Презентація ДОД 2 Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. 8 клас

Про матеріал

Презентація підготовлена відповідно навчальної програми для закладів загальної середньої освіти «Основи здоров'я 6 – 9 класи» (додаткові теми)

Джерела інформації:

-Данська рада у справах біженців (DRC)

-Данська Група з розмінування

-ЮНІСЕФ

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. Білокузьминівський ліцей Костянтинівської міської ради Донецької областіРозробила: Прокоф’єва Л. Р.,практичний психолог, учитель основ здоров’я

Номер слайду 2

Мінам і вибухонебезпечним залишкам війни однаково військовий Ви чи цивільна особа, фермер у полі чи грайлива дитина!

Номер слайду 3

Правила дій при виявленні підозрілих та вибухових пристроїв. Закон України «Про Протимінну Діяльність В Україні»Конвенція Про Заборону Застосування, Накопичення Запасів, Виробництва І Передачі Протипіхотних Мін Та Про Їхнє Знищення. Постанова Кабінету Міністрів України «Про Затвердження Правил Позначення Небезпек, Пов’язаних З Мінами Та Вибухонебезпечними Предметами – Наслідками Війни» №372 Від 17.04.2019 Року. Постанова Кабінету Міністрів України  «Про Затвердження Порядку Здійснення Навчання Населення Діям У Надзвичайних Ситуаціях» №444 Від 26.06.2013 Року. Протокол З Поправками Про Заборону Або Обмеження Застосування Мін, Мін-пасток Та Інших Пристроїв. Протокол Про Вибухонебезпечні Предмети — Наслідки Війни

Номер слайду 4

ГРУПИ РИЗИКУНЕОБІЗНАНІ НЕПОІНФОРМОВАНІ ДЕЗІНФОРМОВАНІ БЕЗРОЗСУДНІ ВИМУШЕНІ – діти– внутрішньо переміщені особи, що повертаються додому – хлопці-підлітки, які грають з мінами/ВЗВ –дорослі чоловіки з груп населення, яке постраждало найбільшим чином, яким необхідно добувати продукти харчування – колишні солдати Кто може вплинути на поведінку наступних груп ризику?

Номер слайду 5

ГРУПИ РИЗИКУВІДПОВІДІ Діти ВПО – батьки, дідусь і бабуся, викладачі. Внутрішньо переміщені особи – члени сім'ї, релігійні лідери. Хлопці-підлітки – батьки, однолітки, дідусь і бабуся. Дорослі чоловіки – однолітки, члени сім'ї. Колишні солдати – військові лідери.

Номер слайду 6

НАЗЕМНІ МІНИ

Номер слайду 7

Протипіхотні Міни

Номер слайду 8

ФУГАСНІ ПРОТИПІХОТНІ МІНИ

Номер слайду 9

ОСКОЛКОВІ ПРОТИПІХОТНІ МІНИ

Номер слайду 10

ПРОТИТРАНСПОРТНІ МІНИ

Номер слайду 11

Боєприпаси, що не вибухнули

Номер слайду 12

Боєприпаси, що не вибухнули

Номер слайду 13

ПІДРИВНИКИ

Номер слайду 14

МІННІ ПАСТКИ САМОРОБНІ ВИБУХОВІ ПРИСТРОЇСАМОРОБНІ ВИБУХОВІ ПРИСТРОЇ

Номер слайду 15

Типи травм. ТИП ПЕРШИЙЦе, як правило, коли жертва наступила на міну                    Це, як правило, внаслідок вибуху осколкової міни або НВБТИП ДРУГИЙ            Це, як правило, коли жертва намагається перенести міну або боєприпас. ТИП ТРЕТІЙ

