Додавання і віднімання дробівз однаковими знаменниками
Номер слайду 2
формувати вміння застосувати правило додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками розв'язання вправ і задач. Мета уроку: Домогтися засвоєння правил додавання та віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати математичну компетентність.
Номер слайду 3
1. Що показує знаменник дробу? 2. Що показує чисельник дробу?3. Який дріб називається правильним? 4. Який дріб називається неправильним?5. Який знак заміняє риска дробу?6. З чого складається мішане число?7. Як порівняти правильний і неправильний дріб?8. Як порівняти правильний і неправильний дріб з одиницею?Актуалізація опорних знань
Номер слайду 4
Виділіть цілу й дробову частини числа 85.2. Записати у вигляді неправильного дробу число 213.3. Записати число 1 у вигляді дробу із знаменником 5; 17.4. Записати число 3 у вигляді дробу із знаменником 12. Математичний диктант𝟏𝟑𝟓 𝟕𝟑 𝟓𝟓 𝟏𝟕𝟏𝟕 𝟑𝟔𝟏𝟐
Номер слайду 5
+=Додавання дробів з однаковими знаменниками
Номер слайду 6
Запам'ятай!Щоб знайти суму двох дробів з однаковими знаменниками, треба:1) спільний знаменник записати в знаменнику суми; 2) додати чисельники і результат записати в чисельнику суми. Наприклад:
Номер слайду 7
Віднімання дробів з однаковими знаменниками
Номер слайду 8
Запам'ятай ! Щоб знайти різницю двох дробів з однаковими знаменниками, треба:спільний знаменник записати в знаменнику різниці; 2) від чисельника зменшуваного відняти чисельник від'ємника і результат записати в чисельнику різниці. Наприклад:
Номер слайду 9
Обчисліть:
Номер слайду 10
Запам’ятай !Різниця числа 1 і правильного дробу є дробом, що доповнює даний дріб до 1. Наприклад:
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Виконання письмових вправ (робота з підручником)
Номер слайду 13
Виконання письмових вправ (робота з підручником)
Номер слайду 14
«Знайдіть помилку»1)2)3)4)5)
Номер слайду 15
Скласти дроби по картинках.1. Яку частину всіх коней становлять чорні?Інтелектуальна розминка2. Яку частину всіх птахів складають білі лебеді?
Номер слайду 16
3. Яку частину всіх домашніх птахів складають півні?4. У гаражі стояло 9 машин. Яку частину всіх машин становили червоні машини?Яку частину всіх машин становили сині машини?Яку частину всіх машин становили вантажні машини?Інтелектуальна розминка
Номер слайду 17
Опрацювати § 38, с. 210 – 213. Виконати №1217; №1223, с. 214. Виконати інтерактивну вправу:https://learningapps.org/3111626 Домашнє завдання:
Номер слайду 18
Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…виконали …