Урок: "Складання таблиці множення на 4. Знаходженя значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач."

Про матеріал
Підручник: Математика: підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти / Н. П. Листопад. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 160 с. : іл.
Перегляд файлу

Тема. Складання таблиці множення на 4. Знаходженя значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач.

Мета. навчити учнів таблиці множення на 4; удосконалювати вміння розв’язування задач; актуалізувати знання про периметр та його обчислення; розвивати логічне мислення, увагу, інтерес до навчання.

Обладнання. комп’ютер, мультимедійна дошка, відеоролик, презентація.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

– Відкрийте зошити та запишіть сьогоднішнє число, класна робота.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1.               Усний рахунок.

3 5 =

3 2 =

2 7 =

4 : 2 =

6 : 3 =

  1.               Математичний диктант.
  •                   Запишіть в зошиті математичний диктант. Зверніть увагу на дошку, на ній написані приклади, які ви будете вирішувати. Записуйте лише відповіді через кому.
  •                   20 + 25 = 45   6 • 2 = 6     55 – 50 = 5
  •                   16 – 10 = 6      8 • 2 = 16   69 – 9 = 9
  •                   20 – 1 = 19      3 • 3 = 9     15 + 15 = 30

ІІІ. Робота над матеріалом уроку.

  1.               Робота з підручником (с. 116-117 № 703, 712)
  •                   Відкрийте підручники на сторінці 116. Подивіться на номер 703. Запишіть таблицю множення числа 4.
  •                   Відкрийте підручники на сторінці 117. Подивіться на номер 712. Запишіть таблицю множення на число 4.
  1.               Номер 704.
  •                   Зверніть увагу на номер 704. Обчислять добутки. Скориставшись таблицею множення.
  •                   4 ∙ 5         4 ∙ 2         4 ∙ 3         4 ∙ 6         4 ∙ 9         4 ∙ 7
  1.               Номер 714.
  •                   Наступний номер 714. Зараз один учень буде коментувати розв’язання одного прикладу, потім інший.
  •                   8 ∙ 4        4 ∙ 9       7 ∙ 4      2 ∙ 4      4 ∙ 6      3 ∙ 4       4 ∙ 8     9 ∙ 4     4 ∙ 7      4 ∙ 2     6 ∙ 4      4 ∙ 3
  1.               Номер 705.
  •                   Виконаємо номер 706.
  •                   Одне яблуко коштує 4 грн. Яка вартість чотирьох таких яблук?
  •                   Як дати відповідь на головне питання? (4 4 = 16 (грн.))

Фізкультхвилинка.

  1.               Номер 707.
  •                   Наступна задача номер 707.
  •                   Складіть подібну задачу про олівці, яка міститиме числа 6 і 4. (Один олівець коштує 6 грн. Яка вартість чотирьох таких олівців?)
  1.               Номер 708.
  •                   Прослухайте задачу.
  •                   Прочитайте задачу.
  •                   Про що йдеться мова в задачі? ( В задачі йдеться мова про рибу)
  •                   Скільки щук впіймав риблака? ( Рибалка впіймав 4 щуки)
  •                   Скільки карасів впіймав рибалка? ( Рибалка впіймав невідому кількість карасів, але у 3 рази більше)
  •                   Яке головне питання задачі? (Скільки всього щук і карасів упіймав рибалка?)

 

Щ.4 шт.

К.  – ? шт., у 3 р.>

  •                   Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання задачі? (Ні)
  •                   Чому? (Ми повинні дізнатися спочатку скільки карасів впіймав рибалка)
  •                   Якою дією? (Множення) Що до чого будемо множити? (4 • 3 = 12 (шт.))
  •                   Чи можемо ми тепер дати відповідь на питання задачі? (Так)
  •                   Якою дією? (Додаванням) Що будемо додавати? (4 + 12 = 18 (шт.))
  •                   Запишіть відповідь.
  1.               Номер 715.
  •                   Наступна задача номер 715. Виконайте самостійну роботу.

72 – 4 ∙ 9            8 ∙ 4 + 29                (98 – 90) ∙ 2                   (18 + 6) : 3

  1.               Номер 716.
  •                   Далі задача номер 716. Також самостійно.
  •                   Гр. – 5 п.
  •                   К. - ?, у 4 р. >

ІV. Заключна частина.

  1.               Підсумок уроку.
  •                   Про що ми сьогодні говорили? (Про таблицю множення на 4 та множення числа 4)
  1.               Домашнє завдання
  •                   с. 118 № 718, 719.
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 березня 2020
Переглядів
1665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку