В процесі роботи розв’язувались такі завдання:впровадження в практику роботи інтерактивних технологій навчання, як основи збереження психічного здоров’я і соціальної активності особистості; використання різних форм самостійної роботи учнів на уроках математики, впровадження диференційованого підходу на різних етапах уроку; підвищення інтелектуального рівня учнів, культури спілкування, почуття взаємодопомоги, логічного мислення.
Результати досвіду Дає можливість знизити навантаження на учнів і підвищити мотивацію навчання, прискорити розвиток дитини добором відповідного навчального матеріалу та організацією виконання учнями самостійної роботи, необхідної для засвоєння даного матеріалу. Кожен учень може повноцінно оволодівати змістом навчального матеріалу, гармонійно розвивався відповідно до своїх індивідуальних можливостей, схильностей, інтересів, формувався б як індивід з його специфічними особливостями. Дозволяє підтримувати позитивний контакт між вчителем і учнями.
Професійні планипідвищувати свою науково-теоретичну та методичну підготовку; вдосконалювати свою педагогічну майстерність; надавати пріоритет методам активного навчання; активізовувати роботу з обдарованими учнями;забезпечувати на всіх ступенях навчання розвиваючий характер шкільної освіти і прикладну спрямованість, наступність у навчанні між різними ланками ступеневої системи шкільної освіти