Принципи реалізації освітньої діяльності учнів: - побудова партнерського спілкування з дитиною; - визнання самоцінності кожного вікового періоду; - створення сприятливих умов для формування і розвитку у дитини самосвідомості, позитивної самооцінки, самоповаги та шанобливого ставлення до тих, хто її оточує; - урахування індивідуальних інтересів
Завдання освітніх ліній у 5 класі реалізуються на основі тематичного планування за принципом методичного конструктора - формуємо здатність до творчого самовираження, критичного мислення; виховуємо ціннісне ставлення до держави, рідного краю, української культури, шанування своєї гідності та інших людей, збереження здоров’я та інтегрованого підходу до змісту та організації освітньої діяльності, яка забезпечує єдність та взаємопов’язаність усіх освітніх ліній у кожній темі
За рішенням педагогічної ради заклад освіти має право: - визначити адаптаційний період, упродовж якого поточне та тематичне оцінювання не здійснюється; - відмовитись від оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів освітніх галузей: - «Мистецтво», - «Соціальна та здоров’язбережувальна», - «Фізична культура» - або визначити власну рівневу шкалу.
«Характеристика навчальної діяльності» (ця графа відображає перелік наскрізних умінь школярів, визначених Держстандартом); «Стан сформованості» (заповнюється класним керівником за результатами спостережень, проведених спільно з іншими вчителями-предметниками); Рівень досягнення результатів навчання за навчальний період