Сценарій нетрадиційної педагогічної ради "Серце віддаю дітям"

Про матеріал
Сценарій нетрадиційної педагогічної ради у вигляді усного журналу до атестації вчителів. Документ містить посилання на слайди презентації /викладено окремим матеріалом додатково/ та гіперпосилання на використані в презентації відеоматеріали. Така форма педради перетворила нудний звіт про досвід роботи за міжатестаційний період на свято творчого та сучасного педагога.
Перегляд файлу

Розробка нетрадиційної педагогічної ради у вигляді усного журналу

«Серце віддаю дітям»

/до атестації вчителів/

Мета:   Сприяти мотивації вчителя до самовдосконалення в різноманітних сферах життя; створення позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі шляхом актуалізації установки вчителя на цінність самореалізації у своїй професії в сучасних умовах сьогодення.

Підготовлені матеріали:

  • презентація до педагогічної ради «серце віддаю дітям»;
  • презентації досвіду роботи педагогів, що атестуються;
  • атестаційні матеріали – друковані портфоліо педагогів, що атестуються.

 

Хід педагогічної ради

 

  1. Бути вчителем в наш час – не завжди вдячна робота. І багато молоді залишають школу, і шукають «кращої» долі. Залишається  тільки той, хто відчуває душею дітей, їх прагнення, мріє допомогти їм в житті. Це дуже тернистий шлях, на якому зустрічається багато перешкод, труднощів. І тільки коли Ви розумієте, що нічого не можна порівняти з успіхами своїх учнів, їх впевненість в собі, їх поваги та любові, ось тоді Ви знайшли своє покликання. /Слайд 1/

Значить Ви вдома, і цей дім – школа.

  1. Вірш /Слайд 2 - https://www.youtube.com/watch?v=Yybr-rfdTkQ /
  2. Справжнє виховання не там,  де педагог з вершин спускається на землю, а там, де він піднімається до тонких істин дитинства.
  3. Шановні колеги! Сьогодні ми традиційно проводимо педагогічну раду, на якій свій досвід роботи презентують педагоги, що атестуються.   Значення атестації величезне. Вона підвищує статус педагогічної професії, стимулює діяльність учителя до поповнення свого досвіду, допомагає визначити кращих педагогів. Атестація -  це підсумок професійної майстерності вчителя, демонстрація найкращих професійних умінь, це новий етап на шляху до підняття учительського авторитету серед колег та учнів, змога проявити свої здібності. А ще атестація  – це  свято великої, щедрої, доброї вчительської душі, свято творчості вчителя. І сьогодні воно пройде під гаслом Серце віддаю дітям! /Слайд 3/
  4. Наш санаторій, як медико-педагогічна система, забезпечує комплексне співробітництво педагогів, медичних працівників та інших співробітників, спрямоване на навчання, виховання і розвиток дітей на основі збереження і зміцнення здоров`я всіх учасників цього процесу. Я з 2011 року обіймаю посаду завідуючої педагогічною частиною. За роки роботи зробила висновок, що правильно організована адміністративна діяльність є необхідною умовою для успішного функціонування будь-якого закладу. Але основою успіху будь-якої справи є люди, колектив. /Слайд 4-7/
  5. Колектив наш не дуже великий, але творчий, креативний, працелюбний,  дружній та високопрофесійний. /Слайд 8/
  6. Нас небагато, всього 20 чоловік. За рівнем кваліфікації на сьогоднішній день кат спец мають 3 педагоги, ІІ – 4 педагоги, І – 8 чоловік, вищу – 5 педагогів. За останні 5 років 3 педагогам атестаційною комісією ІІІ рівня було встановлено вищу кваліфікаційну категорію. /Слайд 9/
  7. Методична проблема педагогічного колективу нашої школи має два напрямки – навчальна «Створення оптимальних умов для збереження і зміцнення фізичного та духовного здоров’я учнів» та виховна «Удосконалення методів виховання дітей з девіантною поведінкою». Тому педагогічний колектив орієнтований на особистісний підхід до виховання та навчання дітей. Лише співпраця вчителів, вихователів, медичного персоналу забезпечує створення комфортних умов перебування дитини в закладі та результативність виховання, навчання та лікувально-оздоровчих заходів. /Слайд 10/
  8. Вся методична робота в школі спрямована на підвищення кваліфікації, професійної компетентності, методичної майстерності, розвиток ініціативи педагога, науково-методичне забезпечення діяльності загальної середньої освіти, що сприятимуть підвищенню навчальних досягнень та загальної культури  учнів. /Слайд 11-15/
  9. Кожен педагог, незалежно від стажу та рівня кваліфікації, постійно підвищує рівень своєї професійної компетентності,  займається самоосвітою. Я, як вчитель математики, опрацьовую тему«Застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики». /Слайд16/
  10. Застосування комп'ютерної техніки робить уроки з будь-якого предмету яскравими, насиченими. Процес організації навчання школярів з використанням ІКТ дозволяє: /Слайд 16/

* Активізувати пізнавальну діяльність учнів

* Візуалізувати навчальний матеріал

* Індивідуалізувати процес навчання

* Здійснювати моніторингові відстеження результативності навчання

* Створити комфортні психологічні умови для учнів при відповіді на питання, організувати самоконтроль

* Забезпечити розвиток творчої активності школярів

* Використовувати інформаційну базу глобальної мережі Інтернет

* Реалізувати входження учня у виробничу діяльність людини в процесі роботи учня й учителя з використанням комп'ютерних технологій.

  1. Практика роботи показує, що найбільш ефективне використання комп'ютера на уроках математики: /Слайд 17/

- при проведенні усного рахунку (можливість оперативно пред'являти завдання і коригувати результати їх виконання);

- при вивченні нового матеріалу (ілюстрація різноманітними наочними засобами; мотивація вступу нового поняття; моделювання);

- при перевірці фронтальних самостійних робіт (швидкий контроль результатів);

- при розв’язанні завдань повчального характеру (виконання малюнків, складання плану роботи; відробіток певних навичок і умінь);

- при організації дослідницької діяльності учнів;

- при інтеграції предметів природничо-математичного циклу.

  1. Найдоступнішими і самими поширеними технологіями є застосування програми для створення презентацій Microsoft Power Point, табличного процесора MS Excel, тестового редактора Microsoft  Word, а також  інформаційні ресурси Internet. Кожен елемент із зазначеного переліку   є достатньо досконалим у своєму роді. Використовуючи їх на уроці по черзі або разом, можна значною мірою підвищити ефективність навчально-виховного процесу. /Слайд18/

Більш детально про напрямки та результати опрацювання даної теми можна  познайомитися в моєму портфоліо, яке буде знаходитися в методичному куточку нашої школи.

  1. Пріоритетними напрямками виховної роботи в школі є удосконалення методів виховання дітей з девіантною поведінкою, розвиток психологічно-впевненої особистості, здатної аналізувати та самостійно вирішувати власні проблеми та вчинки. Складові виховної роботи: інтелектуальний блок, художньо-естетичний блок та фізично-оздоровчий. Життя наших дітей насичено цікавими виховними заходами, спортивними змаганнями, конкурсами, майстер-класами, екскурсіями, туристичними походами та іншими цікавими заходами. /Слайд 19-23/
  2. Вже традиційними стали предметні тижні, що широко розкривають творчий потенціал вчителів та вихованців, співпраця під час підготовки та проведення заходів згуртовує дитячий та педагогічний колективи, дозволяє кожній дитині проявити себе в конкурсах, постановках, музичних та танцювальних номерах. Мною, як вчителем, за міжатестаційний період, було проведено музично-розважальну програму «Фіксики і шахи», конкурсно-розважальні програми «Математика в професіях» та «Магія чисел Сієнни Морріс», усний журнал «Чарівний світ писанки», шахові турніри, майстер-клас зі створення писанок в різних техніках. Саме проведення таких заходів як позакласними, так і в рамках вивчення теми чи частини уроку робить суху та «нецікаву»  математику зрозумілою для кожного учня, розкриває необхідність вивчення  основних її понять, сприяє розширенню кругозору. /Слайд 24-27/
  3. Матеріально-технічне забезпечення навчально-виховного процесу є одним з важливих  діяльності всього колективу. Має місце щорічний процес  оновлення потрібних технічних засобів навчання, наочності, канцтоварів, ігрового  матеріалу. В цьому пріоритетним вбачаю напрямок збереження вже створеної бази школи. Оновлення бази відбувається шляхом залучення педагогів до даного процесу, співпраця з потенціальними меценатами та спонсорами, пошук додаткових джерел фінансування. В діяльності закладу мають постійне місце як поточні, так і капітальні ремонти приміщення школи.
  4. Важливим є залучення вчителів – предметників, вихователів та учнів до співпраці з упровадження комп’ютерних технологій, використання діючих навчальних програм, прикладного програмного забезпечення щодо створення електронного дидактичного, роздаткового, наочного, навчального та навчально  – контролюючого  матеріалів, використання аудіо - та відеоматеріалів, мережі Інтернет для проведення уроків з різних предметів та виховних заходів.
  5. Основні завдання школи, які реалізуються:
  • впровадження нових технологій: організація навчального процесу в усіх структурних підрозділах школи з вдосконаленням змісту освіти;
  • організація виховної роботи через самовиховання учнів за допомогою програм творчого розвитку; самореалізації у житті школи на основі самоврядування;
  • створення сприятливих умов для підвищення особистого статусу кожного вчителя та учня у атмосфері загально-педагогічної культури;
  • забезпечення охорони здоров’я та фізичного розвитку учнів школи добре організованою системою фізкультурно-оздоровчої;  медико - профілактичної роботи. /Слайд 28-35/
  1. Цікаво та насичено щорічно проходить процес атестації педагогів. Педагоги, крім відкритих уроків, виховних бесід та позакласних заходів, творчо підходять до презентації досвіду своєї роботи з використанням сучасних інформаційних технологій.
  2. І сьогодні з досвідом своєї роботи нас буде знайомити педагог, для якої "Душа дитини – це храм ", тому свою працю вона спрямовує на те, щоб цей храм не став цеглою, вчить любити і поважати, бути добрими і чесними, гідними дітьми своєї країни. Це дуже уважна та чуйна людина, що з великим теплом, людяністю ставиться до тих, хто поруч. Її кредо – Найкоротший шлях до серця дитини – це щира, любляча посмішка. І мабуть тому вона завжди всміхнена та доброзичлива. Хоч і працює в закладі не так давно, але всі знають, що з нею добре і в загоні працювати, і стіни фарбувати, завжди підмінить і не відмовить у допомозі, вийде на додаткову зміну, проведе цікавий майстер-клас і підніме настрій посмішкою. За гороскопом Телець. І як вчителі – тельці,  любить свою роботу, користується авторитетом серед колег та дітей. І це Карабута Т М /Слайд 36/

Презентація Карабути Тетяни Михайлівни

Для Вас питання – продовжіть речення На вашу думку, у гарній школі завжди…

Ну що ж, Тетяна Михайлівна, ми бажаємо вам творчих злетів і нових перемог, слухняних учнів і задоволення від роботи. І для вас, як Тельця, прогноз на цей навчальний рік: у вас можливі проблеми зі здоров’ям, тому кожного ранку проводьте пару годин у позі лотоса. А на роботі можете подрімати, тільки не забувайте зосереджено зсунути брови, тримаючи в руках поурочний план і крейду.

 

  1. «Активна життєва позиція, постійний  пошук – це невід'ємні складові  її роботи….. Свої уроки  будує так, щоб діти могли відчути радість праці, цінність і необхідність знань. Дійти до кожної дитини, допомогти досягти успіхів у навчанні, пожаліти, а іноді і посварити, тобто  стати мамою на деякий час – це повсякденна її робота …., для неї чужих дітей не буває і не може бути. Любов'ю віддячують їй діти та колеги /Слайд 38/

До дітей завжди всміхається

З кожним щиро привітається.

Вчить усіх любити мову,

Віддавати шану слову.

З словником завжди працює,

Ні хвилини не марнує,

Пише, думає, читає,

І дітей цьому навчає. 

Презентація Подоляк Алли Олександрівни.

Питання Поурочні плани – це….

Алла Олександрівна, бажаємо вам найкращого настрою протягом всього року. Нехай ваші учні радують вас своїми успіхами, а сімейне життя буде надійним оплотом, тихою приємною гаванню, куди приємно повертатися після складного робочого дня. нехай в домі буде завжди щастя, а на серці любов. Поваги Вам і щирих поруч людей, благополуччя і удачі.

 

  1. Існує притча. Коли народжується дитина, Господь благословляє її у білий світ своєю рукою. Покладе на голову – мудрою буде, на серце – милосердною, на руки – майстром слова діла. А цій людині Господь одночасно поклав на голову, серце, руки. Ім’я цієї людини – Вчитель.

Творча особистість, щира, сердечна людина, яка в кожному знаходить найкраще. Впливає на учнів словом, а її слово має барвисту гаму різнокольорових від­тінків. Працьовита  і ініціативна, творча і креативна, там де вона – завжди сміх, бо вміє підняти настрій, має в запасі добрий настрій  та цікаві розповіді. Завдяки їй предметний тиждень фізико-математичних наук перетворився в Фіксі-тиждень, школа (і педагоги і діти) отримали вільний доступ до мережі Інтернет, а все місто і область заздрять нашим досягнення та матеріальній базі, бо в мережі Фейсбук у нашого санаторія близько 1000 друзів. /Слайд 40/

Презентація Вербицької Тетяни Анатоліївни.

Питання На вашу думку, в наступному році в нашому санаторії …..

Завдання вчителя не просто вкласти в голови своїх учнів правила пунктуації, теорему Піфагора або закони Ома, а й навчитися розуміти світ і мати власну думку. Саме служителі цієї професії багато в чому створюють дух покоління шляхом щеплення своїх ідеалів молоді. Так нехай же у Вас Тетяна Анатоліївна, вийде створити утопічне суспільство без агресії, ненависті і заздрості. Бажаємо старанних та слухняних учнів, вдалих та добрих днів, щирих та радісних посмішок, блискучих та неперевершених ідей, великих та гідних успіхів. Будьте завжди талановитим вчителем та щасливою людиною.

  1. Вірш /Слайд 41 -  https://www.youtube.com/watch?v=qQFyYWw7ibI /
  2. Дорогі вчителі! Не­хай ніколи не згасає у вашому серці та душі палкий вогонь творчого натхнення, любові до своєї справи, до дітей. Нехай щоденно вас окрилює людське шану­вання і щира вдячність учнів, нехай примножаться ваші успіхи та удачі! /Слайд 42/
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ярченко Тетяна Семенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
4 квітня 2019
Переглядів
3034
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку