Робота з підручником, навчальною літературою. Види навчальної діяльності
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тип уроку. Загальні види діяльностіІндивідуальні види діяльностіНабуття нових знань. Пояснення вчителя. Загальне обговорення. Обговорення у мікрогрупах.Ілюстрація матеріалу за допомогою:роз′яснення біля дошки; навчальних плакатів, таблиць;навчальних моделей;навчальної інсценізації (міні-постановка, пантоміма). Навчальна дискусія. Аналіз проблемних ситуацій (кейс-метод). Проектна діяльність. Семінар. Конференція. Екскурсія.Інтерактивне навчання (робота в парах, ротаційні трійки, «два – чотири – всі разом», карусель, акваріум, мікрофон, «навчаючи – вчусь», броунівський рух, ажурна пилка, дерево рішень). Колективний перегляд навчальних відеофільмів. Самостійна робота з підручником, навчальною літературою (конспектування, підготовка повідомлення, реферування, тезування, анотування, складання структурно-логічної моделі, опорної схеми, тематичного тезаурусу (словника термінів), буклету, пам’ятки, виконання вправ). Самостійний перегляд навчальних відеофільмів. Виокремлення та фіксація незрозумілих частин навчального матеріалу. Проектна діяльність.Індивідуальне повторення інформації за допомогою:педагога (вчителя, вихователя);однокласників;батьків. Види навчальної діяльності
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тип уроку. Загальні види діяльностіІндивідуальні види діяльностіЗакріплення і відпрацювання знань. Опитування. Колективне обговорення і розв’язання навчальної задачі. Обговорення і розв’язання навчальної задачі у мікрогрупах. Навчальна дискусія. Естафета, КВК, інші конкурси. Проектна діяльність. Ділова гра. Лабораторна (практична) робота. Олімпіада, брейн-ринг, «Ерудит», інші пізнавальні ігри. Тестування. Розв’язання компетентнісно зорієнтованих завдань. Волонтерська соціальна практика. Дослідницька соціальна практика. Навчально-виробнича соціальна практика. Мозковий штурм. Виконання вправ із підручника. Робота із тестово-діагностичними картами. Підготовка кросворду, іншої пізнавальної гри. Підготовка до конкурсів. Підготовка до навчальної дискусії, ділової гри, тестування. Проектна діяльність. Підготовка компетентнісно зорієнтованих завдань. Волонтерська соціальна практика. Дослідницька соціальна практика. Навчально-виробнича соціальна практика. Види навчальної діяльності
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тип уроку. Загальні види діяльностіІндивідуальні види діяльностіЕкспертно-контрольний. Письмова контрольна робота. Тест, зріз (проміжний, підсумковий). Бліц-опитування. Поглиблене опитування. Залік. Взаємоперевірка. Самоперевірка. Види навчальної діяльності
Казка про ... (до уроку узагальнення). Кросворди (протягом вивчення модуля відповідно до теми уроку)Складання компетентнісно зорієнтованих завдань, які розв’язуються за допомогою рівнянь (протягом вивчення модуля). Розробка пам’ятки «Властивості рівнянь» (на 2 урок). Розробка буклету з алгоритмом розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь (відповідно до теми уроку). Складання самостійної роботи для перевірки рівня засвоєння знань з теми «Рівняння» або «Розв’язування задач за допомогою рівнянь» (після вивчення відповідної теми). Підготовка частини уроку (пояснення нового матеріалу, розв’язання прикладів та задач). Варіативний банк творчих робіт.