Мета:
- профілактика деструктивної поведінки підлітків через розвиток їх комунікативної сфери,
- формування уявлення про важливість спілкування для розвитку людини.
Невербальні ознаки:* дивитися в очі * усміхатися * кивати дещо нахилятися до співрозмовникамати зацікавлений вираз обличчя. Вербальні ознаки активного слухання“Так-так...”“Цікаво...”“Справді?..”“А що було далі?”“О!”“Чим скінчилося?
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Манери (стилі) спілкування. Пасивний (нехтують власними інтересами)Агресивний (нехтують інтересами інших)Упевнений (асертивний) – відстоюють свою позицію
Номер слайду 9
Ситуація 1 Твій друг попросив у тебе диск, а повернув зіпсованим. Ти нічого не скажеш другу і знову купиш собі новий диск. Ситуація 2 Ти позичила подрузі свій улублений шарф, а вона повернула його з діркою. Ти позичиш у неї спідницю й теж навмисно зробиш в її спідниці дірку Ситуація 3 Друг звернувся з проханням позичити йому спортивні штани на фізкультуру, а сам їх забув у роздягальці й не повернув. Ти попросиш його віддати тобі свої штани або купити нові.
Номер слайду 10
Долаємо сором’язливість!! Невербальний контакт! Доброзичливе привітання! Знайомство! Компліменти! Прохання про невеличку послугу! Розмова про загальні речі