Номер слайду 16

ОФІЦІЙНІ ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНІ ЗНАКИIMAS 08.40

Номер слайду 17

НЕОФІЦІЙНІ ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНІ ЗНАКИ

Номер слайду 18

Інші ознаки небезпечних ділянок

Номер слайду 19

ЯК БЕЗПЕЧНО ПЕРЕСУВАТИСЯ ПО МІСЦЕВОСТІ, ДЕ МОЖУТЬ БУТИ МІНИЗ жодної причини не заходити на ділянки, про які відомо, що вони замінованіРозпитати місцеве населення про безпечні шляхи пересування по місцевостіВикористовувати лише ті шляхи, про які відомо, що вони є безпечними Якщо учасники бойових дій нещодавно перебували на цій території, запитати у людей, що проживають поблизу, які шляхи є безпечними. При переміщенні по дорозі треба дотримуватися центру і оглядати її на предмет наявності чогось незвичного на ній або біля неїПід час пересування йти слід у слід за людиною, що йде попереду, і тримати дистанцію 5-10 метрів. Після настання темряви не потрібно ходити невідомими шляхами. ЗАВЖДИ ВИЗНАЧАТИ БЕЗПЕЧНІ ШЛЯХИ І ПЕРЕСУВАТИСЯ НИМИ!ЗАВЖДИ БУТИ ПОІНФОРМОВАНИМ ПРО СТАН НАВКОЛИШНЬОЇ ТЕРИТОРІЇ І ЗВЕРТАТИ УВАГУ НА ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНІ ОЗНАКИ!

Номер слайду 20

ЯКЩО Я ЗНАЙШОВ НЕВІДОМИЙ ОБ'ЄКТЗУПИНИТИСЯ Це може бути міна або боєприпас, що не розірвався! Не забувати, що поблизу можуть бути заховані ще іншіНЕ ПАНІКУВАТИПЕРЕВІРИТИ ознаки наявності інших мін/боєприпасів, що не розірвалися поблизу вашого місця розташування ПОПЕРЕДИТИ оточуючих про потенційну небезпеку і не дозволяти нікому наближатися ПОВЕРНУТИСЯ НАЗАД тим же шляхом, яким прийшли, ступаючи по своїх слідах ПОВІДОМИТИ ДСНС (101) та місцеві органи влади. ЩО Я МАЮ РОБИТИПОЗНАЧИТИ територію помітним, впізнавальним знаком, що б інші трималися подалі від небезпечної території (маркування здійснювати лише на безпечній ділянці)

Номер слайду 21

ЯКЩО Я ЗНАЙШОВ НЕВІДОМИЙ ОБ'ЄКТПанікувати. Торкатися або будь-яким іншим чином впливати на предмет. Кидати будь-що в предмет. Намагатися підпалити предмет або кинути його у воду. Будь-якими способами порушувати цілісність поверхневого шару навколо предмета - там можуть бути інші приховані предмети. Наближатися до предмета або пересуватися навколо нього - там можуть бути приховані розтяжки. В жодному разі здійснювати маркування безпосередньо біля незнайомого предмету ЩО НЕВАРТО РОБИТИ

Номер слайду 22

ЯКЩО Я ЗНАЙШОВ ПОРАНЕНОГОНегайно. ЗАТЕЛЕФОНУВАТИ: 103 –швидка допомога та 101 – державна служба з надзвичайних ситуацій Поспішати на допомогу, оскільки на цій ділянці можуть бути інші міни ЩО НЕВАРТО РОБИТИЩО Я МАЮ РОБИТИ

Номер слайду 23

УНИКАТИ НА ДОРОЗІ МІН/БОЄПРИПАСІВ, ЩО НЕ РОЗІРВАЛИСЯДОТРИМУВАТИСЯ головних доріг, які регулярно використовуються СЛІДУВАТИ слідами транспортних засобів, що їдуть попереду. ДОТРИМУВАТИСЯ мінімальної дистанції в 20 метрів від автомобіля, що їде попереду МАТИ аптечку для надання першої медичної допомоги і ліхтарик у кожному транспортному засобіПроїжджати по або наїжджати на будь-які об'єкти. З'їжджати з дороги до проведення перевірки узбіччя. ЩО Я МАЮ РОБИТИЩО Я НЕ МАЮ РОБИТИ

Номер слайду 24

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ ЕКСТРЕНИХ СЛУЖБДСНСполіція. ШВИДКА ДОПОМОГА

Номер слайду 25

Золоті правила Не довіряй нічому, відносься до всього з підозрою!Міни та боєприпаси, що не вибухнули не дадуть вам другого шансу!

Номер слайду 26

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ1. Опрацюйте матеріали презентації2. Виконати онлайн-тест за посиланням

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Синченко Оля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
28 вересня 2022
Переглядів
776
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку