З досвіду роботи проведення навчальної практики з учнями десятого класу. Матеріал можно використовувати молодим вчителям, які в перше готуються до проведення літньої навчальної практики.
Навчальна практика
з правознавства за темою:
«Роль місцевих органів самоврядування в державотворчих процесах України»
учнів 10-А, 10-Б класів
Вільнянської загальноосвітньої
школи І-ІІІст. №3
учитель Ляпіна Людмила Антонівна.
2016 рік
Тема
«Роль місцевих органів самоврядування в державотворчих процесах України»
Метод проведення навчальної практики з правознавства- проведення екскурсії до Вільнянської районної ради та сумісне обговорення даної теми з працівниками районної ради на науковій практичній конференції учнів 10- Б класу суспільно- гуманітарного профілю із запрошенням учнів
10-А класу природничо – біологічного профілю.
Наукова мета: спираючись на знання учнів з теми «Роль органів місцевого самоврядування в державотворчих процесах України» встановити причини кардинальних змін у структурі системи місцевих органів самоврядування, продовжувати формувати в учнів уміння аналізувати, порівнювати, робити висновки й узагальнення; сформувати поняття « місцеве самоврядування», ознайомити учнів з діяльністю районних органів виконавчої влади, їх повноваженнями та порядком формування; формувати в учнів соціальну активність.
Практична мета:
Хід практики
1. Вступне слово вчителя – 20 хвилин.
2. Виступ голови Вільнянської районної ради Салякіна Андрія Олександровича – лекція « Роль місцевих органів самоврядування в державотворчих процесах України»
3. Ознайомлення учнів з діяльністю Вільнянської районної ради – екскурсію провів юрист районної ради Кузмічьов Іван Олександрович.
4. Виступ учнів з науковими роботами – 10 хвилин.
5. Дискусія учнів стосовно питань:
- Яку роль грають місцеві органи самоврядування в житті району?
- Які найважливіші проблеми вирішує рада працюючи з громадянами району?
- Які нові зміни внесено до Закону про місцеві органи самоврядування в 2015 році?
- Чи впливають місцеві жителі на ці органи?
6. Підготовка фото виставки та наукової літератури, правознавчих джерел в світі нових змін в державі, статистичних даних , схем з даної теми.
7. Підведення підсумків конференції.
8. Вручення нагород в номінаціях:
- краща наукова робота;
- кращий публічний виступ;
- кращий фотомонтаж;
- найкраще дослідження цієї теми.
Підсумки навчальної практики
учнів 10- Б, А класу
з правознавства:
Анісімова Д, Ібрагімлі Т, Дараган В.