Презентація досвіду роботи вчителя Писаренко О.А.

Про матеріал
Це досвід роботи вчителя Писаренко О.А. Підсумок роботи за пять років вчителя російської мови та зарубіжної літератури, української мови та зарубіжної літератури.Вчитель працює над розвитком грамотності на уроках мови. Вчить писати та говорити грамотно.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Анкетні дані Писаренко Олена Анатоліївна. Освіта: Вища Посада: заступник директора, вчитель української мови та літератур. Педагонічний стаж: 24 роки. Місце роботи: Андріївська СЗШПідвищення кваліфікації: 2019рік. Педагогічне кредо « Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості »Кредо життя: « У серце дитини увійде лише те, що йде від серця » Ж. Ж. Руссо.

Номер слайду 2

Стоїть вона, окрасанашого села,Й куди б мене дорога не вела,Як матінці – землі,Як колоску у полі,Я низько кланяюсь своїй прекрасній школі

Номер слайду 3

Я щаслива від того , Що вчительську стежку обрала,Сію мамине слово в учнівські відкриті серця,З вихованцями лиш насолоду життя я пізнала,З ними долю зв'язала свою до кінця.

Номер слайду 4

Проекти над якими працюю: Розвиток грамотності на уроках української мови та літератур. Впровадження інноваційних технологій навчання та розвиток критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури.

Номер слайду 5

Шляхи досягнення високих результатів. Наполегливість. Діяльність. Зосередженість. Впевненість у собіТворчість. Бажання. Успіх

Номер слайду 6

Актуальні питання, які вирішую. Які методи доцільно обрати?Як розвивати творчі здібності учня?Як зробити кожен урок словесності цікавим?Як досягти творчої співпраці вчителя і учня?

Номер слайду 7

Впроваджую інтерактивні методи навчання на уроках української мови та літератур. Вважаю, що інтерактивні методи: Мають переваги: У роботі задіяні всі учні класу;Кожна дитина має можливість пропагувати свою думку;За короткий час опановується багато нового матеріалу;Формується доброзичливе ставлення до опонента;Учні вчаться працювати в команді.

Номер слайду 8

Складові сучасного уроку літератури Традиційні форми навчання Інтерактивні форми навчання Диференційоване навчання Інформаційно-комп’ютерне навчання Дистанційне навчання

Номер слайду 9

Інноваційні технології навчання Розвивальне навчання Навчання як дослідження Формування творчої особистості Нові інформаційні технології Групова навчальна діяльність Осибисто орієнтована технологія

Номер слайду 10

Мета педагогічної діяльності Сприяти відкриттям Охоплювати ширші простори Висвітлювати ідеї Прагнути нового Давати нове бачення Здобувати необхідні знання Розширювати досвід Доходити висновків Виховувати терпеливість

Номер слайду 11

Ресурси інформаційних технологій навчання. Електронні програмні засоби(Завдяки автоматизації пошуку необхідної інформації зростає творчий компонент та ефективність навчальної діяльності та контроль за станом процесу)Інтернет – сторінки(Можливість безпосереднього спілкування, оперативність, представлення інформації)Мультимедійні технології(Забезпечує реальне представлення об’єктів і процесів)

Номер слайду 12

Роль інтерактивних методів навчання“ Панацея, що вирішує всі проблеми учбового процесу. ”“ Суттєве доповнення до системи методів навчання. ”“ Інструмент, що дозволяє значно урізноманітнити достатньо однотипну форму пізнання оточуючої дійсності. ”“ Якісно інший підхід до організації освітньої діяльності. ”

Номер слайду 13

Одне з моїх захоплень. Люблю поезію Василя Симоненка. Одним – троянди, іншим – колючки. Одному - радість. Іншому – терпіння. Комусь рівненькі стеляться шляхи, А хтось збиває ноги об каміння.І кожному із нас – своя дорога.І все, що маєш, нам дано від Бога. Лише єдине мучить запитання: “ Випробування це чи покарання? ” Василь Симоненко

Номер слайду 14

Мрію виховати особистість, яка вміє: Визначити мету і проектувати діяльність;Будувати взаємини з людьми;Вільно використовує знання на практиці. Працелюбна: Має активну громадянську позицію;Усвідомлює необхідність підготовки до життя. Готова до самореалізації, самовиховання, саморозвитку.

Номер слайду 15

Я вважаю, що урок буде ефективним, якщо :Є творчий підхід вчителя;Проведена ретельна підготовка до уроку;Присутні глибокі теоретичні знання. Завдяки цьому, буде результат, який виллється: У кількість оцінок на уроці, Активність дітей під час відповідей,Кожен для себе почерпне необхідне,Неабияка працездатність під час підготовки

Номер слайду 16

“ Не навчайте дітей так, як навчали вас – вони народилися в інші часи. ” Конфуцій“ Якщо ви хочете навчити дітей мислити по – іншому, вам доведеться навчитися учити по – іншому. ”“ Якщо знання- це новий капітал, то інновації – нова валюта. ” К. Келлі.

Номер слайду 17

Ось який я маю рецепт приготування хорошого уроку.12 порцій мудрості.11 порцій терпіння.10 порцій хоробрості.9 порцій працездатності.8 порцій оптимізму.7 порцій відданості своїй справі.6 порцій вільнодумства.5 порцій добробуту.4 порції турботи про здоров’я.3 порції гумору.2 порції педагогічного такту.1 порцію віри в кожного учня. Примітка: у порціях інгредієнтів можливі варіанти на розсуд того, хто готує

Номер слайду 18

Для того, щоб додати гостроти та насолоди уроку: Додаю до нього ложечку гарного настрою, скибку нерозсудливості; за смаком розваги; обов'язково додаю гри; рясно посипаю гарним добрим гумором. А тепер налийте любов до дітей і змішайте все енергійними рухами, не допускаючи застою. Поставте ваше блюдо на вогонь дитячих сердець.

Номер слайду 19

Прикрасьте своє блюдо посмішками, ізюминками – цікавинками, гілочками радості. Перед подачею учням урок сервіруйте спокоєм, самовідданістю, професіоналізмом вчителя. Чітко дотримуйтеся цього рецепту, а також переліку інгредієнтів при підготовці кожного свого уроку. Приємного вам апетиту, шановні колеги! Апетиту до вчительської праці та творчості

Номер слайду 20

Інгредієнти приготування хорошого уроку. На етапі з’ясування ( забезпечення)емоційної готовності використовую прийоми:“ Комплімент ”, “ Вітер дме ”, “ Кольоровий настрій ”, “ Обмін усмішками ”, “ Побажай мені успіху ”, “Словесний настрій ”, “ Малюнкове вітання ”.

Номер слайду 21

Емоційну готовність до уроку реалізовую через прийоми:“Кольоровий настрій”: учні обирають колір, який підходить до їхнього настрою. Червоний – радість. Жовтогарячий – теплий. Жовтий – приємний. Зелений – спокійний. Синій – незадоволення. Фіолетовий – тривожний. Чорний – занепад. Білий – важко відповісти. Цей прийом допомагає намалювати настрій, або кольоровий портрет твору, його можна поєднувати з асоціаціями.

Номер слайду 22

Актуальними прийомами на даних уроках є:“ Мікрофон ” , “ Асоціювання ”, “ Аутотренінг ”, “ Незакінчене речення ”. Прийом асоціювання ефективний під час вивчення будь – якої теми і на всіх його етапах.

Номер слайду 23

На етапі цілевизначення і планування ознайомлюю дітей з переліком цілей уроку, допомагаю учням самостійно планувати роботу на уроці. Діти можуть обговорити цілі із сусідом.

Номер слайду 24

На етапі опрацювання навчального матеріалу організовую самостійну та парно – групову роботу

Номер слайду 25

Інтерактивний – з англ. мови, має значення ( “ взаємодіючий ”. ) Існують різні підходи до визначення інтерактивного навчання. Одні вчені визначають його як діалогове навчання: інтерактивний – означає здатність взаємодіяти, знаходитись у режимі бесіди, діалогу з чимось ( наприклад, комп’ютером ) або кимось ( людиною ). Отже, інтерактивне навчання – це взаємодія вчителя та учня.

Номер слайду 26

Упровадження інтерактивного підходу в процес навчально – пізнавальної діяльності учнів має необмежені можливості в досягненні практичної мети навчання української мови та літератур. Для того, щоб успішно навчатися, учні мають брати активну участь у навчальному процесі. Отже, у процесі власної діяльності використовую різні методи навчання.

Номер слайду 27

Використовую такі інтерактивні методи на уроках. Знайди помилку. Викресли зайве. Складання таблиць. Асоціативний кущ. Метод ПРЕС. Наприклад : Я думаю, що…Тому, що …Наприклад…Отже…

Номер слайду 28

Часто проводжу “ аналіз ” фотографії, створюємо психологічний портрет митця, коли вивчаємо життєвий шлях письменника. Визначаємо особливості його внутрішнього світу, характер, погляд. Риси духовного світу діти записують у зошит.

Номер слайду 29

На рефлексивно – оцінювальному етапі: Відрефлексовується й оцінюється не тільки робота, а й процес та почуття, пов’язані з діяльністю. Цей етап тісно пов’язаний з цілевизначенням та оцінкою, адже для успішного проведення учень повинен знати чіткі цілі, орієнтуватися в них.

Номер слайду 30

Під час рефлексивно – оцінювального етапу використовую різні способи перевірки: Самоконтроль. Взаємоконтроль. Граматичні та літературні диктанти. Склади запитання до змісту твору. Використовую прийоми:“ Незакінчене речення ”, “ Займи позицію”, “ Мікрофон ”, “ Піраміда позитивних почуттів ”, “ Вітер дме для того, хто… ”, “ Сенкан ”.

Номер слайду 31

Картотека методів, які використовую на уроках мови та літератур. Комплімент ( учні усно, в парах або записують в зошит сусідові по парті комплімент ). Вітер дме ( учитель читає речення: вітер дме для того, хто готовий до уроку. Вітер дме для того, хто хоче працювати. Учні, які можуть сказати слово “ так ”, піднімаються .)

Номер слайду 32

3. Кольоровий настрій ( учні підбирають кольори до свого настрою. )Обмін усмішками ( учні обмінюються усмішками. )Побажай мені успіху ( учні в парах бажають один одному успіхів. )Словесний настрій ( учні словами описують свій настрій. )Незакінчене речення ( сьогодні на уроці я… )Асоціювання ( до слів козак, війна, татари, родина пропоную створити асоціації, які підкажуть нам , про що розповідається у творі . )

Номер слайду 33

9. “ Передбачення “ ( наприклад: за ключовими словами людина, оточення, життя учні передбачають тему і мету уроку. )10. Аутотренінг Я – школяр. Я - особистість. Я – думаю. Я – мислю. Я хочу знати більше!

Номер слайду 34

11. Малюнкове вітання. ( для цього використовую “смайлики”, які показую дітям, або малюю на дошці. ) Діти обирають “смайлик” уроку або “смайл” настрою. Якщо діти обрали “смайл “”радість”, то бажаю їм гарного настрою, легкого засвоєння теми. Учням, що обрали “сумні” “смайли”, пропоную налаштуватися на роботу.

Номер слайду 35

12. “ Формула уроку ” ( учні складають формулу своєї майбутньої роботи на уроці, використовуючи умовні позначки).( О +У )* ( С + Р )= ЗО – організованість. У – увага. С – спілкування. Р – робота. З – знання.

Номер слайду 36

Використовую ігри: “ Вилучи зайве ”.“Слово – речення – запитання - відповідь”.“ Знайди помилку ”.“ Запитай себе сам ”.“ Хто більше ”.14. “ Так чи ні ” – завдання вимагають однозначної відповіді.

Номер слайду 37

Кредо інтерактивного навчання. Те, що я чую, бачу, обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю, роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я самовдосконалююсь.

Номер слайду 38

Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня. Тому пам’ятаймо, вчителі: “ Ми для дитини, а не вона для нас; ми повинні пристосовуватись до її природи, до її духовного стану. ”

Номер слайду 39

Плани на майбутнєПідвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому. Сприяти розвитку зацікавлених предметом учнів. Продовжувати впроваджувати у навчальний процес інноваційні методи навчання. Виробити власні методики викладання предмету. Особливу увагу приділяти обдарованим учням. Підвищувати зацікавленість учнів українською мовою та літературами.

Номер слайду 40

Моя педагогічна діяльність спрямована в основному на навчання, зорієнтована на колективну та індивідуальну роботу. Моє завдання – донести до учня красу слова, прищепити любов до всього свого, рідного: ніжної пісні, маминого квітника, батьківського саду, бабусиних вишиванок, дідової мудрості. Це та частина мого педагогічного досвіду, яка викликає у школяра любов і пошану до рідного слова, формує творчу особистість, достойного громадянина України.

Номер слайду 41

Поширення досвіду

Номер слайду 42

Поширення досвіду

Номер слайду 43

Фотогалерея

Номер слайду 44

Вісті з уроків

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Загальношкільні свята

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Слинько Ніна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
21 вересня 2021
Переглядів
2145
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку