Презентація " Додавання раціональних чисел"

Про матеріал
Презентація " Додавання раціональних чисел" призначена для полегшення підготовки вчителя до уроку в 6 класі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготував вчитель математики Ховдій В. О. 6 клас

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Які числа називаються раціональними?

Номер слайду 4

Як позначаються від′ємні числа?

Номер слайду 5

Яке число є раціональним, але воно ні додатне, ні від′ємне?

Номер слайду 6

Як визначити розміщення точки на координатній прямій за її координатою?

Номер слайду 7

Які числа називаються протилежними?

Номер слайду 8

Чому дорівнює модуль від′ємного числа?

Номер слайду 9

Чому дорівнює модуль додатного числа?

Номер слайду 10

Яку координату має початок відліку?

Номер слайду 11

Де застосовуються від′ємні числа?

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Знайдіть точку, яка знаходиться на відстані 3 од. від точки С(-4,5).

Номер слайду 14

Знайдіть модуль числа -8,7.

Номер слайду 15

Порівняйте числа -497 і -279.

Номер слайду 16

Назвіть усі цілі числа, для яких - 4≤ х ≤ 3.

Номер слайду 17

Назвіть усі натуральні числа, для яких - 4≤ х ≤ 3.

Номер слайду 18

Між якими сусідніми числами стоїть число -3,8.

Номер слайду 19

Назвіть три числа, які розміщені між числами -7 і -6?

Номер слайду 20

Модуль яких чисел дорівнює 18?

Номер слайду 21

Знайдіть відстань між точками А(-2,5) і В( 4,5).

Номер слайду 22

Метод «Вірю – не вірю» Завдання Вірю Не вірю Число - 6,2 – від’ємне. | 3,9| = - 3,9. |- 29,31| = 29,31. - 591< 187. - 389 > - 378. -724< - 953. Менше число на координатній прямій розташоване лівіше. Значення виразу | - 7,2| + | 2,8| = 10. – 3,4; -1,2; -1; 0; 2,7; 15,4 – числа записані в порядку зростання. Число – 6,5 лежить між сусідніми числами – 5 і – 6. 0; 1; 2; 3 – усі натуральні значення х, для яких - 5< х < 4. Б М А Х Р О Г У П К І В Р У Ч М А С Е Б Т А Б Р А Х М А У Г П Т А

Номер слайду 23

Обчислити: 1) - 8 + 4 = 5) - 6 + ( - 2) = 2) 9 + (- 3) = 6) – 62 + 31 = 3) – 14 + (- 25) = 7) – 50 + 30 = 4) 43 + (- 31) = 8) 70 + (- 20) =

Номер слайду 24

Задача 1 Оленка і Миколка грали в шашки. Спочатку Оленка виграла 3 рази, а потім 2 рази. Який остаточний результат гри? 3 + 2 = 5

Номер слайду 25

Задача 2 Хлопці на перервах грали в теніс. Сергійко програв на першій перерві 2 рази, а на другій 5 разів. Який остаточний результат гри? (-2) + (- 5) = - 7

Номер слайду 26

Задача 3 -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 х -1 + (-4) = Додати числа, використовуючи координатну пряму: - 4 - 5

Номер слайду 27

- 68,9 Перевірка Від’ємні числа люблять одне одного -25,3 + -43,6

Номер слайду 28

Правило додавання чисел з однаковими знаками. Щоб знайти суму двох чисел з однаковими знаками, треба додати модулі доданків і перед отриманим числом поставити знак доданків.

Номер слайду 29

Задача 4 Тетянка і Михайлик грали в бадмінтон. За підсумками гри Тетянка отримала 5 перемог і 3 поразки. Який остаточний результат гри? 5 + (-3) = 2

Номер слайду 30

Задача 5 Володя і Семен грали в настільний хокей. За час гри Семен програв 6 разів і виграв 4 рази. Який остаточний результат гри? -6 + 4 = -2

Номер слайду 31

Задача 6 Додати числа, використовуючи координатну пряму: -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 х -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 х - 4 + 5 = 5 1 5 + (- 3) = 2 - 3

Номер слайду 32

Перевірити -7,6 12,4 + Числа з різними знаками сваряться: хто сильніший, чия візьме? 4,8

Номер слайду 33

Правило додавання чисел з різними знаками Щоб знайти суму двох чисел з різними знаками, треба від більшого модуля відняти менший модуль і перед отриманим числом поставити знак того з доданків, модуль якого більший.

Номер слайду 34

Обчислити: 1) - 8 + 4 = 5) - 6 + ( - 2) = 2) 9 + (- 3) = 6)– 62 + 31 = 3)–14 + (- 25)= 7)– 50 + 30 = 4) 43 + (- 31) = 8)70 +(- 20) = - 4 6 -39 12 -8 -31 -20 50

Номер слайду 35

2 6 3 1 5 4 8 9 7 1. 2. 3.

Номер слайду 36

4) - 38,94 + (- 27,16) = 3) 97,56 +(-31,46) = 1) – 296 + 178 = 2) – 649 + 836 = 5) 82,47 + (- 64,4) = А) Б) В) Г) Ґ) Д) 118 187 18,07 66,1 -66,1 -118

Номер слайду 37

Замість зірочки поставити правильний знак: * 14 + ( * 23) = - 37 - - * 68 + ( * 87) = - 19 - + * 71,9 + 44,8 = * 27,1 - - * 104,97 + ( * 104,97) = 0 - +

Номер слайду 38

У Р О К увазі роботі організо-ваності кмітли-вості

Номер слайду 39

опрацювати § 26, повторити § 6. Рівень А. № 1128, 1130 Рівень В. Завдання на картках. Скласти кросворд.

ppt
Додано
28 січня 2019
Переглядів
2128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку