Презентація включає в себе короткий зміст заняття, вправи та їх пояснення, інформаційні повідомлення, теорію, підготовку до тактильних відчуттів, висновки та рекомендації.
Заняття для учнів 5-х класів на основі тактильних відчуттів з елементами тренінгу на тему: ВІДЧУЙ СИТУАЦІЮ НА ДОТИК
Номер слайду 2
Вправа «Знайомство». Мета: знайомство, самопрезентація.- Доброго дня! Я рада нашій з вами зустрічі. Для того, щоб краще познайомитися, я пропоную вам доповнити такі речення: «Мене звуть… я передаю тобі цей промінчик сонця, щоб ти був радісний…
Номер слайду 3
Заняття для учнів 5-х класів на основі тактильних відчуттів з елементами тренінгу на тему: ВІДЧУЙ СИТУАЦІЮ НА ДОТИК
Номер слайду 4
Мета: створити ситуацію, за якої школярі здобудуть справжній досвід, спираючись на свої тактильні відчуття; наживо відчути проблеми у спілкуванні та особистий дискомфорт за конфліктних ситуацій між однокласниками; сформулювати з власного досвіду тези, що стали б правилами при спілкуванні з однокласниками. Вид: заняття основане на тактильних відчуттях з елементами тренінгу. Завдання:працювати творчо, активно;продукувати нові ідеї;вдосконалювати свої особисті якості.
Номер слайду 5
Очікування «Долонько терапія»
Номер слайду 6
Відчуття - це пізнавальний психічний процес відображення в мозку окремих властивостей предметів і явищ оточуючого світу, які в даний момент діють на органи чуття людини.Інформаційне повідомлення
Номер слайду 7
Вправа з серветкою. Коментування: результати дій у кожного свій, хоч матеріал і дії були однакові. Чи можна стверджувати, що хтось виконав завдання з помилкою? Ні. Тоді чому результати різні? Бо ми різні, кожен з нас індивідуально сприймає інформацію, розуміє і діє. Саме тому нам цікаво разом. Кожен з нас – особистість.
Номер слайду 8
За допомогою зору ми За допомогою слуху ми За допомогою нюху ми Підготовка до тактильних вправ
Номер слайду 9
Тактильні відчуття Тактильні відчуття – це відчуття доторку і тиску. У взаємодії людини з навколишнім середовищем вони відіграють велику роль, оскільки сигналізують про присутність того чи іншого подразника, який стикається з поверхнею тіла. Дотикові (тактильні) відчуття виникають внаслідок дії механічних подразників на поверхню шкіри. Вони належать до групи шкірних відчуттів.
Номер слайду 10
Виконання тактильних вправ і виведення правил. Тонкість символізує крихкість, а колір ціну і важливість взаємин. Висновок: якщо стосунки ненапружені, кожен почуває себе комфортно, вільно, може рухатись невимушено. Кожен однаковою мірою заслуговує уваги і розуміння;Не вимагай для себе більшого за рахунок інших. Нитка ріже, відчуття неприємні, болісніВисновок: такі стосунки створюють дискомфорт для кожного члена колективу.
Номер слайду 11
Якщо перенести ситуацію на стосунки, місце розриву – це конфлікт. Висновок: конфлікт розділяє колектив на групи і позбавляє можливості повноцінно спілкуватись і контактувати. Протягнути руку, зробити крок назустріч. Сам роби крок назустріч і дай можливість зробити його іншому. Висновок: для залагодження конфлікту потрібне бажання обох сторін.
Номер слайду 12
Зв’язану нитку просовують по колу, проводячи по ній рукою. Неприємні спогади про вчинки, випадки. Висновок: кожен вчинок особи залишається в пам'яті інших. Уникай необдуманих вчинків, вони залишають по собі неприємні спогади. Висновок: конфлікти обмежують можливості колективу і не дають можливості вільно розвиватися кожній особистості.