Загальні відомостіОсвіта: Посада: Місце роботи: Стаж роботи: Категорія: : 08. 06. 1975 Вища Вчитель початкових класів Подолівський НВК 16 років Спеціаліст вищої категоріїКурси підвищення кваліфікації : 2018 рік
Номер слайду 3
Дім в якому ми живем… Школа наша ‒ це дім, де надія жива,де в колос зерно проростає. Тут вчитель тебе зустрічає.
Номер слайду 4
Раді познайомитися! У нас немає ти, у нас немає я, Ми – єдиний клас, ми – одна сім’я
Номер слайду 5
педагогічне кредо«Щастя для мене – виховувати різнобічно та гармонійно розвинену національно свідому, високоосвічену, життєво компетентну людину, здатну до саморозвитку та самовдосконалення»
Номер слайду 6
Формування та розвиток соціально зрілої, творчої особистості – громадянина України Тема виховної роботи, над якою я працюю:
Номер слайду 7
Саме для організації виховного процесу, метою якого є створення сприятливого середовища для виховання і зростання дитини, на виконання Національної програми виховання „Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України” створена програма виховної роботи з учнями початкової школи «Ти - людина»
Номер слайду 8
Мета програми• Виховання соціально активної особистості, яка здатна до максимальногорозкриття та реалізації власної індивідуальності, закладених природоюздібностей та нахилів, особистості, яка готова до свідомого вибору, до творчості, до самовдосконалення
Номер слайду 9
СПРЯМОВАНА
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Ти - людина. Здорова дитина– здорова Україна Для порятунку нації - краса Я- громадянин своєї держави. Пізнай себе НАПРЯМКИ
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Зміст програми Для порятунку нації - краса. Завдання:
Номер слайду 15
Зміст програми Я – громадянин своєї держави. Завдання:
Номер слайду 16
Зміст програми Пізнай себе. Завдання:
Номер слайду 17
Методи виховання. Переконання і заохочення. Позитивний приклад. Створення сприятливих умов для спілкування. Осуд. Практичне привчання до виконання вимог. Оперативний контроль за виконанням вимог
Номер слайду 18
Форми виховної діяльностіКолективна творча справа. Уявні подорожіІгри, вікториниІнсценізаціїУроки пам’ятіПрезентації, проекти
Номер слайду 19
Стадії розвитку колективу. Створення колективу учнів(знайомство з дітьми, вироблення єдиних вимог до учнів, вибори учнівського самоврядування, робота з активом). Розповсюдження впливу активу на колектив, залучення активістів в керівництво дитячим колективом, виховання в них відповідальності, ініціативи, самостійності, створення та закріплення авторитету серед дітей. Вплив громадської думки колективу(вирішальна роль громадської думки в колективі). Вплив колективу на особистість та на її самовиховання, який переходить в удосконалення особистих якостей.
Номер слайду 20
У класі діє учнівськесамоврядування. Літвінова Яна. Командир класу. Сидорченко Міша. Заступник командира. Гавриленко Даша Друзі книги. Бондаренко Антон. Войткевич Костя. Веселі та винахідливіМиронова Катя. Правозахисник. Подольський Костя. Попа Олег. Волонтери. Чатарі Ліза. Ренкас Роман. Природолюби
Номер слайду 21
Моніторинг рівня вихованості дітей
Номер слайду 22
Здорова дитина – здорова Україна. Всесвітній день туризму. Спортивна гра «Турнір друзів»
Номер слайду 23
Для порятунку нації - краса
Номер слайду 24
Я – громадянин своєї держави
Номер слайду 25
Пізнай себе Практикум «Я – маленька частинка цілого» Малювальний тест «Мій клас і я в ньому»
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Особливу увагу звертаю на роботу з батьками. Бо ми знаємо, що основний рушійний фактор у вихованні з дитиною – сім’я. І як би школа ефективно не будувала свою роботу, необхідних результатів вона не отримає, коли не буде справжнього виховання в родині, сім’ї. Вивчаю особливості кожної сім’ї. Пропоную батькам заповнити анкети, відповіді яких допомагають мені краще організувати заняття, дати потрібні педагогічні рекомендації. Встановлюю індивідуальний контакт з кожною родиною. Постійний телефонний контакт, зустрічі, бесіди в школі, спілкування через учнівський щоденник.
Номер слайду 28
Сенс моєї діяльності, як класного керівника – подарувати дитині цей чудовий світ, здивувати прекрасним, допомогти їй зрозуміти, що життя – це великий благословенний дар і кожна людина здатна в ньому знайти своє місце, стаючи справжнім громадянином, навчитися вірити в свої сили й жити в гармонії з собою.
Номер слайду 29
Вірте в дитину!Вірити треба навіть тоді, коли опускаються руки, коли зробив усе, а нічого не виходить. Пам‘ятайте, що доля дитини залежить тільки від вас…Вірте в дитину!Вірити треба навіть тоді, коли опускаються руки, коли зробив усе, а нічого не виходить. Пам‘ятайте, що доля дитини залежить тільки від вас…Вірте в себе!Я – вчитель, я – вихователь, я – фахівець. Якщо не я, то хто ж допоможе дитині?Якщо вірити в себе, обов‘язково знайдете вихід.