В даному портфоліо представлено систематизацію й узагальнення набутого досвіду як класного керівника Хвас Н.В.. Млинівської ЗОШ І-ІІ ст.№1 Рівненської області.
1. Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.2. Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.3. Відсутність „любимчиків”.4. Правильне використання свого часу,бажання поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву. 5. Доброзичливість у стосунках. 6. Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку. Мої правила спілкування з дітьми
Цивільно-патріотичне виховання. Духовно - моральне вихованняІнтелектуальний розвиток. Художньо - естетичне виховання. Трудове виховання. Спортивно-оздоровче виховання. Профілактика асоціальної поведінки. Робота з батьками. Основними складовими виховання, реалізація яких забезпечує гармонійний розвиток особистості, є:
людьми творчими, вільними від стереотипів;людьми, які прагнуть нового та не забувають свої коріння;людьми щирими, які вміють любити, дружити, будувати відносини;людьми, які мають стійку життєву позицію і вміють її відстоювати;людьми, які стануть гідними представниками нашої Вітчизни і будуть плідно працювати для її процвітання. Якими я мрію бачити своїх учнів: