Презентація досвіду роботи практичного психолога Ткаченко О.О. " Психологічне здоров`я особистості в контексті реалій сьогодення"

Про матеріал
Презентація досвіду роботи практичного психолога Ткаченко О.О. за темою: "Психологічне здоров`я особистості в контексті реалій сьогодення"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ практичного психолога Ткаченко Олени Олександрівни. Комунальний заклад "Ліцей №13" Кам`янської міської ради

Номер слайду 2

Прізвище, ім’я, по-батькові: Ткаченко Олена Олександрівна. Дата народження: 10.04.1977 Освіта: Закінчила Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, освіта вища, магістр. Спеціальність за дипломом: " Спеціальна освіта (Логопедія. Спеціальна психологія)"Місце роботи: КЗ "Ліцей №13" КМРЗагальний педагогічний стаж роботи: 8 років. Стаж роботи на посаді практичного психолога: 5 років. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст. Моє професійне кредо:"Недостатньо тільки отримати знання- їх треба застосувати, недостатньо тільки бажати - треба діяти" Моя візитна картка

Номер слайду 3

Тема досвіду:«Психологічне здоров`я особистості в контексті реалій сьогодення»Формування самодостатньої, цілісної та внутрішньо гармонійної особистості на тлі суспільних негараздів, нестабільності повсякденних умов життя та труднощів пристосування до них. Мета досвіду:

Номер слайду 4

Завдання, які я ставлю перед собою:повсякденна психологічна допомога та емоційна підтримка учасників освітнього процесу;забезпечити надання психологічної допомогти дітям та іншим учасникам освітнього процесу в кризових ситуаціях та дітям, що пережили психотравмуючі події;здійснювати психологічну та соціально-педагогічну підтримку здобувачів освіти, та з числа внутрішньо переміщених осіб;створення умов для особистісного зростання кожної дитини з урахуванням її задатків, здібностей, індивідуальних психічних і фізичних особливостей;співпраця практичного психолога з педагогами, батьками щодо створення комфортних умов перебування дітей з особливими освітніми потребами в закладі освіти;здійснювати профілактичну роботу щодо попередження явищ насильства (домашнього насильства) й булінгу.

Номер слайду 5

Види та форми роботи. Психологічна просвіта. Психологічні консультаціїВиступи на педрадах і методичних обєднаннях. Участь у круглих столах. Семінари-практикуми. Засідання команди супроводу. Психологічні консиліуми. Психологічна просвіта. Психологічні консультаціїВиступи на батьківських зборах, всеобучах, конференціях. Психологічна діагностика. Психологічні консультаціїІндивідуальна робота. Профілактична робота. Просвітницька робота. Профорієнтація. Заняття з елементами тренінгу. Корекційно-розвиткові заняття. З батьками. З учнями. З педагогами

Номер слайду 6

Участь у житті закладу. Загальнонаціональний проєкт Хелсі Скулс – заради здорових і радісних школярів. В рамках програми челенджу «Ментальне здоров’я» (Хеппі Челендж), головною метою якої є зробити всіх школярів максимально щасливими!Проєкт «Хеппі Xелендж» - сприяв турботі про психічне здоров'я, боротьбі зі стресом серед вчителів та підтримці позитивного емоційного стану школярів. Проєкт Хеппі Челендж був присвячений таким темам, як:«Підтримка ментального здоров’я»«Досягнення гармонії з собою та навколишнім світом»«Створення здорового та дружнього середовища»

Номер слайду 7

Виступи на педагогічних радах ліцею за темами: "Адаптація 5-х класів НУШ. Комфортний і ефективний перехід учнів від початкової до базової освіти""Психологічна діагностика—встановлення взаємозв’язку учня та класного керівника—шлях до ефективності та результативності розвитку творчого потенціалу учнів""Особливості надання психологічної допомоги в умовах пандемії та карантину. Роль спеціалістів психологічної служби у подоланні негативних наслідків надзвичайних ситуацій""Адаптація п’ятикласників. Памятка класному керівнику. Поради батькам"Виступи на засіданнях м/о класних керівників :«Булінг в дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання»«Забезпечення психолого-педагогічної допомоги батькам у вихованні дітей"Організаційно-методична робота

Номер слайду 8

Участь у семінарах практичних психологів ЗЗСОУчасть у заходах Центру ПРПППостійне оновлення інформації на сторінці психологічної служби закладу. Участь у онлайн-заходах для практичних психологів. Самоосвіта. Публікації на платформах «На урок», «Всеосвіта»Проведення занять з елементами тренінгу:«Протидія кібербулінгу або лайфхак, як користуватись Інтернетом безпечно»«Як говорити з підлітками про булінг»«Доброта врятує світ»«Толерантне спілкування»Виступи на батьківських зборах та конференціях за темами:«Партнерство сім`ї та ліцею в інтересах дитини»«Особливості психологічної готовності шестирічок до школи»«Адаптація першокласників».«Адаптація п’ятикласників».«Адаптація десятикласників»

Номер слайду 9

Просвітницька робота. У своїй просвітницькій роботі я впроваджую практики проведення уроків -флешмобів, годин спілкування та інших просвітницьких заходів за темами: «Особиста цінність та безпека»"Живи вільно!""Що потрібно для здорової психіки?""Толерантне спілкування""Стоп Булінг!""Протидія кібербулінгу або лайфхак як користуватись Інтернетом безпечно""Підтримка учнів та їх психологічний добробут"

Номер слайду 10

Профілактична робота. Профілактика правопорушень і злочинності Профілактика булінгу Профілактика шкідливих звичок Профілактика наркоманіїПрофілактика негативних явищ в освітньому середовищі за допомогою інтерактивних ігор. Профілактика здорового способу життя

Номер слайду 11

Діагностична робота. Адаптація першокласників. Адаптація п`ятикласників. Адаптація десятикласників. Профорієнтаційна діагностика. Діагностика психологічного клімату в колективіДіагностика розвитку памяті, уваги, сприймання, мислення. Діагностика виявлення агресивності та тривожностіДіагностика емоційного стану новоприбулих учнів та ВПОДіагностика обдарованості

Номер слайду 12

Вправи направлені на корекцію психічних процесів, розвиток дрібної моторики руки, тактильних відчуттів, розвиток зв'язного мовлення, корекцію страхів, боязливості, агресивності, гіперактивності, тривожності. Заняття можуть проводитися з дітьми індивідуально і з невеликою підгрупою дітей. Пісочна терапія. Арт-терапія. Кольоротерапія. Сміхотерапія. Казкотерапія. Психологічне розвантаження. Корекційна робота

Номер слайду 13

емоційне вигоранняневлаштованість особистого життя і негаразди в сім'ї погана успішність у школібрак впевненості в собі та брак самоповагиболісні вагання в прийнятті рішеньтруднощі в роботі (мобінг)труднощі у встановленні міжособистісних відносин та ін.. Задля підтримки усіх учасників освітнього процесу постійно надаю консультування за темою: «Бережемо психологічне здоров`я дітей: від теорії до практики». Психологічне консультування. Робота, яка направлена на надання допомоги усім учасникам освітнього процесу у вигляді порад і рекомендацій, щодо вирішення спектру життєвих проблем:

Номер слайду 14

Мої сертифікати і подяки

Номер слайду 15

Мої плани на майбутнє- покращити роботу з педагогічними працівниками, популяризувати психологічну службу в закладі, що сприятиме підвищенню психологічної культури усіх учасників освітнього процесу;- посилити роботу з формування психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії з дітьми з ООП;- приділити увагу дітям переселенцям задля швидкої та легкої адаптації до нових умов;- приймати участь у професійних конкурсах;- регулярно поповнювати матеріалами сторінку практичного психолога на сайті ліцею;- підтримувати учнів та їх психологічний добробут.

Номер слайду 16

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лисенко Світлана Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Ткаченко Олена
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
1 березня 2023
Переглядів
793
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку