Мета:виявлення та оцінювання рівня сформованості в учнів умінь і навичок усно докладно відтворювати зміст прослуханого тексту художнього стилю з елементами опису тварини, розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, аналітико-синтетичні мисленнєві навички, збагачувати словниковий запас, виховувати любов до живої природи.
Багіра. Пантера була чорна, як сажа, але з чудовими плямами на хутрі. Плями вилискували, як намальовані. Багіра була хитра, як шакал, смілива, як дикий буйвол, нестримна, як поранений слон. Та голос у неї був солодший за дикий мед, шерсть – м’якша за пух. Під лискучою шерстю шовковистого підборіддя пантери ховалася невелика лисина. Лише улюбленець пантери Мауглі знав, що то слід від нашийника. Лише йому розповіла Багіра, що народилася вона поміж людей. Її мати померла в клітці князівського палацу. Багіру годували крізь ґрати з залізної миски. Та однієї ночі вона відчула себе звіром. Лапою зламала замок і втекла у джунглі. (За Р. Кіплінгом.) (97 сл.)