* Основними ознаками територіальної громади є → спільна територія існування, → наявність спільних інтересів місцевого значення, → соціальна взаємодія членів громади в процесі забезпечення цих інтересів, → психологічна самоідентифікація кожного члена з громадою, → спільна комунальна власність, → сплачування комунальних податків.
Кількість громад в областях України Область. Кількість громадза типами громад. УсьогоміськіселищнісільськіВінницька18222363 Волинська11182554 Дніпропетровська20254186 Донецька4314966 Житомирська12223266 Закарпатська11183564 Запорізька14173667Івано-Франківська15232462 Київська24232269 Кіровоградська12162149 Луганська2012537 Львівська39161873 Миколаївська9142952
Областьза типами громад. УсьогоміськіселищнісільськіОдеська19254791 Полтавська16202460 Рівненська11134064 Сумська15152151 Тернопільська18162155 Харківська17261356 Херсонська9172349 Хмельницька13222560 Черкаська16104066 Чернівецька1173452 Чернігівська16241757 У всіх областях4094356251488
* Незважаючи на велику кількість територіальних громад в Україні, → більшість із них повною мірою не може реалізувати своїх повноважень, наданих їм чинним законодавством. * Необхідність постійної фінансової підтримки нечисленних територіальних громад→ із використанням системи дотацій вирівнювання, → яка реалізується через районні бюджети, → стримує розвиток малих міст і великих селищ – потенційних точок економічного зростання
* У світі сільський зелений туризм розглядається як → альтернатива сільському господарству за розмірами отриманих прибутків. * До того ж, розвиток інфраструктури сільського туризму → не вимагає таких значних капіталовкладень, як інші види туризму → і може здійснюватися за рахунок коштів самих селян без додаткових інвестицій.
* Скорочення міграції з сіл до міст → надасть змогу заощадити значні фінансові й матеріальні ресурси, → адже, за підрахунками експертів Європейського банку реконструкції та розвитку, → облаштування в місті вихідця з сільської місцевості в 20 разів дорожче, ніж створення умов для його життя і роботи в селі.
* Оперативними цілями тактичної задачі «Інформаційне просування туристично-привабливих зон» можуть бути: → просування туристичних продуктів громади через соціальні мережі та ЗМІ; – участь у туристичних виставках; – створення окремої сторінки на офіційному веб-сайті громади, яка присвячена туристично-привабливим об’єктам тощо.
* Але з надходженням коштів від цієї діяльності ті, хто нею займається, → починають робити вкладення у поліпшення комунального облаштування житла, вулиць; → об’єднаними зусиллями добиваються зміни на краще сфери обслуговування. * Водночас це є вагомим внеском у розвиток села, яке входить в територіальну громаду.
* З іншого – розвитку селянських господарств, → які надають послуги сільського зеленого туризму та створенню нових підприємства. * Це також дозволить залучати вітчизняні та іноземні інвестиції, → реалізовувати нові проекти, → що забезпечить значні додаткові надходження до бюджету сільської територіальної громади → та дозволить вирішити багато проблем, зокрема, із достатнім фінансуванням освіти у громадах.