В допомогу заступнику директора з навчальної роботи

Про матеріал

У даній розробці розміщені матеріали для заступника директора з навчальної роботи. Є тематика педрад, самоосвітня робота вчителів, тематика оперативокдля заступника директора з навчальної роботи, протягом навчального року, є робота з молодими та новопризначеними вчителями. Рекоменджую для заступників директорів.

Перегляд файлу

Тематика педрад

2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Серпень,2021

Нарада

  1. Про роботу школи в 2020-2021 н.р. з організації –моделюючого періоду проекту : «Самореалізація учня – як особистості, громадянина, фахівця на основі ключових компетентностей і наскрізних вмінь шляхом реалізації нової структури освіти».
  1. Про методичну роботу закладу освіти та завдання на 2021-2022 н.р.
  1. Вимоги до роботи в перехідний період нової української школи.
  1. Обговорення та затвердження роботи школи .
  1. Про виховну роботу та завдання перед класними керівниками в новому навчальному році.

Жовтень,2021

Засідання за круглим столом.

1.Використання технологій ключових компетентностей на уроках вчителів закладу освіти.Писаренко О.А.- доповідь.

2. Про роботу ГПД у закладу освіти .

3.Про організацію повторення на уроках в 4 класі.

4.Про роботу з охорони праці в закладі освіти . 

5.Професійна освіта як складник забезпечення кадрового персоналу України.- 

Грудень. Чайна церемонія.

Посилення виховання , спрямувати уроки на забезпечення моральності, трудового, естетичного , фізичного виховання. Виховувати відповідальне ставлення до навчання.

 

Лютий. Творчі звіти вчителів, що атестуються.  До вершин педагогічної майстерності.  Кириленко – 

Квітень. Засідання за круглим столом.

Гармонізація родини та школи , виховання здобувачів освіти в сфері нової української школи.

Виконання закону «Про освіту» у школі. 

Про результати роботи щодо організації роботи НУШ. 

Анкета само оцінювання власної педагогічної майстерності.

Завдання методичної роботи на 2021-2022 навчальний рік.

  1. Освітній процес спрямувати на підвищення рівня знань, умінь та навичок учнів шляхом посилення індивідуалізації та диференціації освітньої діяльності.
  2. Працювати в напрямку забезпечення наступності між початковою, основною та старшою школою.
  3. Створити належні умови для поступової адаптації учнів 1-х класів до навчання у школі І ступеню (НУШ), учнів 5-х класів до навчання у школі ІІ ступеню та учнів 10-х класів – у школі ІІІ ступеню.
  4. Вдосконалювати організаційно-методичну роботу з підготовки та участі  випускників   до  ДПА, ЗНО .
  5. Працювати в напрямку підвищення рівня професійної майстерності та мобільності педагогічних працівників в умовах неперервної освіти.
  6. Продовжити вивчення та узагальнення ефективного досвіду роботи вчителів.
  7. Сприяти втіленню в практику роботи педколективу новітніх освітніх технологій.
  8. Шкільному методкабінету продовжити створення банку освітніх технологій, прогресивного педагогічного досвіду.
  9. Продовжити роботу з моніторингу якості освіти.

Працювати на 3 етапі навчального проекту : « Самореалізація учня – як особистості, громадянина, фахівця на основі ключових компетентностей і наскрізних вмінь шляхом реалізації нової структури освіти»

а з цією метою :

  • удосконалювати  форми та методи роботи для самореалізації учнів;
  • запроваджувати ідеї проекту через систему роботи з учнями з подальшим виявленням талантів, здібностей;
  • формувати соціальну та громадянську компетентність.

 

Науково – методична рада

  1. Засідання – вересень ,2021  року. 

Орієнтація на розвиток особистості шляхом запровадження ключових компетентностей і наскрізних вмінь;

  • підвищення якості навчання;
  • моніторинг результатів навчання..
  1. Засідання. – жовтень.2021 р.
  2. Нові підходи до навчання для підвищення творчої активності. 
  • самореалізація та саморегуляція;
  • схеми;карти;
  • тести; міні – підручники.

 

  1. Засідання. – Січень, 2022 року.

Розвиток творчих здібностей учнів.

  • розкриття творчого потенціалу;
  • використання творчого потенціалу;

4. Засідання. – травень, 2022  рік.

Варіативність

  • розвиток особистого потенціалу;
  • індивідуальний розвиток учнів.

 

Завдання

  1. Спрямувати управлінську діяльність ради на реалізацію науково – методичної роботи.
  2. Через взаємовплив суб’єктів навчального процесу ; складові якості освіти та моніторинг досліджень впливати на показники якості освіти.

Самоосвіта вчителя

Завдання.

  1. Зважати на рівень володіння вчителем провідною індивідуальною темою самоосвіти.
  2. Вивчити науково – дослідницьку роботу з предмета, роботу над проблемною темою.
  3. Участь у колективних і групових формах методичної роботи.

Етапи роботи

Вчителя над індивідуальною темою ( на 5 років).

1.Перспективне та річне планування.

2. Знаходження та опрацювання літератури , матеріалів досвіду.

3. Аналіз опрацьованої літератури, планування практичного застосування.

4. Активне застосування набутих знань.

5. Оцінка досягнень.

Контроль за самоосвітою.

Зміст перевірки

Дата

Відповідальний

1

Якість планування самоосвіти у вчителів

Жовтень- лютий

 

2

Робота вчителів над індивідуальним  проектом

Лютий – березень.

 

 

                                            

                                                      Педагогічний досвід

Завдання

1.Сумлінно використовувати досягнення науки у своїй роботі.

2. Свою діяльність спрямовувати на творчий пошук оригінальних методик , які відкрили нові педагогічні знання.

Контроль за роботою

Зміст

Дата

Відповідальний

1

Співбесіда з вчителями про використання педагогічного досвіду у своїй роботі

Грудень, січень

 

2

Як педагогічний досвід допомагає підвищити результативність у формуванні умінь та навичок

Січень- травень

 

Підвищення кваліфікації на курсах

Завдання

  1. При проходженні курсової перепідготовки вчителям підвищувати свою майстерність.
  2. Своєчасне проходження курсів дає вчителю можливість професійної самореалізації , задовольняє свої потреби та підвищує професійний рівень.

Про вчителів, о атестуються у 2021-2022 н.р.

 

ПІП

Посада

Дата курсів

Предмет

Атестація

1

         

2

         

3

         

4

         

5

         

6

         

7

         

8

         

9

         

10

         

11

         

12

         

13

         

14

         

15

         

16

         

 

Відкриті уроки

Завдання

  1. Через відкриті уроки домагатися визнання в колективі , прагнути познайомити колег з своїм досвідом , формами та методами роботи.
  2. Проводити відкриті уроки , підвищувати якість науково - виховного процесу.

 

ПІП

Предмети

Класи

Місяць

1

Кириленко – Дорохова Н.М.

Історія

5

Жовтень

2

Кириленко – Дорохова Н.М.

Історія

6

Грудень

 

 

Предметні тижні

Завдання

  1. Активізувати пізнавальну діяльність учнів під час проведення предметних тижнів.
  2. Застосовувати нові педагогічні технології , прийоми та методи навчання  що формують самостійну діяльність учнів.

 

Зміст роботи

Місяць

Предмет

Відповідальний

1

Тиждень історія

Лютий

Історія

 

 

Тиждень правових знань

Грудень

Правознавство

 

 

Робота з новопризначеними  вчителями

Завдання

  1. Допомогти вчителю адаптуватися.
  2. Опрацювати нормативну базу з  предмета.
  3. Провести методичну оперативку по предмету : нормативна база, методичні рекомендації, робота з зошитами, підручниками, щоденниками, поурочними планами, календарно – тематичне планування; робота з класними журналами.

 

Зміст роботи

Дата

Відповідальний

1

НАВЧАЛЬНА РОБОТА

1.Організація з поточним плануванням.

2.Детальне опрацювання навчального плану і пояснювальної записки.

3.Ознайомлення з вимогами до ведення шкільної документації.

4.Планування навчально – виховної роботи.

5. Виготовлення та використання наочності на уроках.

6. Проведення тестування.

7. Перевірка додаткової літератури , підручників, посібників , контрольних зошитів , зошитів тестування.

 

Протягом року

2

 

МЕТОДИЧНА РОБОТА

1.Участь в роботі школи молодого вчителя.

2. Ознайомлення з дидактичними вимогами до складання плану конспекту уроку.

3. Ознайомлення зі схемами аналізу уроків,заходів.

4. Опрацювання картотеки педагогічного досвіду.

5.Стоврення власної картотеки.

6.Робота над корекцією знань учнів .

7.Визначення проведення уроків та заходів.

8. Відвідування відкритих уроків у вчителів.

9. Вивчення роботи вчителів – наставників та вчителів науково – методичної ради.

 

Протягом року

 

 

ГРОМАДСЬКА РОБОТА

1.Допомога наставників у громадянській роботі.

2.Виконання доручень адміністрації , наставника, вчителя.

Протягом року

 

 

Методичні оперативки

Завдання

  1. Залучати вчителів до створення власних сайтів , блогів у пропаганді своїх здобутків.
  2. Пропагувати проведення якісної роботи зі здібними дітьми.
  3. Працювати над подоланням недоліків у роботі після засідань.

Зміст

Дата

Відповідальний

1

СЕРПЕНЬ

  1. Кадрове забезпечення.
  2. Готовність кабінетів.
  3. наявність підручників та програм.
  4. Зустріч  з першокласниками, десятикласниками.
  5. Режим роботи школи.
  6. Планування відкритих уроків , директорських контрольних робіт, зрізів знань.
  7. Тижневе навантаження.
  8. Робота методичного обєднання.

Серпень

 

 

ВЕРЕСЕНЬ

  1. Тематика, календарні плани.
  2. Аналіз готовності учнів до роботи в школі ( співбесіди з учнями 2,4, 6,9, 11 класів)
  3. Стан підготовки учнів 1.5, 9, 10 класів до роботи. Наступність у навчанні.
  4. Заповнення особових справ на учнів , що прибули до 1 класу, 10 класу.
  5. курсова перепідготовка.
  6. Атестація вчителів.
  7. Робота ГПД.
  8. Оформлення стендів у класних кімнатах, школі, класні журнали.

Вересень

 

 

ЖОВТЕНЬ

  1. Шкільні олімпіади.
  2. Атестація вчителів.
  3. Індивідуальна робота з учнями.
  4. Робота вчителів з щоденниками  журналами, зошитами.
  5. Відкриті уроки, аналіз.
  6. Засвоєння програм учнями 9 класу.
  7. Викладання трудового навчання.
  8. Результативність адаптації 1 та 5 класів.

Жовтень

 

 

ЛИСТОПАД
1. Стан успішності за І четверть.

Виступ на загальношкільній лінійці.

2. Результати перевірки зошитів 8, 9,10, 11 класах.

3. Робота з обдарованими учнями.

4. Стан творчої роботи серед учнів 8-11 класів.

 

Листопад

 

 

ГРУДЕНЬ

  1. Викладання іноземної мови в початковій школі.
  2. Робота ГПД.
  3. Стан викладання російської мови в 2- 4 класах .
  4. Виконання програм .
  5. Техніка читання в 2-4 класах.
  6. Автоматизовані навички в 2-4 класах.
  7. Викладання математики в 2-4 класах.
  8. Стан роботи з щоденниками.
  9. Стан роботи з зошитами.

Грудень

 

 

СІЧЕНЬ

  1. Ведення шкільної документації.
  2. Виконання навчальних програм.
  3. Робота із слабими учнями.
  4. Відкриті уроки, заходи.

Січень

 

 

ЛЮТИЙ

  1. Робота вчителів, що атестуються.
  2. Робота методичних підрозділів.

 

Лютий

 

 

БЕРЕЗЕНЬ

  1. Організація повторення в 4, 9, 11 класах.
  2. Взаємовідвідування уроків.
  3. Робота з класними журналами.
  4.  Атестація.
  5. Збори для майбутніх першокласників.
  6. Робота вчителів з майбутніми першокласниками.

Березень

 

 

КВІТЕНЬ
1. Громадський огляд знань.

2.Прийом у 1 клас.

3. Робота ГПД.

 

Квітень

 

 

ТРАВЕНЬ

  1. Виконання програм, лабораторних, практичних , письмових робіт.
  2. Зрізи знань.
  3. Директорські контрольні роботи.
  4. Техніка читання  1- 4 класів.
  5. Автоматизовані навички 2- 4 класи.
  6. ДПА в 4 класі.
  7. Підготовка до ДПА в 9 класі.
  8. ЗНО в 11 класі.

Травень

 

 

ЧЕРВЕНЬ

  1. Документація по школі.
  2. Списки учнів школи
  3. Нормативні документи.
  4. Навчальні екскурсії та навчальна практика.
  5. Перспективний рівний план.

Червень

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
21 вересня 2021
Переглядів
4577
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку