4-А клас
Тема: Я, моя сім”я та друзі
Підтема: У місті
Цілі: відпрацювати лексичні одиниці по заданій темі, повторити прислівники частотності, вивчити нові прислівники місця, розвивати навички читання і говоріння.
Очікувані результати: в кінці уроку учні вмітимуть називати місцезнаходження одного об’єкту відносно іншого та описувати дефініції місць у місті за зразком
Матеріали та ресурси: підручник, робочий зошит, СD, відео презентація, онлайн тест
Хід уроку
І. Розминка
Діти дають відповіді на запитання вчителя про самопочуття і підкріплюють це емоцією на екрані.(учитель-учень)
ІІ. Мозковий штурм(учитель-учень, учень-учень)Вчитель починає з питання , використовуючи структуру How often do you….при відповіді на яку , діти використовують різні прислівники частотності, (always, usually sometimes,rarely і т.д) і цей ланцюжок постановки запитання поступово переходить до учнів .
III. Перевірка домашнього завдання (Повторення пісні з попереднього уроку). Діти розповідають слова пісні , а потім виконують її під Мінус Трек 22 CD 1
ІV.Читання речень (1-6). Впр.1 ст.24Діти працюють індивідуально і записують відповіді в тоненькі зошити, потім порівнюють свої відповіді в парах
V. Робота з діалогом СD 1 Track 34( Учні читають опції, слухають і вибирають вірну відповідь, з’єднавши ім’я з місцем перебування дійової особи)
Слова bellow, in front of, opposite,behind, between записують у зошит
VI. Feedback Виконання онлайн тесту на вживання прийменників місця
VII. Домашня робота. Впр.1 ст.29 АВ