Освіта: 2010 року закінчила Львівський національний університет імені Івана Франка. Магістр філології. Викладач латинської, старогрецької, грецької мов та античної літератури. Викладач англійської мови. Стаж роботи: 11 років. Курси підвищення кваліфікації: ЛОІППО (30 год); платформа «Прометеус», Ed. Era, NUSEnglish, вебінари проєкту «На Урок» - 219 год Життєве кредо: Homines, dum docent, discunt/People learn while they teach/ Люди, навчаючи, вчаться. (Сенека) Педагогічне кредо: Пам’ятаймо, що діти не слідують порадам, якими б мудрими вони не були, діти завжди наслідують приклад. Проблема, над якою працюю: Ефективність використання мультимедійних засобів навчання на уроках англійської мови.
АКТУАЛЬНІСТЬ ДОСВІДУ У наш час комп'ютерні технології стали невід'ємною складовою не тільки повсякденного життя, а й освітнього процесу. Здобувачі освіти усіх вікових категорій сприймають комп'ютерні технології з набагато більшим інтересом і позитивом, ніж звичайні підручники та посібники. На шляху інформатизації суспільства і всебічного поширення глобальної комп'ютерної мережі Інтернет стає зрозумілою актуальність використання мультимедійних технологій в освітньому процесі на сучасному етапі. ДЕНЬ АНГЛОМОВНОГО КІНО
Залучати пасивних слухачів до активної діяльності. Робити заняття більш наочними та інтенсивними. Формувати інформаційну культуру в здобувачів освіти. Активізувати пізнавальний інтерес здобувачів освіти. Реалізовувати особистісно орієнтований та диференційований підходи у навчанні. Активізувати розумові процеси (аналіз, синтез, порівняння). Використання мультимедійних технологій допомагає: Організувати ефективне дистанційне навчання.
ДОСЯГНЕННЯЖук Василь – Диплом ІІ ступеня у ІІ етапіВсеукраїнського конкурсу з англійської мови «Мовознавець. Осінь 2021». 26 учасників у І етапі – Дипломи І та ІІ ступеня Кондрацький Ігор, 11 клас – переможець ІІІ етапу обласного конкурсу на краще знання іноземних мов, якими воловів Іван Франко