Презентація досвіду роботи вчителя англійської мови Голодюк Людмили Володимирівни
Номер слайду 2
Педагогічне кредо: “Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – це факел, який треба запалити”.
Номер слайду 3
Життєве кредо: «Справжня людина досягає всього найкращого власним зусиллям».
Номер слайду 4
Голодюк Людмила Володимирівна – вчитель англійської мови. Кваліфікаційна категорія – спеціаліст. 3. Освіта – вища. 4. Навчальний заклад – Волинський Державний Університет імені Лесі Українки. 5. Рік закінчення – 2007 рік. 6. Місце роботи – Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів села Велика Яблунька. 7. Педагогічний стаж – 10 років.
Номер слайду 5
Науково-методична тема, над якою працюю: Використання методів інтерактивного навчання на уроках англійської мови
Номер слайду 6
Інтерактивні методи навчання Навчання іноземної мови на сучасному етапі не можливе без дидактичної функції вчителя, яка полягає не в передачі знань, а у формуванні навичок здобувати їх; а форми роботи повинні захоплювати учнів, пробуджувати інтерес та мотивацію, навчати самостійного мислення та дій. Досягнення цих результатів можливе при застосуванні інтерактивних методів навчання, використання новітніх технологій, методик та програм. Отже, інтерактивне навчання – це перш за все діалогове навчання, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя та учня. Мета інтерактивного навчання – створення комфортних умов навчання, у яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес. Дай мені рибку, і я буду їсти її весь день, навчи мене ловити рибу, і я буду їсти її протягом всього життя. (Східна народна мудрість)
Номер слайду 7
За метою уроку та формою організації навчальної діяльності (О. Пометун, Л. Пироженко) Технологія кооперативного навчання Технологія колективно-групового навчання Технології ситуативного навчання Технології опрацювання дискусійних питань
Номер слайду 8
Види інтерактивного навчання: Кооперативне навчання (робота в парах,змінювані трійки, акваріум) Колективно-групове навчання (мікрофон, незакінчені речення, вирішення проблем, мозаїка, мозковий штурм) Ситуативне моделювання (ділові ігри, рольові, змагання) Опрацювання дискусійних питань (метод прес, займи позицію) Дослідницькі технології (урок-протиріччя, прес-конференції, коло ідей, репортаж)
Номер слайду 9
Впровадження елементів інтерактивних методів дозволяє: Організовувати співпрацю вчителя та учнів у вирішенні проблемних питань Залучати кожного учня до активної пізнавальної діяльності Спонукати до пошуку нових ідей, використовуючи для цього різні джерела інформації Ініціювати спілкування з однолітками з інших шкіл, району та області
Номер слайду 10
Правила організації інтерактивного навчання До роботи мають бути залучені всі учні Активна участь у роботі має заохочуватися Учні повинні самостійно розробляти, виконувати правила роботи в малих групах Учні повинні бути підготовленні до роботи в малих групах
Номер слайду 11
Застосовую такі інтерактивні форми та методи на практиці Робота в групах Робота в парах
Номер слайду 12
Рольові ігри Гра-вікторина «Який я уважний» Гра «Пантоміма»
Номер слайду 13
"Навчаючи - вчуся" «Так – ні»
Номер слайду 14
Метод проектів
Номер слайду 15
Використання презентацій на уроках
Номер слайду 16
Найкращі учнівські презентації
Номер слайду 17
Конкурси “The English or the Scots?” “The smartest”
Номер слайду 18
Конкурс стіннівок
Номер слайду 19
Результативність діяльності вчителя:
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Виховні заходи “Around the world”
Номер слайду 22
“Ukraine is my home”
Номер слайду 23
Як класний керівник Вважаю, що гуманні стосунки на будь-якому уроці і поза ним мають утверджувати людську гідність кожного учня.
Номер слайду 24
Екскурсія до Маневицької центральної районної бібліотеки
Номер слайду 25
Новорічне свято
Номер слайду 26
Години спілкування «Велика радість – творити добро»