Голодюк Людмила Володимирівна – вчитель англійської мови. Кваліфікаційна категорія – спеціаліст. 3. Освіта – вища. 4. Навчальний заклад – Волинський Державний Університет імені Лесі Українки. 5. Рік закінчення – 2007 рік. 6. Місце роботи – Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів села Велика Яблунька. 7. Педагогічний стаж – 10 років.
Інтерактивні методи навчання Навчання іноземної мови на сучасному етапі не можливе без дидактичної функції вчителя, яка полягає не в передачі знань, а у формуванні навичок здобувати їх; а форми роботи повинні захоплювати учнів, пробуджувати інтерес та мотивацію, навчати самостійного мислення та дій. Досягнення цих результатів можливе при застосуванні інтерактивних методів навчання, використання новітніх технологій, методик та програм. Отже, інтерактивне навчання – це перш за все діалогове навчання, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя та учня. Мета інтерактивного навчання – створення комфортних умов навчання, у яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес. Дай мені рибку, і я буду їсти її весь день, навчи мене ловити рибу, і я буду їсти її протягом всього життя. (Східна народна мудрість)
Види інтерактивного навчання: Кооперативне навчання (робота в парах,змінювані трійки, акваріум) Колективно-групове навчання (мікрофон, незакінчені речення, вирішення проблем, мозаїка, мозковий штурм) Ситуативне моделювання (ділові ігри, рольові, змагання) Опрацювання дискусійних питань (метод прес, займи позицію) Дослідницькі технології (урок-протиріччя, прес-конференції, коло ідей, репортаж)
Впровадження елементів інтерактивних методів дозволяє: Організовувати співпрацю вчителя та учнів у вирішенні проблемних питань Залучати кожного учня до активної пізнавальної діяльності Спонукати до пошуку нових ідей, використовуючи для цього різні джерела інформації Ініціювати спілкування з однолітками з інших шкіл, району та області