Впровадження нового Державного стандарту в 5-х класах у 2022-2023 н. р.

Про матеріал
Дітей, їх особисту гідність і їх потреби потрібно так само шанувати, як і старших, і тільки поводячись з ними лагідно, щиро, розумно, як з рівними, можна виховати чесних, щирих, правдолюбних і справді вільних людей. Іван Франко
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впровадження нового Державного стандарту в 5-х класах у 2022-2023 н. р. Заступник директора з навчально-виховної роботи Власюк Н.В.

Номер слайду 2

Дітей, їх особисту гідність і їх потреби потрібно так само шанувати, як і старших, і тільки поводячись з ними лагідно, щиро, розумно, як з рівними, можна виховати чесних, щирих, правдолюбних і справді вільних людей. Іван Франко

Номер слайду 3

Що нового чекає на школи у 2022-2023 н. р.? Які пріоритетні завдання визначило МОН та які нововведення чекають школу?

Номер слайду 4

З 1 вересня 2022 року п’ятикласники навчатимуться по-новому

Номер слайду 5

Перехід учнів з початкової школи до основної пов’язаний із змінами умов навчання п’ятикласників і справедливо вважається нелегким періодом

Номер слайду 6

Освітня діяльність у 5 класі має спрямовуватись на сформованість базових особистісних якостей дитини: міжособистісна злагода самостійність чуйність шанобливість допитливість спостережливість креативність розсудливість

Номер слайду 7

Принципи реалізації освітньої діяльності учнів: - побудова партнерського спілкування з дитиною; - визнання самоцінності кожного вікового періоду; - створення сприятливих умов для формування і розвитку у дитини самосвідомості, позитивної самооцінки, самоповаги та шанобливого ставлення до тих, хто її оточує; - урахування індивідуальних інтересів

Номер слайду 8

  Завдання освітніх ліній у 5 класі реалізуються на основі тематичного планування за принципом методичного конструктора - формуємо здатність до творчого самовираження, критичного мислення; виховуємо ціннісне ставлення до держави, рідного краю, української культури, шанування своєї гідності та інших людей, збереження здоров’я та інтегрованого підходу до змісту та організації освітньої діяльності, яка забезпечує єдність та взаємопов’язаність усіх освітніх ліній у кожній темі

Номер слайду 9

Зміст програми дає можливість формування у здобувачів освіти таких ключових компетентностей: вільне володіння державною мовою здатність спілкуватися англійською мовою компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій

Номер слайду 10

математична екологічна інформаційно-комунікаційна громадянська та соціальна культурна підприємливість та фінансова грамотність

Номер слайду 11

Сучасна модель освіти – модель 4К

Номер слайду 12

Мета навчальної діяльності закладу щодо здобувачів освіти: - забезпечення єдиної лінії розвитку особистості школяра; - формування духовної культури та цілісних світоглядних уявлень у дитини

Номер слайду 13

Основні фактори, які впливають на адаптацію: - освітнє середовище; - зміна соціального статусу в класному колективі; - збільшення навчального навантаження; - фізіологічні зміни

Номер слайду 14

Освітнє середовище – це середовище зі зниженим рівнем ризиків.

Номер слайду 15

Педагог залишається дорослим, але не вдається до авторитарності, а управляє класом та підтримує дитину на шляху до здобуття знань і умінь.

Номер слайду 16

Мета роботи педагога: вибудовування балансу між авторитетом учителя та автономією учня.

Номер слайду 17

ПРАВИЛА СПІВІСНУВАННЯ

Номер слайду 18

Наслідки порушення правил

Номер слайду 19

Оцінки будуть, але за новим принципом

Номер слайду 20

Результати навчання в початковій школі (4 клас) Високий рівень – Достатній рівень – Середній рівень – Початковий рівень –

Номер слайду 21

МОН рекомендує у першому семестрі 2022-2023 н. р. залишити формувальне оцінювання. На кінець семестру – рівневе (початковий, середній, достатній, високий). У другому семестрі пропонують перейти до бальної системи. 

Номер слайду 22

Основні види оцінювання результатів навчання учнів 5-х класів

Номер слайду 23

Складниками системи оцінювання навчальних досягнень учнів 5-х класів НУШ є: Формувальне оцінювання Поточне оцінювання Підсумкове оцінювання: Тематичне оцінювання Семестрове оцінювання Річне оцінювання

Номер слайду 24

За рішенням педагогічної ради заклад освіти має право: - визначити адаптаційний період, упродовж якого поточне та тематичне оцінювання не здійснюється; - відмовитись від оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів освітніх галузей: - «Мистецтво», - «Соціальна та здоров’язбережувальна», - «Фізична культура» - або визначити власну рівневу шкалу.

Номер слайду 25

Як формувальне оцінювання працює на практиці?

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Вчитель проводить індивідуальні розмови з учнями, тримає зворотний зв'язок з батьками.  Якщо дитині щось не вдається, вчитель має коректно повідомити про це її або батьків, щоб у дитини виникло бажання виправити це, а не зникло бажання навчатися!

Номер слайду 28

Формувальне оцінювання в школі навчає змагатися учня із самим собою, намагаючись стати сьогодні краще, ніж учора

Номер слайду 29

Вчитель-предметник на початку навчального року розробляє та озвучує учням і батькам чіткі очікувані результати опанування предмету. Ці ж результати відображаються у Свідоцтві досягнень.

Номер слайду 30

Підсумкове оцінювання

Номер слайду 31

Відсутність звичних оцінок у журналі на кожному уроці – нормальна практика формувального оцінювання

Номер слайду 32

Заповнення Свідоцтва досягнень навчальних досягнень учнів

Номер слайду 33

«Характеристика навчальної діяльності» (ця графа відображає перелік наскрізних умінь школярів, визначених Держстандартом); «Стан сформованості» (заповнюється класним керівником за результатами спостережень, проведених спільно з іншими вчителями-предметниками); Рівень досягнення результатів навчання за навчальний період

Номер слайду 34

Підручники матимуть електронні додатки Закон щодо вдосконалення науково-методичного забезпечення освіти та якості навчальної літератури (набрав чинності в липні 2022 р.)

Номер слайду 35

УПРАВЛІННЯ КЛАСОМ ОФЛАЙН ТА ОНЛАЙН Основні виклики в створенні освітнього середовища 5 класу НУШ під час війни…

Номер слайду 36

. Потрібно знати дітей, знати їх силу і слабкості, розуміти їх думки, переживання, бережно доторкнутися до їх сердець…

Номер слайду 37

. Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості. Василь Сухомлинський

Номер слайду 38

У новий навчальний рік з позитивом, З НОВИМИ ПЛАНАМИ, ТУРБОТАМИ, УСПІХАМИ ТА ТРУДНОЩАМИ.

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

З хвилюванням ми зустрінемо своїх, вже на рік доросліших учнів, а також тих, хто прийде до школи в перший раз.

Номер слайду 42

Та впевнено поведемо їх до нових досягнень ...

Номер слайду 43

З успішним початком нового 2022-2023 н. р. Нехай цей рік рахує тільки дні УСПІХУ і ПЕРЕМОГИ Нехай невичерпним буде джерело натхнення і цілеспрямованості! Удачі у всіх Ваших починаннях, сміливості для всіх Ваших ідей! Миру, міцного здоров’я, добробуту, благополуччя!

ppt
Додано
9 грудня 2022
Переглядів
1764
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку