Презентація досвіду практичного психолога Кротовської Людмили Іванівни

Про матеріал
Презенація досвіду роботи практичного психолога Кротовської Люмили Іванівни з проблеми "Використання технік арт-терапії для формування психологічної готовності дитини до навчання у початковій, основній, старшій школі". Методика арт-терапії сприяє адаптації в колективі, встановленню дружніх і доброзичливих контактів, зняттю психоемоційного напруження, корекції індивідуальних особливостей і якостей особистості самовираженню, самоствердженню дитини, розвитку креативності особистості
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Практичний психолог вища кваліфікаційна категорія, НВК «Ліцей-школа № 48» Використання технік арт-терапії для формування психологічної готовності дитини до навчання у початковій, основній, старшій школі

Номер слайду 2

Соціальна готовність Мотиваційна готовність Емоційно – вольова готовність Інтелектуальна (Розумова) готовність Психологічна готовність дитини до навчального процесу Кротовська Людмила Іванівна

Номер слайду 3

Методи та прийоми арт-терапії Прийоми ігрової терапії Прийоми бібліотерапії Прийоми музикотерапії. Твір сприяє підняттю емоційного і м'язового тонусу. Пісочна терапія Ниткографія Малювання фарбами, ліплення з глини, пластиліну (малювання пальцем). Вироби з солоного тіста і клею ПВА, прикрашення гуашю. Казкотерапія. «Карта скарбів» (або дошка візуалізації) Кольоротерапія. Гра «Будиночки» (намети) для зняття емоційної напруги (8 кольорів) Театралізація. Наприклад, вибирається будь-яка маска (Баба Яга, кіт, П'єро), потім слід обігрування ролей, потім фотографування. Танцювальна терапія (дикий / плавний танець під музику).

Номер слайду 4

МЕТОДИ РОБОТИ З ТРИВОЖНИМИ І ЗАМКНЕНИМИ ДІТЬМИ ізотерапія восковий малюнок пластиліновий живопис зображення свого настрою малювання страхів кляксографія малювання по точках «Пустотливі малюнки» (вправа в парах) Давати провідну роль в грі. психогімнастика

Номер слайду 5

МЕТОДИ РОБОТИ З АГРЕСИВНИМИ ДІТЬМИ Дати дитині виговоритися Робота з пластиліном і глиною (виліпити гнів) Музикотерапія (частіше класична музика Моцарта і Баха). Робота з папером і фарбами (краще акварель): малюнок на асфальті, малюнок на склі, видування соломинкою зображення свого настрою, пальцева живопис Рвати папір або газету Заняття спортом (плавання, біг, теніс). З обережністю треба ставитися до бойових мистецтв.

Номер слайду 6

РОБОТА З ДИТЯЧИМИ СТРАХАМИ Виліпити з глини або пластиліну свій страх. «Малювання« в повітрі ». Робота з глиною: стискання розгладження формоутворення (оберегу, амулета), сплющування Домальовування «захисного об'єкту» Зафарбування «страшного» Знищення зла (зім'яти, розрізати, порвати) Домальовування цікавих, інтригуючих деталей (сюрприз) Видозміна малюнка, перетворення «страшного в «смішне» (чорні плями). Пазли з малюнка страху. Розвиток (домальовування) ситуації з можливими подальшими рішеннями. Прикраса похмурого, перетворення в красиве.

Номер слайду 7

МЕТОДИ РОБОТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ Вироби з природного матеріалу Кляксографія Малювання по точках Малювання штрихами Графічна музика Забризкування Робота з пластиліном і глиною. Музикотерапія (спокійна класична або інструментальна музика, звуки природи) Робота з папером і фарбами (краще акварель): видування соломинкою, зображення свого настрою, пальцева живопис МУЗИЧНІ ПСИХОКОРЕКЦІЙНІ ІГРИ Ритми пальцями, долонями Прослуховування класичної музики (В.А. Моцарт, Л. Бетховена, Й. С. Баха). Музика зі звуками природи Релаксаційна музика

Номер слайду 8

Робота методами арт-терапії в початковій школі Розвиток мовної креативності учнів початкової школи методами арт-терапії Корекція емоційного стану дітей молодшого шкільного віку методами арт-терапії “Кольоровий світ” для розвитку особистості дитини, зміни стереотипів його поведінки, корекції емоційних і поведінкових порушень засобами арт-терапії Діагностика та корекція тривожності дітей молодшого шкільного віку методами арт-терапії Діагностика та корекція дитячих страхів методами арт-терапії Розвиток уваги учнів молодшого шкільного віку Корекція страхів і підвищеної тривожності у дітей методами арт-терапії Арт-терапія в роботі з сором'язливими дітьми молодшого шкільного віку Адаптація дитини в початковій школі з використанням методів арт-терапії

Номер слайду 9

Робота методами арт-терапії в основній школі Робота з агресією методами арт-терапії Розвиток емоційної сфери у дітей за допомогою арт-терапії Арт-терапія в роботі з тривожними дітьми Адаптація замкнутих, сором’язливих, невпевнених дітей методами арт-терапії Створення позитивного емоційного настрою і зняття тривожності у дітей Адаптація дітей до навчального процесу за допомогою арт-терапії

Номер слайду 10

Робота методами арт-терапії в старшій школі Зміцнення особистісних кордонів, власної цінності і впевненості в собі у підлітків методами арт-терапії Психокорекція методами арт-терапії агресивності у підлітків Поліпшення психолого-емоційного стану і зниження тривожності у підлітків із застосуванням методів арт-терапії Зниження віртуальної залежності підлітків і підвищення їх включеності в реальність методами арт-терапії Робота з дитячою агресією методами арт-терапії

Номер слайду 11

Робота з батьками Корекція відносин між батьками і дітьми методами арт-терапії Методи арт-терапії в роботі з дітьми, які пережили домашнє насильство Формування довіри в дитячо-батьківських відносинах методами арт-терапії Програма для роботи батьків з дітьми із застосуванням арт-терапії Корекція дитячо-батьківських відносин методами арт-терапії Супровід травматичного досвіду (розлучення батьків) за допомогою арт-терапії Арт-терапія в роботі з посттравматичним стресовим розладом (ПТСР) у дітей Арт-терапія в роботі з гаджет-залежністю у дітей

Номер слайду 12

ВИСНОВОК Методика арт-терапії сприяє адаптації в колективі, встановленню дружніх і доброзичливих контактів, зняттю психоемоційного напруження, корекції індивідуальних особливостей і якостей особистості самовираженню, самоствердженню дитини, розвитку креативності особистості

Номер слайду 13

Результативність роботи практичного психолога

Номер слайду 14

Результативність участі у професійних конкурсах фахової майстерності Міський рівень Переможець міського конкурсу моделей моніторингу якості освіти в номінації «Моніторинг в науково-дослідницькій діяльності педагога» 1 місце (2015р) Участь у Всеукраїнському конкурсі авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» 1 місце міський етап (2018р.)

Номер слайду 15

Результативність участі у професійних конкурсах фахової майстерності Обласний рівень Участь у обласному конкурсі: Огляд моделей психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу в навчальних закладах області (м.Славянськ) переможець (2016р.) 1 (заочного) етапу, лауреат ІІ ( очного) етапу (2017р.) Участь у Всеукраїнському конкурсі авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» обласний етап (учасник - 2019р.)

Номер слайду 16

Результативність участі у професійних конкурсах фахової майстерності Міжнародний рівень Лауреат ІХ міжнародної науково-практичній конференції психології і педагогіки : Актуальні питання» (2015р.), учасник міжнародної заочної конференції «Розвиток науки в ХХІ столітті»(2015р.); Учасник ІV Міжнародна науково-практична конференція з психології «Горизонт зрілості», друкована робота з теми: «Гендерні аспекти розвитку дорослої особи» (2015р.) Учасник Міжнародної науково-практичної конференції «Соціально-гуманітарні науки в контексті інноваційних процесів часу» , друкована робота:«Деформації полорольової ідентичності іммігрантів як наслідок цивілізаційного шоку» (2014р). Участь в онлайн-тестуванні на тему: «Нормативно-правові аспекти освітнього процесу» Взяла участь у роботі освітньої академії Intel- ЕКО Україна всеукраїнського науково-технічного конкурсу (2019р.)

Номер слайду 17

Онлайн-навчання (вебінари, веб-конференції) Дата Тема Результат Рівень 2017 Участь в онлайн-тестуванні на тему: «Сучасні освітні технології» Диплом ІІІ ступеню 25.08.2017 міжнародний 2017 Участь в онлайн-тестуванні на тему: «Нормативно-правові аспекти освітнього процессу» Диплом 1 ступеню 2017р. міжнародний 2017 Участь в вебінарі: «Стрічка часу як інструмент ІКТ у навчанні» Свідоцтво Наказ №3882414441 Школа талановитого вчителя міжнародний 2017 Участь в онлайн-курсі: «У контакті з учнями: використовуємо соціальну мережу в навчанні» Сертифікат 23.02.2017 Наказ № 388241441 міжнародний 2018 Участь в онлайн-навчанні «Арт-терапія в роботі з дітьми» Сертифікат №1412201847 Всеукраїнська тренінгова кампанія ОСНОВА міжнародний

Номер слайду 18

Робота з обдарованими учнями Заходи Рівні (міський. обласний , національний, міжнародний) 2014-2015 2015-2016 2016-2017 2017-2018 2018-2019 Учасники/призери Учасники/призери Учасники/призери Учасники/призери Учасники/призери Олімпіади міський обласний Лебеденко Д. 1 місце Лебеденко Д. 1 місце МАН Міський Обласний національний Лупінова О Бахметьева О Пархоменко О. Пархоменко О. Кравцов П. Мараховська Е. 1 місце міський рівень ІІ місце обласний рівень Всеукраїнський рівень Міський конкурс творчих проектів міський Баранник В. 1 місце Чучмай Р. ІІІ місце ХІ Регіональна студенстська науково-технічна конференція «Наука-перші кроки» міський Кравцов П. Участь у обласній науково-практичній конференції учнівської та студентської молоді «Екологія та здоров’я», у секції «Наука про людину» обласний Мараховська Є. 1 місце Всеукраїнський науково-технічний конкурс Intel-ЕКО всеукраїнський Мараховська Є. Учасник освітньої академії Intel в рамках Всеукраїнського науково-технічного конкурсу Intel-Еко

