Електротранспорт – це екологічно чистий транспорт. Європа вже зрозуміла користь від використання міського електро- транспорту
Люди переходять на екологічні продукти, енергозбереження, вторинну переробку сировини, екологічний транспорт – намагаються жити в гармонії з навколишнім середовищем.
Для Запоріжжя «диверсифікація» транспортних потоків допоможе покращити екологічну картину . Значним джерелом забруднень є автомобільний транспорт.
У всіх містах Європи й України, де турбуються про чистоту повітря, намагаються «пересадити» пасажирів в громадський транспорт (менша кількість машин – менше диму) і розвивати електротранспорт.
Переваги для міста очевидні – це екологічність, знижений рівень шуму, низька пожежо- і вибухонебезпечність під час аварії …
Актуальність проблеми Електротранспорт – це екологічно чистий транспорт. Європа вже зрозуміла користь від використання міського електро- транспорту Люди переходять на екологічні продукти, енергозбереження, вторинну переробку сировини, екологічний транспорт – намагаються жити в гармонії з навколишнім середовищем.
Мета дослідження: Теоретично обґрунтувати необхідність повернення сучасних міст, які потребують особливої екологічної допомоги, до послуг електротранспорту. Вивчити стан і динаміку розвитку електротранспорту в Україні взагалі і в місті Запоріжжі зокрема і проаналізувати основні причини його занепаду. Запропонувати можливі шляхи вирішення проблеми міських перевезень в комплексі з полегшенням екологічного навантаження на запоріжців.
Завдання дослідження:1. Здійснити теоретичний аналіз впливу різних видів громадського транспорту на якість життя населення.2. Визначити основні проблеми, які поставили міський електротранспорт на найостанніше місце в рейтингу.3. Довести, що саме за електричними видами міського і приміського транспорту стоїть майбутнє європейської України і європейського Запоріжжя4. Розробити систему можливих заходів для підняття престижності і попиту на послуги електротранспорту
На виконання І завдання Ми визначили, що в списку за попитом населення на види міського транспорту місця розділились так:І – автомобільний (таксомотори, маршрутні таксі);ІІ – великі місткі автобуси;ІІІ – тролейбуси і трамваїОсновні критерії: швидкість, місткість, комфортні умови, стабільність, розклад, ціна на проїзд.
По – друге В Запоріжжі електротранспорт страждає від розкрадання контактної мережі , що веде до збоїв в роботі, на відновлення ліній окрім фінансових затрат, необхідний час. Значних збитків рухомому складу наносять вандали. Як результат, транспортникам приходиться спрямовувати кошти на ремонт пошкоджених трамваїв і тролейбусів
По - третєЗ трамваями і тролейбусами в 1998 році починають конкурувати приватні перевізники (маршрутні таксі)Крім того, запорізькі трамваї і тролейбуси відстають в швидкості руху, а значить і в регулярності сполучень. На жахливі умови в громадському транспорті скаржаться не тільки більшість пасажирів, а й водії з кондукторами.
На виконання ІІІ завдання. Для Запоріжжя «диверсифікація» транспортних потоків допоможе покращити екологічну картину . Значним джерелом забруднень є автомобільний транспорт. У всіх містах Європи й України, де турбуються про чистоту повітря, намагаються «пересадити» пасажирів в громадський транспорт (менша кількість машин – менше диму) і розвивати електротранспорт. Переваги для міста очевидні – це екологічність, знижений рівень шуму, низька пожежо- і вибухонебезпечність під час аварії …
На виконання ІV завдання. У 90-х роках у Європі почав поширюватись рух за відновлення легкорейкового транспорту. До того протягом 20 років від трамваїв відмовлялись за рахунок збільшення автомагістралей і великі міста почали задихатись від вихлопних газів та переповнення доріг. Початок положив Страсбург у Франції. Зі Страсбургу хвиля відновлення електротранспорту покотилась Європою. В Україні сьогодні багато міст також мають цей легкорейковий транспорт.
Перспективи розвитку ЕТ в ЗапоріжжіРозбудова електротранспортної мережіВироблення трамваїв і тролейбусів з легованої сталі, що продовжує життя корпусу і деталей у п’ять разів, дає економію для громади і свідчить про якість. Чотири види гальмівних систем як у Європі ( в старих – тільки дві). Обов’язково низькі підлоги, які потрібні для зручності людини, для стабільності пасажира в русі, особливо для людей похилого віку. Антивандальні крісла, які не рвуться, не ріжуться, не горять
На виконання ІV завдання. Відеокамери у салоні, і водій бачить усе, що там відбувається, що діється під час висадки та посадки. Трамвай не може рушити з зупинки, якщо двері відчинені – комп’ютер не дасть цього зробити заради безпеки людей. Як люди ставитимуться до такого транспорту? Я вважаю, що берегтимуть і шукатимуть можливості їздити в такому транспорті.