Презентація "Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками"

Про матеріал
Презентація до уроку математики у 6 класі на тему "Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками" Мета уроку: формувати навички учнів із додавання й віднімання дробів із різними знаменниками, вміння використовувати властивості додавання для звичайних дробів; формувати культуру обчислень.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками Тема уроку

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання. Скоротіть дроби: а)1236; б)33121;в)6472;г)9624. Перетворіть неправильний дріб на мішане число: а)7036; б)12246; в)8236. Перетворіть мішане число в неправильний дріб: а)41213; б)523; в)2179. Знайдіть спільній знаменник дробів: а)47 і 16; б)58 і 316; а)47 і 16; 

Номер слайду 3

Повторення. Обчисліть значення виразів:

Номер слайду 4

Повторення. Обчисліть значення виразів:4829 

Номер слайду 5

Щоб додати (відняти) два дроби з різними знаменниками, треба звести їх до спільного знаменника, а потім застосувати правило додавання (віднімання) дробів з рівними знаменниками.

Номер слайду 6

Властивості додавання:- переставна властивість сполучна властивість

Номер слайду 7

Виконання завдань 45+ 17= 45+16=  𝟓𝟖−𝟑𝟕=   𝟒𝟗+ 𝟏 𝟔= 511− 13= 

Номер слайду 8

Порівняння дробів з різними знаменниками. Серед двох дробів з однаковими знаменниками більший той дріб, чисельник якого більше. Серед двох дробів з однаковими чисельниками більший той дріб, знаменник якого менше. 3 < 4773 < 387

Номер слайду 9

Порівняння дробів з різними знаменниками. Щоб порівняти два звичайних дроби слід привести дроби до спільного знаменника і порівняти їхчисельники. Дріб з більшим чисельником буде більше 3 ? 972060 ? 63140140так як 60 < 63, то3 < 9720

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Робота біля дошки

Номер слайду 12

Виконання вправ (середній рівень) Ящик з яблуками важить 325 кг, а пустий 25 кг. Скільки кг яблук у ящику? 

Номер слайду 13

Виконання вправ (достатній рівень) На одному автомобілі 425т. вантажу, а на другому – на 134 т менше. Скільки тонн вантажу на обох автомобілях? 

Номер слайду 14

Виконання вправ (високий рівень) Нова машина може викопати канаву за 6 годин, а стара – за 9 годин. Яку частину канави залишилося викопати після того, як обидві машини працювали разом протягом години?

Номер слайду 15

Виконання вправ (Додаткове завдання) Від мотка дроту завдовжки 50 м відрізали 934 м, а потім ще 11 м. Скільки метрів в дроту залишилося у мотку? 

Номер слайду 16

Самостійна робота

Номер слайду 17

Домашня робота. Опрацювати § Знайдіть значення виразу. Розв’язати задачу. Одна зі сторін трикутника дорівнює 8415 см, що на  259 менше за другу сторону. Знайдіть третю сторону трикутника, якщо його периметр становить 30 см. 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Перепелиця Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
14 березня 2021
Переглядів
22696
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку