Саме для організації виховного процесу, метою якого є створення сприятливого середовища для виховання і зростання дитини, на виконання Національної програми виховання „Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України” створена програма виховної роботи з учнями початкової школи «Ти - людина»
Стадії розвитку колективу. Створення колективу учнів(знайомство з дітьми, вироблення єдиних вимог до учнів, вибори учнівського самоврядування, робота з активом). Розповсюдження впливу активу на колектив, залучення активістів в керівництво дитячим колективом, виховання в них відповідальності, ініціативи, самостійності, створення та закріплення авторитету серед дітей. Вплив громадської думки колективу(вирішальна роль громадської думки в колективі). Вплив колективу на особистість та на її самовиховання, який переходить в удосконалення особистих якостей.
У класі діє учнівськесамоврядування. Літвінова Яна. Командир класу. Сидорченко Міша. Заступник командира. Гавриленко Даша Друзі книги. Бондаренко Антон. Войткевич Костя. Веселі та винахідливіМиронова Катя. Правозахисник. Подольський Костя. Попа Олег. Волонтери. Чатарі Ліза. Ренкас Роман. Природолюби
Особливу увагу звертаю на роботу з батьками. Бо ми знаємо, що основний рушійний фактор у вихованні з дитиною – сім’я. І як би школа ефективно не будувала свою роботу, необхідних результатів вона не отримає, коли не буде справжнього виховання в родині, сім’ї. Вивчаю особливості кожної сім’ї. Пропоную батькам заповнити анкети, відповіді яких допомагають мені краще організувати заняття, дати потрібні педагогічні рекомендації. Встановлюю індивідуальний контакт з кожною родиною. Постійний телефонний контакт, зустрічі, бесіди в школі, спілкування через учнівський щоденник.
Сенс моєї діяльності, як класного керівника – подарувати дитині цей чудовий світ, здивувати прекрасним, допомогти їй зрозуміти, що життя – це великий благословенний дар і кожна людина здатна в ньому знайти своє місце, стаючи справжнім громадянином, навчитися вірити в свої сили й жити в гармонії з собою.
Вірте в дитину!Вірити треба навіть тоді, коли опускаються руки, коли зробив усе, а нічого не виходить. Пам‘ятайте, що доля дитини залежить тільки від вас…Вірте в дитину!Вірити треба навіть тоді, коли опускаються руки, коли зробив усе, а нічого не виходить. Пам‘ятайте, що доля дитини залежить тільки від вас…Вірте в себе!Я – вчитель, я – вихователь, я – фахівець. Якщо не я, то хто ж допоможе дитині?Якщо вірити в себе, обов‘язково знайдете вихід.