Завдання, які стоять перед вчителем: • розвивати в учнів навички та вміння логічно й творчо мислити;• знайомити учнів з методами наукового пошуку; їх застосуванням у власному дослідженні;• навчати грамотно оформлювати свою роботу, вчити використовувати ІКТ;• формувати досвід публічного виступу; сприяти формуванню культури мовлення.
Що ж таке дослідницька діяльність?дослідницька діяльність пов’язана з розв’язанням учнями творчих завдань;обов’язково повинна проходити під керівництвом спеціаліста; головним є отримання нових знань; Це один із видів творчої діяльності учнів, що характеризується рядом особливостей:завдання повинні бути посильні для учнів;дослідницькою діяльністю можуть займатися всі учні.
Етапи організації дослідного навчання:І етап – педагог сам ставить проблему і окреслює шляхи вирішення, саме ж рішення належить знайти учневі;ІІ етап – педагог ставить проблему, але шляхи її вирішення , а також саме рішення учневі належить знайти самостійно;ІІІ етап – учні самі ставлять проблему, шукають шляхи її вирішення.
Гра «Букет» - Дорогі діти, візьміть в руки квітку. Кожну квіточку легко переламати і викинути, а якщо я зберу і спробую переламати всі разом, то мені це не вдасться. Так відбувається і в житті. Окремо кожного з вас легко образити, скривдити, а якщо ви будете разом, в гурті, то ніхто вас не здолає, ви дружно подолаєте всі негаразди. Ми з вами зберемо ці квіти у букет, який буде символом нашої дружби та єдності.