Презентація "Фактори впливу на процес соціалізації особистості"

Про матеріал

Соціалізація — процес інтеграції індивіда в суспільство, у різноманітні типи соціальних спільнот (група, соціальний інститут, соціальна організація) шляхом засвоєння ним елементів культури, соціальних норм і цінностей, на основі яких формуються соціально значущі риси особистості.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ПРОЦЕС СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІНВК -академічний ліцей № 15

Номер слайду 2

Так, на длительном этапе общего образования формируется целостное представление о мире, науке и ценностях общества, т.е. формируется социальный опыт: опыт познания, отношений и деятельности. В настоящее время социализация все чаще определяется как двусторонний процесс. С одной стороны, индивид усваивает социальный опыт, входя в определенную социальную среду. С другой стороны, в процессе социализации он воспроизводит систему социальных связей за счет активного вхождения в среду. Иными словами, человек в процессе социализации не только обогащается опытом, но и реализует себя. А. В. Мудрик

Номер слайду 3

Чинники впливу на особистість

Номер слайду 4

У процесі реформування суспільства змінюються роль і функціі освіти, які зміщуються з обслуговування інтересів суспільства на…Метою освіти у відповідності з новими підходами визначено розвиток особистостізадоволення потреб соціальних групзадоволення потреб особистостізадоволення потреб суспільства

Номер слайду 5

Понятійно-категоріальний апарат

Номер слайду 6

Понятійно-категоріальний апарат. Соціалізація — процес інтеграції індивіда в суспільство, у різноманітні типи соціальних спільнот (група, соціальний інститут, соціа-льна організація) шляхом засвоєння ним еле-ментів культури, соціальних норм і ціннос-тей, на основі яких формуються соціально значущі риси особистості. Соціалізація визначається як накопичення людиною соціального досвіду та відтворе-ння його у власній життєдіяльності.

Номер слайду 7

Понятійно-категоріальний апарат. Соціалізація особистості:процес становлення особистості як актив-ного суб’єкта громадянського суспільства; процес формування особистості у певних соціальних умовах, опанування людиною соціального досвіду, у ході якого людина пе-ретворює соціальний досвід у власні ціннос-ті й орієнтації, вибірково вводить у свою систему поведінки ті норми і шаблони, що прийняті в суспільстві або групі (Е. Еріксон. Концепція розвитку особистості)

Номер слайду 8

Понятійно-категоріальний апарат. Соціально компетентна особистість:здатна гнучко орієнтуватися в постійно змінних мінливих соціальних умовах та ефективно взає-модіяти з соціальним середовищем; здатна до співробітництва в групі та команді, мобільна, уміє адаптуватись і визначати особисті цілі та виконувати різні ролі й функції в колек-тиві, планувати, розробляти й реалізовувати со-ціальні проекти індивідуальних і колективних дій; уміє визначати й реалізовувати мету комуні-кації в залежності від обставин; підтримувати взаємини; розв’язувати проблеми в різних жи-ттєвих ситуаціях.

Номер слайду 9

СоціалізаціЯДошкільний вік. Шкільний вік. Ознаки процесу соціалізаціїПеріодичність та динамічність протікання Набуває знанняособистість. Формує власний світогляд. Отримує навички самоконтролю. Отримує навички взаємодії з колективом. Уміння вирішувати складні життєві ситуаціїРозвиток складових самовдосконалення особистостіСамотвердження та самореалізаціїя

Номер слайду 10

Фактори впливу на особистість

Номер слайду 11

По даним Международного молодіжного фонду, соціалізація дітей, підлітків, молоді в сім’ї переживає гострий кризис: Цілі групи неповнолітніхстановляться «жертвами неблагоприятних умов соціализації»падіння рівня життяпосилення майнової нерівностівисокі стандарти споживаннядомінування матеріальних цінностейзначний вплив засобів масової інформаціїрозчарування в авторитеті дорослихпадіння престижу виконання сімейних обов’язків Розповсюдження серед дітей та дорослих - психічних захворювань

Номер слайду 12

?

Номер слайду 13

Фактори педагогічного впливу на розвиток соціальної компетентності учнів

Номер слайду 14

Фактори педагогічного впливу на розвиток соціальної компетентності учнів

Номер слайду 15

від монологичних методів до діалогу та полілогу активізаці діяльності учнів, завдяки використанню интерактивних форм організації навчально-виховного процесу надання учням права вибору рівня навчальних досягнень і способу виконання завдань диференціація і профілізація змісту освіти напрямки перебудовипроцесу засвоєння знань стають засобами розвитку особистостіНавчально-виховна діяльність

Номер слайду 16

Предмети природничо-математичного спрямування. Сприяють формуванню світогляду, дисциплінують думку, створюють предметну картину світу,розвивають екологічну культуру особистості

Номер слайду 17

Гуманітарні предмети впливають на розвиток духовної культури особистості, структуру цінностей і реалі-зацію потреб учнів в мистецтві слова

Номер слайду 18

Освітня галузь «Технології»Створює умови для актуаліза-ції знань з основ наук в рам-ках предметної соціальної діяльності, завдяки чому фор-мується культура праці, орга-нізаторські здібності та пошу-кова активність особистості.

Номер слайду 19

Інформаційні технології, Економічні знання, Оволодіння іноземними мовамизабезпечують функціональную освічені-сть майбутнього спеціаліста в будь-якій сфері діятельності, самореалізацію і кон-курентоспроможність особистості в сучас них соціально-экономічних умовах

Номер слайду 20

Предмети естетичного циклу. Сприяють становленню людини культури, розвитку творчого потенціалу і формують здатність подходити до реальності та мистецтва з естетичної точки зору

Номер слайду 21

Ми живемо в період, в якому стали свідками та учасниками глобального процесу соцалізації нашого суспільства в зв’язку с кардинальными змінами історичних, політичних та соціально-економічних умов. В той же час молодому поколінню почастило більш успішно опанувати реалії ринкової економіки При цьому ми реально спостерігаємо як не-просто старшому поко-лінню пристосовуватися до нових умов життя

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бодрягина Анжела
    Дякую! Матеріал викладено чітко і лаконічно.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 липня 2018
Переглядів
6658
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку