презентація "Додавання та віднімання десяткових дробів"

Про матеріал
встановити загальні правила додавання і віднімання десяткових дробів, формувати вміння застосовувати ці знання на практиці. Продовжити роботу по формуванню стійкого інтересу до математики; активізувати пізнавальну діяльність учнів;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

5 клас Додавання та віднімання десяткових дробів.

Номер слайду 2

1. Чи однакові десяткові дроби 2,3000; 2,300; 2,30 і 2,3?

Номер слайду 3

2. Як записати будь-яке натуральне число десятковим дробом?

Номер слайду 4

3.Чи можна записати число півтора?

Номер слайду 5

4. Як називаються закони додавання: a+b = b+a a + (b+c) = (a+b) + c ?

Номер слайду 6

Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання. Аристотель Математика цікава тоді, коли живить нашу винахідливість і здатність міркувати. Д. Пойа .

Номер слайду 7

Дорогі діти! У казковій країні Знань є міста з дивними назвами: Українська мова, Історія, Образотворче мистецтво та інші малі та великі міста. Серед них і місто Математика. Тут ви буваєте часто. У цьому місті є широкі просторі вулиці з незвичними назвами, казкові будинки, храми,  величезні загадкові замки. Наприклад, найвеличніший стародавній храм, у якому ви часто буваєте, називається Таблиця множення.

Номер слайду 8

У місті Математика є дуже довга вулиця – вулиця Натуральних чисел. Недавно ви потрапили на нову вулицю – вулицю Дробових чисел. На цій вулиці мешкають Звичайні дроби. Це дуже дивні чоловіки двох видів: в одних голова більша за тулуб, в інших – навпаки. А серед них є диваки, які можуть перевтілюватись, їх називають Десяткові дроби. Ви подружилися з ними і тепер разом сміливо заходите у кожний будинок вулиці Дробових чисел. Сьогодні завітаєте до будинку під вивіскою “Додавання та віднімання десяткових дробів”. 

Номер слайду 9

Мета. Навчальна: повторити загальні правила додавання і віднімання десяткових дробів, формувати вміння застосовувати ці знання на практиці. Продовжити роботу по формуванню стійкого інтересу до математики; активізувати пізнавальну діяльність учнів. Виховна: формувати відчуття відповідальності за доручену роботу, уміння слухати і чути; прищеплювати навички роботи з додатковими джерелами інформації. Розвивальна: розвивати творчі здібності учнів (уяву, спостережливість, пам’ять, мислення.)

Номер слайду 10

Постановка проблеми

Номер слайду 11

Уявіть ситуацію: два учні діляться шоколадкою. Одну шоколадку поділили на десять частин. Один учень взяв 3 частинки, а інший 4 частинки. Скільки частинок вони з’їли разом? Скільки залишилося? На скільки більше один з’їв за іншого?

Номер слайду 12

А тепер якщо це перетворити у десяткові дроби: 0,3+0,4=0,7 1 - 0,7=0,3 0,4-0,3=0,1

Номер слайду 13

Проблема: Скільки буде, якщо 0,4+0,03? Як це зробити?

Номер слайду 14

Алгоритми додавання і віднімання десяткових дробів Зрівняй кількість цифр після коми в обох числах. Запиши у стовпчик, щоб кома знаходилась під комою; додавай і віднімай як натуральні числа. Постав кому в сумі чи різниці під комою в даних числах.

Номер слайду 15

Перша вправа “Виправ помилку”

Номер слайду 16

Знайди загублені коми (5,2 + 1,8 = 7)  (7,36 – 3,36 = 4)  (3 + 1,08 = 4,08)  (7,4 – 2,4 = 5) (7,3 +2,7 = 10) (5,7 – 4 = 1,7) 52 + 18 = 7; 736 – 336 = 4;   3 + 108 = 408;   74 – 24 = 5;   73 + 27 = 10; 57 – 4 = 17;

Номер слайду 17

Фізкультхвилинка Встаньте, діти, посміхніться, Землі нашій уклоніться За щасливий день вчорашній. Всі до сонця потягніться, Вліво, вправо нахиліться, Веретенцем покрутіться. Раз присядьте, два присядьте І за парти тихо сядьте.

Номер слайду 18

Вправа “Математичне лото”

Номер слайду 19

Обчисліть, використовуючи прийоми швидкого обчислення: 1) 0,8-0,1; 4) 9,43- 5,43; 7) 13,5-13; 2) 12,7-0,7; 5) 43,8- 3,8; 8) 6,05-3,05; 3) 3,48-3,44; 6) 8- 0,5; 9) 36-0,6

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Знайдіть назву найвищого дерева у світі, виконавши завдання за схемою.

Номер слайду 22

Ключ

Номер слайду 23

C Е К В О Й Я

Номер слайду 24

Давайте дізнаємося, якої висоти виростає дане дерево

Номер слайду 25

Розв’яжіть рівняння (x-51,2)+25,3=84,1 Відповідь: 110 м

Номер слайду 26

Кросворд Запитання: Що при ділені з остачею є ………. Сума довжин сторін прямокутника. У виразах із дужками спочатку обчислюють значення виразів у ……. Геометрична фігура, яка складається з трьох точок і трьох відрізків, що їх послідовно сполучають. Кут, градусна міра якого дорівнює 90о.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Остання карпатська секвоя. Це найбільші дерева в світі. Найвище відоме – 135 м. Вік до 3000 років. Фото 1856 року.

Номер слайду 30

Рефлексія. Метод «Мікрофон» 1. Сьогодні на уроці мені сподобалося… 2. Я вважаю, що дану тему я … 3. Мені треба повторити… 4. Мені треба доопрацювати… 5. Я поглибив…

Номер слайду 31

Домашнє завдання § (повторити правила) Середній рівень : Достатній рівень : Високий рівень : скласти задачу з використанням десяткових дробів

Номер слайду 32

Підсумок уроку

Номер слайду 33

Розумова праця на уроках математики - пробний камінь мислення. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 34

Урок закінчено Дякую за увагу !

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Константинова Олена Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
13 березня 2020
Переглядів
9212
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку