Ілечко Олени Петрівни. З досвіду роботи вчителя початкових класів
Номер слайду 2
Місце роботи: Реклинецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів. Рік народження: 1973 Педагогічний стаж : 26 років. Освіта: вища. Спеціаліст І категорії Моє кредо: Перший вчитель має бути людиною великої душі, яка любить своїх учнів і є їх справжнім другом.
Номер слайду 3
Я щоранку заходжу в клас. На дитячих обличчях – усміх. Що я варта, діти, без вас?Ви – натхнення моє, мій успіх. За плечима сивіють роки, Але й досвід прийшов з літами,Що я варта без вас, малюки?Я в безмежнім боргу перед вами. Щоб в любові вогонь не згас,Щоб віддать дітям серце і душу,Я щоранку заходжу в клас. Я – учитель, я вчити хочу.
Номер слайду 4
Проблема, над якою працюю Використання дидактичних ігор на уроках математики
Номер слайду 5
Завдання: Досліджувати ефективність дидактичних ігор на уроках;вивчати їх вплив на освітньо – виховну діяльність учнів;вчитись раціонально використовувати та комбінувати ігри на різних етапах уроку;заохочувати до гри.
Номер слайду 6
Дидактичні ігри – це такі ігри, які крім розвивальної мети мають ще й навчальну; це такий вид діяльності, займаючись якою діти вчаться. У процесі дидактичної гри в дітей виробляється звичка зосереджуватись, мислити самостійно, розвивається увага, прагнення до знань.
Номер слайду 7
Структурні компоненти дидактичних ігор:ігровий задум (виражений у назві гри);ігрові дії (регулюють поведінку дітей і взаємини між ними );ігрові правила (сприяють пізнавальній активності учнів).
Номер слайду 8
Дидактичні принципи організації ігор:створюю умови для проведення постійних ігор;підбираю мінімальну кількість ігрового матеріалу;продумую, де зберігати ігровий матеріал, щоб було зручно користуватися;розсаджую учнів так, щоб в кожному ряді (групі) був приблизно однаковий розумовий розвиток учнів;гра має бути чітко організованою й цілеспрямованою;продумую послідовність ігрових дій, тривалість гри.
Номер слайду 9
Дидактичні ігри використовую для: -ознайомлення дітей з новим матеріалом та його закріплення; -повторення раніше набутих уявлень і понять, повнішого і глибшого їх засвоєння; -формування обчислювальних, графічних умінь та навичок; -розвитку основних прийомів мислення, розширення кругозору.
Номер слайду 10
Ігри проводжу систематично і цілеспрямовано на кожному уроці, починаючи з елементарних ігрових ситуацій, поступово ускладнюючи й урізноманітнюючи їх у міру нагромадження в учнів знань, вироблених умінь та навичок,розвитку логічного мислення, виховання кмітливості, самостійності.
Номер слайду 11
Анкетування на виявлення улюбленого типу уроку Завдання: Розташуйте уроки за типом від найулюбленішого до менш цікавого. Варіанти: Урок –мандрівка. Урок- конференція. Урок-змагання. Урок-вікторина. Урок-дослідження. Урок без ігрових моментів.
Номер слайду 12
“З якої казки?” Дидактичні ігри“Чарівний кошик”
Номер слайду 13
Робота в групі Види роботи на уроціРобота в парі
Номер слайду 14
Інсценізація казки Види роботи на уроціФізкульхвилинка