Презентація до заняття "Сміливі завжди мають щастя (за романом І. Багряного "Тигролови"))"

Про матеріал
Презентація призначена для проведення інтерактивного заняття з української літератури
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Іван Багряний “ТИГРОЛОВИ” Сміливі завжди мають щастя. Іван Багряний

Номер слайду 2

Романтик і “невиправний мрійник” Учасник Мистецького українського руху Справжнє прізвище – Лозов'яга (Лозов'ягін) 1907-1963

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Інтерв'ю з письменником Гронування

Номер слайду 5

Роман “Тигролови” – твір про українців Зеленого Клину В Україні масове переселення почалося у другій половині ХІХ століття. Площа Зеленого Клину – близько 1 млн. квадратних кілометрів. Найбільші міста – Хабаровськ, Владивосток, Комсомольськ, Уссурійськ.

Номер слайду 6

Зелений Клин тоді і сьогодні

Номер слайду 7

Головний герой роману – Григорій Многогрішний вважає, що “ліпше вмирати біжучи, ніж жити гниючи” Це нащадок гетьмана Дем'яна Многогрішного, першого політкаторжанина Григорій Многогрішний увібрав у себе чимало багрянівських рис характеру

Номер слайду 8

Історія написання роману “Тигролови” (1944) Автобіографічний твір, болючі спогади про кількарічне заслання на Далекому Сході; Роман був створений всього за два тижні; Первісна назва – “Звіролови”; Про роман в Україні не знали майже 30 літ, вийшов друком у 1991 році

Номер слайду 9

Роман “Тигролови” Жанр: пригодницький роман Його ознаки: Динамізм сюжету; Ідея перемоги добра над злом; Розмежування героїв на позитивних і негативних.

Номер слайду 10

«Фрейм» Заповніть пусті клітинки фрейму. Визначте сюжетно-композиційні елементи за схемою. Експозиція Зав’язка Розвиток дії Кульмінація Розв’язка

Номер слайду 11

Фрейм «Образна система роману» необхідно встановити зв’язки між героями та коротко розповісти про них. Кого з героїв на схемі не відображено?

Номер слайду 12

«Символічне бачення»

Номер слайду 13

Поїзд – образ-символ страшного дракона Пригоди головного героя розпочинаються тоді, коли він тікає з “ешелону смерті”, що мчав до Колими й Магадану смертників ГУЛАГу

Номер слайду 14

СЕНКАН «Сенкан» – це вислів, який складається з п’яти рядків: 1. Слово – тема (іменник). 2. Два прикметники (означення теми). 3. Три слова, які позначають дію, пов’язану з темою. 4. Фраза з чотирьох слів (розуміння теми або ставлення до неї). 5. Слово – висновок (синонім теми). складіть сенкан: за поняттями Тигр, Григорій, Медвин, працюючи в групах: 1 ряд – тигр 2 ряд-Григорій 3 ряд - Медвин

Номер слайду 15

«Взаємоопитування» «Ти - мені, я– тобі». Сформулюйте запитання за змістом заняття і задайте його своєму одногрупнику

Номер слайду 16

Гра «Так чи ні». Взаємоперевірка. 1. В ешелоні смерті було 60 коробок-вагонів? 2. Дошки у вагоні були перерізані пилкою? 3. Григорій блукав тайгою 6 днів? 4. Григорія з небуття виводила пісня? 5. Многогрішному було 26 років? 6. У бараках на лісорозробках пісню співали молоді хлопці 7. Григорія заслали на 25 років? 8. Двох мисливців – Григорія та Грицька – порівнювали з ведмедями? 9. На ніч тигролови отаборились прямо на снігу ? 10. Панти – це шапка з вівці 11. Головне при ловлі тигрів – сміливість, швидкість і неодмінно тиша 12. Пісню «Розпрягайте хлопці коні…» співав Григорій?

Номер слайду 17

Гра «Так чи ні». Взаємоперевірка. 1. В ешелоні смерті було 60 коробок-вагонів? (Так) 2. Дошки у вагоні були перерізані пилкою? (Ні) 3. Григорій блукав тайгою 6 днів? (Так) 4. Григорія з небуття виводила пісня? (Так) 5. Многогрішному було 26 років? (Ні) 6. У бараках на лісорозробках пісню співали молоді хлопці (Ні) 7. Григорія заслали на 25 років? (Так) 8. Двох мисливців – Григорія та Грицька – порівнювали з ведмедями? (Так) 9. На ніч тигролови отаборились прямо на снігу ? (Так) 10. Панти–це шапка з вівці (Ні) 11. Головне при ловлі тигрів – сміливість, швидкість і неодмінно тиша (Ні) 12. Пісню «Розпрягайте хлопці коні…» співав Григорій? (Ні)

Номер слайду 18

Прийом «Я так думаю..» “Сміливі завжди мають щастя” Майор НКВС Медвин женеться за Григорієм, вистежує його в тайзі. Але у двобої перемагає Григорій.

Номер слайду 19

Домашнє завдання Скласти порівняльну характеристику Медвина та Григорія. Написати висловлювання на тему: «Чи завжди сміливі мають щастя?», використовуючи приклади з твору. Обсяг – 1,5 сторінки.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Олена Василівна
    ПРекрасна презентація! Дуже дякую!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Українська література (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В.)
Додано
16 січня 2020
Переглядів
3760
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку