Актуальність.
•Школа ХХІ століття потребує створення виховного простору, спрямованого на виховання конкурентоспроможної особистості, котра зуміє розробляти свої життєві плани, самостійно використовувати знання для розв'язання проблем.
Дані про вчителя та педагогічний шлях. Педагогічний стаж – 26 рік. Вчитель вищої кваліфікаційної категоріїАстрономія. Предмети викладання: Фізика1990 рік – закінчила Луцький державний педагогічний інститут ім. Лесі Українки, вчитель математики і фізики,з 1990 рік по даний час – вчитель фізики і астрономії Двірцівського НВК “ЗШ І – ІІІ ступенів – дитячий садок”,з 2002 по 2010 рік – заступник директора з навчально-виховної роботи,з 2012 по 2017 рік – голова шкільних МО класних керівників або вчителів природничо-математичного циклу
Школа ХХІ століття потребує створення виховного простору, спрямованого на виховання конкурентоспроможної особистості, котра зуміє розробляти свої життєві плани, самостійно використовувати знання для розв’язання проблем. Закономірно, що чим раніше і повніше людина оволодіє життєвою компетентністю, життєтворчістю, тим успішнішою буде її життєвий шлях, який стане продуктивнішим та змістовнішим. Одним з підходів, що дозволяють розв’язати цю проблему, є проектна діяльність. Актуальність проблеми
Шляхи реалізації проблеми. Використання ПК як основи інформаційних технологій навчання. Використання сучасних інформаційних технологій. Заохочення учнів до написання проектних робіт із використанням презентацій. Використання ПЗ підчас проведення лабораторних робіт. Заохочення учнів до створення авторських прикладних програм з фізики та астрономії та участі у конкурсах, захисті дослідницьких та навчальних проектів .
Проект - це, по суті, просто спеціальне завдання, план, задум, шлях вирішення проблем, в результаті якого повинно вийти щось нове: продукт, книга, фільм, модель, сценарій, презентація і т. д. У сучасному розумінні проект – це шість «П»: проблемапроектування (планування)пошук інформаціїпродукт презентація. Шосте "П" проекту - це його Портфоліо, тобто папка, в якій зібрані всі робочі матеріали, у тому числі чернетки, звіти та ін
Результати педагогічної діяльності Науково – дослідницькі роботи, та участь у конкурсах, олімпіадах. - Авторська прикладна програма «Фізика дивовижного. Частина І» - Мультимедійна програма “Планети Сонячної системи” - Проект «Іван Пулюй – український фізик світового рівня», 11 клас - Наукова робота “Загадки зоряного неба”, 11клас - Дослідницькі роботи “Цікава астрономія”, 7, 8 класи - Проект «Обертальний рух в природі і техніці», 7 клас - Проект «Збережемо тепло в хаті – зекономимо на оплаті», 8 клас - Проект “Визначення середньої швидкості”, 7 клас*
Участь у конкурсах, олімпіадах. Окружні олімпіади з фізики- 2012- 2013 н.р. –ІІм – 10 клас, Ім – 7 клас - 2013- 2014 н.р. –ІІ м – 8 клас, ІІІм - 11 клас - 2014- 2015н.р. –ІІ м – 9 клас, ІІІм – 1 0, 11 класи. Районні олімпіади з фізики2012 – 2013 н.р. – ІІІ місце – Білецька Роксолана2016 – 2017 н.р – І місце – Уляк Назар, ІІ місце – Білецька Роксолана. Обласному конкурсі для школярів "Загадки зоряного неба", МАН Львів, 2015р, ІІ місце – Роговська Мирослава. Районний конкурс учнівських проектів в межах освітнього проекту "Фізика навколо нас", І місце – Луцко Богдан, Батюк Софія. Участь в обласному конкурсі. 2016р. Обласний конкурс дослідницьких робіт"Цікава астрономія", 2016р. , ІІІ місце – Білецька Марія, Білецький Максим, Луцко Богдан, Солецька Оксана. Районний конкурс учнівських проектів в межах освітнього проекту "Фізика навколо нас", ІІ місце – Луцко Богдан, Равлик Юлія. 2017р. Всеукраїнська природнича гра «Геліантус», грамота «Краща школа»Член журі під час проведення окружних та районних олімпіад з фізики, член журі конкурсу «Вчитель року»
Виступи на засіданнях шкільних, окружних і районних МОРайонний семінар вчителів фізики «Робота над навчальним проектом»Окружне МО вчителів фізики “Використання сучасних інформаційних технологій на уроках фізики”Шкільне МО вчителів природничого циклу«Електронна лабораторна робота як засіб формування інформаційної компетентності»