В даному портфоліо представлено систематизацію й узагальнення набутого досвіду як класного керівника Хвас Н.В.. Млинівської ЗОШ І-ІІ ст.№1 Рівненської області.
«Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде гарним учителем . Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він — досконалий учитель». Професійне кредо
Номер слайду 3
Шкільна науково-методична виховна проблемна тема. Вдосконалення особистісно-орієнтованої системи виховання спрямованої на розкриття потенціалу особистості учня та вчителя-виховника на основах родинної педагогіки
Номер слайду 4
Формування високоморальної особистості відповідальної за свої вчинки,на засадах духовних та національних ціннісних орієнтацій. Проблемна тема класного керівника
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Ідея створення сприятливих умов для розвитку особистості;Ідея спільної життєдіяльності дітей та дорослих;Ідея КТС;Ідея організації спільного відпочинку, використовуючи здібності кожного учня. Ведучі ідеї виховної роботи:
Номер слайду 7
1. Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.2. Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.3. Відсутність „любимчиків”.4. Правильне використання свого часу,бажання поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву. 5. Доброзичливість у стосунках. 6. Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку. Мої правила спілкування з дітьми
Номер слайду 8
Цивільно-патріотичне виховання. Духовно - моральне вихованняІнтелектуальний розвиток. Художньо - естетичне виховання. Трудове виховання. Спортивно-оздоровче виховання. Профілактика асоціальної поведінки. Робота з батьками. Основними складовими виховання, реалізація яких забезпечує гармонійний розвиток особистості, є:
Номер слайду 9
Інтелектуальний розвиток
Номер слайду 10
Художньо - естетичне вихованняppt_xxshearppt_x
Номер слайду 11
Трудове виховання
Номер слайду 12
Духовно - моральне виховання
Номер слайду 13
Спортивно-оздоровче виховання
Номер слайду 14
Результати виховної діяльностіВипускник – має бути компетентною особистістю, яка підготовлена до самореалізації в різноманітних сферах життя. Комунікативна. Професійна. Суспільно - правова. Культурно - естетична. Сімейна. Духовна
Номер слайду 15
людьми творчими, вільними від стереотипів;людьми, які прагнуть нового та не забувають свої коріння;людьми щирими, які вміють любити, дружити, будувати відносини;людьми, які мають стійку життєву позицію і вміють її відстоювати;людьми, які стануть гідними представниками нашої Вітчизни і будуть плідно працювати для її процвітання. Якими я мрію бачити своїх учнів: