Педагогічне кредо. Педагогічний девіз. Викладач сьогодні - це той, хто усвідомлює відповідальність перед суспільством за процес навчання, за майбутні результати, за того здобувача освіти, який вийде зі стін навчального закладу, бо від цього залежить доля кожного випускника і українського суспільства в цілому. Знати дитину. Вірити в дитину. Творчо працювати, захоплюватися улюбленою справою, щоб знайти шлях до серця дитини.
Самоосвіта. Підвищення кваліфікації під час інтернет-конференцій та вебінарів в Освітньому проекті “На. Урок” “Організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання”.“Онлайн-сервіси длядистанційної роботи: Google Meet, Skype,Zoom.“ Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент,просування”“Використання онлайн — тестів під час дистанційного навчання”
Використання інноваційних технологій робить урок цікавішим, надає більше можливостей для участі в освітньому процесі, розвиває мотивацію . Здобувачі освіти починають розуміти складні ідеї завдяки більш наочній і динамічній подачі матеріалу. Підвести здобувачів освіти до розуміння того, що людина маєвідповідати за інших, і діяти разом у напрямку досягнення мети. Основна мета науково-методичної проблеми: Актуалізація методичної проблеми:
Використання інноваційних технологій робить урок цікавішим, надає більше можливостей для участі в освітньому процесі, розвиває мотивацію . Здобувачі освіти починають розуміти складні ідеї завдяки більш наочній і динамічній подачі матеріалу. Підвести здобувачів освіти до розуміння того, що людина маєвідповідати за інших, і діяти разом у напрямку досягнення мети. Основна мета науково-методичної проблеми: Актуалізація методичної проблеми:
Інноваційні технології на уроках історії Актуалізація опорнихзнань та вмінь здобувачів освіти Мотивація навчальноїдіяльностіВивчення нового матеріалу. Закріплення знань тавмінь здобувачів освіти. Контроль знань тавмінь здобувачів освіти. Випереджувальнізавдання, дослідження. Фрагменти фільму, демонстрація робіт здобувачівосвіти. Демонстрація фільмів, карт,наочних посібників, презентацій Тести, схеми, таблиці, кросворди,віртуальні екскурсіїТести, проблемні питання,проектна діяльність
Форми і методи роботи на уроці: Форми роботи: Методи навчання:Індивідуальні (“Так -ні”,”Закінчіть речення”....)Групові(“Точка зору”,”Доведіть правильність твердження або спростуйте”,“Метод Прес...”)Пошукові(гра,ситуація, проблемне питання...)Операційні (алгоритм, історична вікторина...)Метод самостійного навчання(слухання, читання, аналіз, робота з додатковою літературою ...)Інформаційні( лекція з елементами бесіди демонстрація презентації.)
Результат використання інноваційних технологій на уроках історії : Розвиток в здобувачів освіти навиків роботи з комп'ютером. Підвищення результативності вивчення історіїРозвиток в здобувачів освіти творчих і пошуково — дослідницькихнавиків. Підвищення інтересудо вивчення історії Інформаційні освітні ресурсидозволяютьопримізуватироботу викладача
Сформовані життєві компетенціїМодель випускника. Результат професійної діяльностіВикладач. Здобувач освіти. Становлення особистостіМоральні якостіСоціальна активність. Результат випускник -громадянин Вмію жити разом. Живу в цілому. Маю знання. Вчуся вчитися все життя. Застосовую практичні навички в житті
Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому. Сприяти розвитку здобувачів освіти. Впроваджувати у освітній процесінноваційні методи навчання. Удосконалювати власні методики викладання історіїПідвищувати зацікавленість здобувачів освіти до вивчення історії Плани і завдання на майбутнє