Презентація до заняття на тему: "Властивості тригонометричних функцій. Розв'язування вправ.Розробка заняття-кейсу на вказану тему. Використовані: QR- код, хмара тегів та інтерактивні вправи.
Методична мета: Формування ключових компетентностей через посилення практичного й інтерактивного аспектів навчально-виховного процесів з математики
Дайте відповідь на запитання: Якого кольору був трикутник? Значення котангенса якого числа було наведено в прямокутнику? Якого кольору був прямокутник? В якій з фігур був розміщений тангенс числового аргументу? Яким був цей аргумент? Якого кольору було коло? Яка тригонометрична функція була наведена в жовтій фігурі? Яка це була фігура? Яка тригонометрична функція була в червоній фігурі?
Картка самооцінювання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Норми оцінювання:19-20 балів і більше - оцінка «11»;17-18 балів - оцінка «10»;15-16 балів - оцінка «9»;13 - 14 балів - оцінка «8»;10- 12 балів - оцінка «7»;7 - 9 балів - оцінка «6»;5-6 балів - оцінка «5»;4- бали - оцінка «4»;менше 4 балів - оцінка «3»Примітка: творчі завдання оцінює викладач{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322} Дата _______________ _______Картка самооцінювання студента --------------------------------------------------------Вид роботи. Max бал. Бал с/о«Тригонометричне доміно»1 бал Гра «Розкодуйте слово2 бали Послідовність дій буквами1 бал Інтерактивна вправа: «Розпізнай графік»9 балів(по 1 балу за кожен) Побудова графіка самостійно4 бали Задача11 бал Задача21 бал Задача32 бали Додаткові бали Оцінка :
Перевірка домашнього завдання11.6. Серед чисел укажіть:нулі функції значення аргументу, при яких функція набуває найбільшого значення;значення аргументу, при яких функція набуває найменшого значення. Відповідь: Нулі функції: Найбільшого значення 1 функція набуває при таких значеннях аргументу: Найменшого значення -1 функція набуває при таких значеннях аргументу:
Творчі завдання1. Дослідити рух Сонця по небесній сфері та описати залежність моменту заходу Сонця від дати на календарі. Описати основні властивості утвореної функції.2. № 508 [1] Великої шкоди сільськогосподарським культурам ( виноградникам, плодовим деревам, зерновим тощо) завдають коники, що нерідко розмножуються до господарсько відчутної чисельності. Для убезпечення посівів еколог протягом 12 тижнів , досліджував популяцію коників і встановив, що зміну їх чисельності наближено можна характеризувати формулою𝐾(𝑡)=7500+3000sin𝜋𝑡8 . Установіть, протягом якого тижня чисельність коників сягала: 1) 6000; 2) 9000. Якою була найбільша і найменша чисельність коників протягом досліджуваного періоду? Можете скористатися ІКТ.3. Розглянути поняття періоду біологічного ритму. Дослідити власний біологічний ритм за допомогою прикладних програм.
Записати правильну послідовність дій: Як спростити вираз cos(−𝛼)⋅𝑐𝑡𝑔𝛼 ?А Виразити 𝑐𝑡𝑔𝛼 через sin𝛼 і cos𝛼. Б Виконати перетворення cos(−𝛼 )=−cos𝛼 . В Виконати перетворення cos(−𝛼 )=cos𝛼 . Г Записати відповідь: −cos2𝛼 sin𝛼. Д Записати відповідь: cos2𝛼 sin𝛼. Е Записати відповідь: −sin𝛼.Є Записати відповідь: sin𝛼. Відповідь : А, В, Д або В, А, Д.
Домашнє завдання. Повторити матеріал розділу. Розв’язати задачі: На змаганнях з фрістайлу траєкторія руху спортсмена описується функцією 𝑦=cos𝑥 , а траєкторія руху знімальної камери – рівнянням 𝑥=𝜋4 . Чи перетне оператор лижню спортсмена? Якщо так, то скільки разів?Басейн наповнювали водою протягом деякого часу. Спостерігач, застосовуючи індивідуальну методику вимірювань наповненості басейна записав такі вирази: sin𝜋4; sin𝜋3;sin𝜋2;sin30;sin150 Проте вони розміщені в хаотичному порядку. Відновіть порядок запису.3. Підручник Математика . Мерзляк 11.5, 11.8,стор. 70.