Зошит самоосвіти для вчителя-предметника

Про матеріал

Даний зошит допоможе Вам систематизувати матеріали самоосвіти, вести облік всіх необхідних даних. Формат зошита дозволяє легко замінти дані, чи видалити не потрібні, на Ваш погляд. Сподіваюся дана розробка стане корисною для Вас!

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009-2010 н.р.

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

МЕТОДИЧНА КАРТА ВЧИТЕЛЯ

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Дата народження

 

Освіта

 

Навчальний заклад, в якому здобувалася освіта

 

Спеціальність

 

Категорія

 

Посада

 

Який предмет викладає, в яких класах

 

Педагогічний стаж

 

Атестація

 

Нагороди та заохочення

 

Участь у конкурсах і т.п.

 

Час і місце проходження курсової перепідготовки

 

 

ДІАГНОСТИЧНА КАРТА

 

 

 

Основні напрями

діяльності педагога

 

Потребує

методичної

допомоги

На

достатньому рівні

Заслуговує

на увагу

 

1

 

Комплексне планування виховання, навчання і розвитку учнів

 

 

 

 

2

 

Вміння планувати урок на основі психологічних особливостей класу

 

 

 

 

3

 

Методи активізації пізнавальної діяльності

 

 

 

 

4

 

Особистісно-зорієнтоване навчання

 

 

 

 

5

 

Оптимальний вибір типу і структури уроку

 

 

 

 

6

 

Розвиток творчих здібностей учнів ‚ творчого мислення

 

 

 

 

7

 

Гуманізація стосунків з дітьми

 

 

 

 

8

 

Робота з обдарованими дітьми

 

 

 

 

9

 

Ступінь впливу вчителя на учнів

 

 

 

 

10

 

Нестандартні форми уроку

 

 

 

 

11

 

Використання принципів нових технологій

 

 

 

 

12

 

Науковий рівень викладання предметів.

Основні напрями діяльності педагога.

 

 

 

 

13

 

Самоосвіта

 

 

 

 

14

 

Ведення шкільної документації

 

 

 

 

15

 

Курсова перепідготовка, виконання до- і післякурсових завдань

 

 

 


БАНК ДАНИХ ПРО ВЧИТЕЛЯ

з/п

Навчальні роки

Рік

народження

Посада

Назва

Учбового закладу

Спеціальність

за дипломом

Основна робота чи сумісник

Педстаж

З якого року працює в даній школі

Який   предмет

викладає

Навчальне

навантаження

Категорія

Класне керівництво

Курси

перепідготовки

Рік попередньої

 атестації

Чергова атестація

Заочне навчання.

Назва закладу

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

15

16

17

18

20

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОГО І МЕТОДИЧНОГО РІВНЯ ВЧИТЕЛЯ

№ з/п

Навчальні роки

Методична проблема, над якою працює вчитель

Рік роботи

Методична проблема надя кою працює класний керівник

Рік роботи

Узагальненн: методичні розробки, елементи досвід, брошури…

Участь у конкурсі "Учитель року", результативність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ТВОРЧИЙ ПЛАН

 

Розділи

 

Зміст роботи

  1.  

Підвищення фахового рівня

 

  1.  

Науково-методична робота з предмета.

  •  
  1.  

Позакласна робота з предмета.

  •  
  1.  

Вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду.

  •  
  1.  

Підвищення психолого-педагогічного рівня.

 

 

 

 

 

МАТЕРІАЛИ, ОФОРМЛЕНІ ДЛЯ КАБІНЕТУ

 

Навчальний рік

Наочність та матеріали

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

 

УЧАСТЬ У СЕМІНАРАХ, ПЕДРАДАХ,

КОНФЕРЕНЦІЯХ, НАРАДАХ, МО…

Тема виступу

Місце

Навчальний рік,

дата

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

УЧАСТЬ У СЕМІНАРАХ, ПЕДРАДАХ,

КОНФЕРЕНЦІЯХ, НАРАДАХ, МО…

Тема виступу

Місце

Навчальний рік,

дата

20.

 

 

 

21.

 

 

 

22.

 

 

 

23.

 

 

 

24.

 

 

 

25.

 

 

 

26.

 

 

 

27.

 

 

 

28.

 

 

 

29.

 

 

 

30.

 

 

 

31.

 

 

 

32.

 

 

 

33.

 

 

 

34.

 

 

 

35.

 

 

 

36.

 

 

 

37.

 

 

 

38.

