Мета заняття: - перевірити знання вивченого матеріалу; - розвивати навички ситуативного мовлення за темою; - формувати вміння вести дискусію, вільно висловлювати свою думку англійською мовою; - формувати вміння критично оцінювати отриману інформацію, толерантно доводити свою точку зору; - формувати комунікативні компетенції;- підвищити професійний інтерес до вивчення іноземної мови.
Think and answer Як ми називаємо розмову, коли два або більше людей говорять один з одним? Що ми повинні вивчити для того, щоб запитати щось у кого-небудь? Що ми повинні знати, щоб привітати кого-небудь або попросити кого-небудь про допомогу? Які дієслова ми повинні використовувати, якщо хочемо виразити деяку емоцію? - Які модальні дієслова ви пам'ятаєте? - Які головні правила використання усіх модальних дієслів?
Make up sentencesskate very Betty can well. Betty can skate very well.home stay may at I today?May I stay at home today?poem by you learn this must heart. You must learn this poem by heart. I to another have borrow car. I have to borrow another car.ought say you to it earlier. You ought to say it earlier.one may I more take cake?May I take one more cake?your forget you must about not duties. You must not forget about your duties.judge you the clothes should a man not by. You should not judge a man by the clothes.
look and say1.- Добридень, пане Хилл. Гарний день, чи не так? - День дивовижний! Як ви себе почуваєте? - Добре. Спасибі. А ви? - Сьогодні краще, дякую вам. До побачення. - До побачення, був радий з вами побачитися. 2.- Привіт, Майк. Радий тебе бачити, як живеш? - Нічого, спасибі. Йду на роботу. Побачимося пізніше. - Пока.
3.- Добрий вечір, пане Норман, радий знову вас бачити. - Добрий вечір, пане Тейлор, як поживаєте? - Минулого тижня я хворів. Зараз все добре, спасибі .- Радий це чути. Усього доброго.- Добраніч. 4.- Дозвольте вам представити пана Петрова з " Мобилз". - Здрастуйте, пане Петров. Радий з вами познайомитися. - Здрастуйте, пане Джонсон. Я також дуже радий.
What event did we observe in the video?What are the main characters? What is the guide’s name?What attraction did he show to his clients? Were they satisfied with excursion? What was the problem with statues? How many statues were there in collection? What did the man propose to his wife? What was the question that shocked the guide? The guide must be ready to answer any tourist question, mustn’t he?