Номер слайду 19

Сертифікати участі у експериментальних майданчиках, авторських майстернях, творчих групах з проблеми : Використання технік арт-терапії для формування психологічної готовності дитини до навчання Сертифікат Південно-східної Української асоціації практичних психологів та арт-терапевтів за участь у навчанні «Гудзикова терапія» (2018р.) Сертификат Всеукраїнської тренінгової компанії Основа (2018р.) Прийняла участь у курсі (40г.) «Арт-терапія у роботі з дітьми» Свідоцтво Східноукраїнскої асоціації арт-терапії № 1412201847 (2018р.) Пройшла навчання за освітньою програмою «Арт-терапія у роботі з дітьми» Сертифікат Міжнародного фестивалі арт-терапії «АRT-PRAKTIK» (2018р.). Реєстріційний номер № 031 учасника ХХХІІІ Сертифікат Націольного Педагогічного Університету ім.М.П.Драгоманова. №1412201847 (2018р.) пройшла навчання за освітньою програмою «Арт-терапія у роботі з дітьми»

Номер слайду 20

Розробка авторських програм, власних методичних наробок Навчальна програма з розвитку дрібної моторики рук (за допомогою пластиліну) «Розумні пальчики» для дітей 5-7 років Книга «Цікаві заняття з дітьми для розвитку дрібної моторики рук» Авторське право Свідоцтво про реєстрацію № 35889 від 30.11.2010р. Міністерство освіти і науки України, Державний департамент інтелектуальної власності Авторська програма та авторське право на «Програму з корекції агресивності і гіперактивності дитини «Дві сторони медалі» Свідоцтво про реєстрацію №41969 від 30.01.2012р. Державний департамент інтелектуальної власності Авторська програма та авторське право на «Психологічна програма процесу адаптації першокласників «Я-школяр» (профілактика і корекція дезадаптації у першокласників). Свідоцтво про реєстрацію №41968 від 30.01.2012р. Державний департамент інтелектуальної власності «Методичний кейс для практичних психологів з використання методів арт-терапії» Методичний матеріал до майстер-класу «Арт-терапія у роботі практичного психолога. Вправи та програми» Методичний матеріал до проекту «Файна мама» (2018р.) Методичний матеріал до моделі: Психологічний супровід школярів в до профільному і профільному навчанні Методичні наробки:«Арт-терапевтичні заняття з дітьми в літній період в НВК “Ліцей-школа №48» (2016р) «Корекційно-розвиваючі заняття (із застосуванням арт-терапії для актуалізації страхів, підвищення впевненості, розвитку дрібної моторики, зниження тривожності) (2016р.) Методичні матеріали: Працюємо з батьками (тематика батьківських зборів, рекомендації, поради) Авторська програма «Розвиток дрібної моторики рук за допомогою арт-терапії» (2019р.)

Номер слайду 21

БУКЛЕТИ Вправи на розвиток дрібної моторики (Пальчікові кроки) Робочий зошит Розвиток дрібної моторики рук (за допомогою контурних малюнків на тему «Овочі») Ігри для розвитку дрібної моторики (Підбір ігор з дітьми для розвитку дрібної моторики рук) Пальчикові ігри для масажу пальців рук (Підбір ігор для розвитку і зміцнення м'язів рук) Ігри для розвитку дрібної моторики рук «Чарівні доріжки» Ігри для розвитку дрібної моторики рук «Чарівні лабіринти»

Номер слайду 22

Друковані роботи Друкована робота в міжнародному науковому журналі «Globus» з теми: «Взаємозв'язки показників дитячо-батьківських конфліктів старшокласників» (2015р.). Спецвипуск методичного вісника м.Маріуполь (2014 р.) Друковані матеріали: Методичні рекомендації «Підвищення рівня мотивації навчання через використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі» «Майстер-клас як вища форма самореалізації педагога» Сценарій позакласних заходів .Театралізована вистава «Твоє життя – твій вибір» Методичний портал Назва матеріалу: «Активізування і формування знань та методів роботи з учнями різних видів темпераменту та нервової системи» 2018р. Подяка за активну участь у роботі проекту для вчителів (2015) із 2015-2019 р.р. на сторінках фахових та Інтернет-видань – 43 друкованих робіт

Номер слайду 23

И пусть успех сопровождает  меня в моем искреннем стремлении разбудить и  развить дар в ребенке, помочь ему в трудные минуты его  постепенного  взросления, принять, ценить и беречь загадку  его неповторимой индивидуальности.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Грицюк Тетяна Ростиславівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. АТАЖАНОВА ЛАРИСА СЕРГІЇВНА
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
13 березня 2019
Переглядів
2374
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку