У 1978 році закінчила Сумський державний педагогічний інститут імені А.С.Макаренка. Здобула кваліфікацію вчителя англійської мови. Викладаю предмет у Сумській ЗОШ І-ІІIст. №4 імені Героя України Олександра Аніщенка Сумської міської ради з 2006р. Кваліфікаційна категорія – вища. Педагогічне звання – «Старший учитель».
Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому. Упроваджувати в навчально-виховний процес інноваційні методики навчання. Вивчати сучасні методи викладання англійської мови. Створювати комфортні умови навчання. Цінувати критичне мислення учнів. Стимулювати школярів до вільних висловлювань. Сприяти вихованню загальної ерудиції школярів.
Керівник міського методичного об’єднання вчителів англійської мови І ступеня Застосування інноваційних технологій навчання Формування креативної особистості Творчий трикутник «Учитель- учень- батьки». «Формування конкурентноспроможної соціалізованої особистості, громадянина-патріота шляхом упровадження сучасних інноваційних технологій на засадах педагогіки партнерства».
Виступи на засіданнях міського МО вчителів англійської мови Text Text «Упровадження проектної технології у процесі раннього вивчення англійської мови» «Проектні технології як засіб підвищення мотивації та інтересу учнів до навчання» «Використання інноваційних педагогічних технологій на уроках англійської мови як засіб підвищення професійної компетентності вчителя» «Розвиток умінь читання на уроках англійської мови з використанням традиційних та інноваційних технологій» «Психолого-педагогічні умови формування комунікативних навичок із іноземної мови у молодших школярів»
Мої публікації «Впровадження проектної технології в процесі раннього вивчення англійської мови в навчальних закладах» «Використання ігрової технології в процесі навчання англійської мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку» Матеріали до бінарного уроку з теми « Україна – Європейська держава» Матеріали уроку «Шкільне життя». 6 клас Матеріали уроку «Англійські художники. Музеї і картинні галереї Лондону» 10 клас
Як класний керівник працюю над виконанням таких завдань - Зміцнення класного колективу. - Здійснення індивідуального підходу шляхом створення можливостей для самовиховання й самореалізації кожної особистості. - Формування колективу через активізацію форм індивідуального впливу та колективної виховної роботи. - Розвиток національної самосвідомості , умінь і навичок поведінки, що сприяють формуванню високорозвиненої особистості.