Я щоранку заходжу в клас. На дитячих обличчях – усміх. Що я варта, діти, без вас?Ви – натхнення моє, мій успіх. За плечима сивіють роки, Але й досвід прийшов з літами,Що я варта без вас, малюки?Я в безмежнім боргу перед вами. Щоб в любові вогонь не згас,Щоб віддать дітям серце і душу,Я щоранку заходжу в клас. Я – учитель, я вчити хочу.
Дидактичні принципи організації ігор:створюю умови для проведення постійних ігор;підбираю мінімальну кількість ігрового матеріалу;продумую, де зберігати ігровий матеріал, щоб було зручно користуватися;розсаджую учнів так, щоб в кожному ряді (групі) був приблизно однаковий розумовий розвиток учнів;гра має бути чітко організованою й цілеспрямованою;продумую послідовність ігрових дій, тривалість гри.
Дидактичні ігри використовую для: -ознайомлення дітей з новим матеріалом та його закріплення; -повторення раніше набутих уявлень і понять, повнішого і глибшого їх засвоєння; -формування обчислювальних, графічних умінь та навичок; -розвитку основних прийомів мислення, розширення кругозору.