 

 

 

ПИТАННЯМИ МЕТОДИКИ,

ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ

НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЮ

Питання

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 


ВІДКРИТІ УРОКИ

з/п

Навчальні роки, дата проведення

Предмет

Клас

Тема уроку

Відмітка про виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІДКРИТІ ВИХОВНІ ГОДИНИ

з/п

Навчальні роки, дата проведення

Предмет

Клас

Тема виховної години

Відмітка про виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГРОМАДСЬКА РОБОТА

(керівник МО, член творчої групи,

член оргкомітету, журі, секретар)

з/п

Навчальні роки

Назва

Підпис

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ

предметні олімпіади, конкурси, дослідження

Навчальні роки

Прізвище,

ім'я учня

Клас

Предмет

Рівень (місце)

шкільна

районна

обласна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ

предметні олімпіади, конкурси, дослідження

Навчальні роки

Прізвище,

ім'я учня

Клас

Предмет

Рівень (місце)

шкільна

районна

обласна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

 

Навчальні  роки

Предмет, що викладає вчитель

Клас

К-ть уччнів

Рівень навчальних досягнень

Якісний показник

Коефіцієнт навченості

П

С

Д

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

 

Навчальні  роки

Предмет, що викладає вчитель

Клас

К-ть уччнів

Рівень навчальних досягнень

Якісний показник

Коефіцієнт навченості

П

С

Д

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ

        Предметні тижні, робота зі здібними та обдарованими учнями, участь у шкільних та позшкільних заходах, конкурсах, акціях, змаганнях, творча робота

Навчальні  роки

Зміст роботи

Предмет

Дата проведення

Результа-тивність, місце

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ

Предметні тижні, робота зі здібними та обдарованими учнями, участь

 у шкільних та позшкільних заходах, конкурсах, акціях, змаганнях, творча робота

 

Навчальні  роки

Зміст роботи

Предмет

Дата проведення

Результа-тивність, місце

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГУРТКОВА РОБОТА

Навчальні  роки

Назва гуртка, секції, клубу

День

Час

Клас

Кількість учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ЗАОХОЧЕННЯ

№ з/п

Навчальні роки  

Назва відзнаки,

зміст

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

САМОАНАЛІЗ  УРОКУ

 

  1. Тип і вид уроку, зв'язок його з попередніми.
  2. Які головні завдання уроку, як вони враховані під час реалізації мети уроку?
  3. Чи раціонально використано час уроку?
  4. Чи раціональна структура уроку для реалізації головних завдань, досягнення мети?
  5. Які методи навчання використано для вивчення нового матеріалу?
  6. Як здійснюється контакт із класом, окремими учнями?
  7. Ефективність організації самостійної роботи.
  8. Чи були елементи самоосвіти, самовиховання?
  9. Чи використано індивідуальний і груповий підхід до навчання?
  10.        Як організовано контроль і самоконтроль за активністю знань?
  11.        Чи забезпечено цілеспрямованість, оптимальну розумову діяльність учнів?
  12.        Запобігання розумовому перевантаженню учнів та його подолання.
  13.        Створення проблемно-пошукових ситуацій для глибини засвоєння матеріалу, емоційного настрою учнів.
  14.        Дотримання правил педагогічного такту, загальноприйнятої етики, норм взаємин учителя та учня.
  15.        Елементи, етапи, форми, методи, які були найвдалішими.
  16.        Що із запланованого не вдалося? Чому?
  17.        Чи цікавив урок учнів?
  18.        Як працювати над подоланням недоліків? Яка необхідна допомога?

 

 

 

 

САМОАНАЛІЗ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ

  1. Найменування виховного заходу, дата, місце проведення, вік дітей, що

    взяли в ньому участь.

  1. Визначення форми (жанру) заходу: етична бесіда, диспут, свято, похід-екскурсія, психологічний тренінг, урок самоврядування тощо.
  2. Конкретні педагогічні цілі й виховні завдання цього заходу (головною метою виховного заходу є зміна стосунків).

     Наприклад:

  • Виховання інтересу до спорту, техніки, науки, мистецтва, політики, тощо;
  • Формування здатності до збагачення власного внутрішнього світу, самовиховання;
  • Зміна характеру міжособистісних стосунків у класному колективі (виховання в учнів поваги один до одного);
  • Зміна ставлення до якогось члена колективу (в результаті його цікавої розповіді про своє захоплення, про яке ніхто раніше в класі не знав, у нього можуть з’явитися товариші);
  • Виявлення, розвиток здібностей будь-якого із членів колективу, забезпечення зміни його ставлення до себе;
  • Вивчення учнями правил поведінки (етикету): на вечорі, танцях, банкеті тощо.
  1. Наявність плану підготовки та проведення заходу, його продуманість, доцільність, завершеність.
  2. Участь колективу вихованців у розробці планів проведення заходу і їх мотивація до активної діяльності.
  3. Хід підготовчої роботи, розподіл доручень, ставлення учасників до її виконання.
  4. Педагогічна позиція вчителя, стимулювання ініціативи, активності, самостійності учнів, залучення їх до роботи в ролі помічників.
  5. Врахування вікових особливостей, індивідуальних і колективних запитів та інтересів дітей.
  6. Позиція школярів під час проведення заходу (активність та ініціатива; байдужість і пасивність).
  7.        Позитивні, найбільш вдалі моменти заходу, створення виховної ситуації, у якій учні відчувають радість, гордість за себе і товаришів. Хиби і труднощі у роботі, шляхи їх подолання.
  8.        Ступінь виконання поставлених завдань.
  9.        Спрямованість у майбутнє (наявність перспектив), визначення проблеми, на розв’язання якої спрямовані проведені заходи, системність виховної роботи у класі.

 


docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 липня 2018
Переглядів
2959
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку