Презентація включає в себе короткий зміст заняття, вправи та їх пояснення, інформаційні повідомлення, теорію, підготовку до тактильних відчуттів, висновки та рекомендації.
Мета: створити ситуацію, за якої школярі здобудуть справжній досвід, спираючись на свої тактильні відчуття; наживо відчути проблеми у спілкуванні та особистий дискомфорт за конфліктних ситуацій між однокласниками; сформулювати з власного досвіду тези, що стали б правилами при спілкуванні з однокласниками. Вид: заняття основане на тактильних відчуттях з елементами тренінгу. Завдання:працювати творчо, активно;продукувати нові ідеї;вдосконалювати свої особисті якості.
Вправа з серветкою. Коментування: результати дій у кожного свій, хоч матеріал і дії були однакові. Чи можна стверджувати, що хтось виконав завдання з помилкою? Ні. Тоді чому результати різні? Бо ми різні, кожен з нас індивідуально сприймає інформацію, розуміє і діє. Саме тому нам цікаво разом. Кожен з нас – особистість.
Тактильні відчуття Тактильні відчуття – це відчуття доторку і тиску. У взаємодії людини з навколишнім середовищем вони відіграють велику роль, оскільки сигналізують про присутність того чи іншого подразника, який стикається з поверхнею тіла. Дотикові (тактильні) відчуття виникають внаслідок дії механічних подразників на поверхню шкіри. Вони належать до групи шкірних відчуттів.
Виконання тактильних вправ і виведення правил. Тонкість символізує крихкість, а колір ціну і важливість взаємин. Висновок: якщо стосунки ненапружені, кожен почуває себе комфортно, вільно, може рухатись невимушено. Кожен однаковою мірою заслуговує уваги і розуміння;Не вимагай для себе більшого за рахунок інших. Нитка ріже, відчуття неприємні, болісніВисновок: такі стосунки створюють дискомфорт для кожного члена колективу.
Якщо перенести ситуацію на стосунки, місце розриву – це конфлікт. Висновок: конфлікт розділяє колектив на групи і позбавляє можливості повноцінно спілкуватись і контактувати. Протягнути руку, зробити крок назустріч. Сам роби крок назустріч і дай можливість зробити його іншому. Висновок: для залагодження конфлікту потрібне бажання обох сторін.
Зв’язану нитку просовують по колу, проводячи по ній рукою. Неприємні спогади про вчинки, випадки. Висновок: кожен вчинок особи залишається в пам'яті інших. Уникай необдуманих вчинків, вони залишають по собі неприємні спогади. Висновок: конфлікти обмежують можливості колективу і не дають можливості вільно розвиватися кожній особистості.