У даній розробці розміщені матеріали для заступника директора з навчальної роботи. Є тематика педрад, самоосвітня робота вчителів, тематика оперативокдля заступника директора з навчальної роботи, протягом навчального року, є робота з молодими та новопризначеними вчителями. Рекоменджую для заступників директорів.
Тематика педрад
2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Серпень,2021
Нарада
Жовтень,2021
Засідання за круглим столом.
1.Використання технологій ключових компетентностей на уроках вчителів закладу освіти.Писаренко О.А.- доповідь.
2. Про роботу ГПД у закладу освіти .
3.Про організацію повторення на уроках в 4 класі.
4.Про роботу з охорони праці в закладі освіти .
5.Професійна освіта як складник забезпечення кадрового персоналу України.-
Грудень. Чайна церемонія.
Посилення виховання , спрямувати уроки на забезпечення моральності, трудового, естетичного , фізичного виховання. Виховувати відповідальне ставлення до навчання.
Лютий. Творчі звіти вчителів, що атестуються. До вершин педагогічної майстерності. Кириленко –
Квітень. Засідання за круглим столом.
Гармонізація родини та школи , виховання здобувачів освіти в сфері нової української школи.
Виконання закону «Про освіту» у школі.
Про результати роботи щодо організації роботи НУШ.
Анкета само оцінювання власної педагогічної майстерності.
Завдання методичної роботи на 2021-2022 навчальний рік.
Працювати на 3 етапі навчального проекту : « Самореалізація учня – як особистості, громадянина, фахівця на основі ключових компетентностей і наскрізних вмінь шляхом реалізації нової структури освіти»
а з цією метою :
Науково – методична рада
Орієнтація на розвиток особистості шляхом запровадження ключових компетентностей і наскрізних вмінь;
Розвиток творчих здібностей учнів.
4. Засідання. – травень, 2022 рік.
Варіативність
Завдання
Самоосвіта вчителя
Завдання.
Етапи роботи
Вчителя над індивідуальною темою ( на 5 років).
1.Перспективне та річне планування.
2. Знаходження та опрацювання літератури , матеріалів досвіду.
3. Аналіз опрацьованої літератури, планування практичного застосування.
4. Активне застосування набутих знань.
5. Оцінка досягнень.
Контроль за самоосвітою.
№ |
Зміст перевірки |
Дата |
Відповідальний |
1 |
Якість планування самоосвіти у вчителів |
Жовтень- лютий |
|
2 |
Робота вчителів над індивідуальним проектом |
Лютий – березень.
|
Педагогічний досвід
Завдання
1.Сумлінно використовувати досягнення науки у своїй роботі.
2. Свою діяльність спрямовувати на творчий пошук оригінальних методик , які відкрили нові педагогічні знання.
Контроль за роботою
№ |
Зміст |
Дата |
Відповідальний |
1 |
Співбесіда з вчителями про використання педагогічного досвіду у своїй роботі |
Грудень, січень |
|
2 |
Як педагогічний досвід допомагає підвищити результативність у формуванні умінь та навичок |
Січень- травень |
Підвищення кваліфікації на курсах
Завдання
Про вчителів, о атестуються у 2021-2022 н.р.
№
|
ПІП |
Посада |
Дата курсів |
Предмет |
Атестація |
1 |
|||||
2 |
|||||
3 |
|||||
4 |
|||||
5 |
|||||
6 |
|||||
7 |
|||||
8 |
|||||
9 |
|||||
10 |
|||||
11 |
|||||
12 |
|||||
13 |
|||||
14 |
|||||
15 |
|||||
16 |
Відкриті уроки
Завдання
№ |
ПІП |
Предмети |
Класи |
Місяць |
1 |
Кириленко – Дорохова Н.М. |
Історія |
5 |
Жовтень |
2 |
Кириленко – Дорохова Н.М. |
Історія |
6 |
Грудень |
Предметні тижні
Завдання
№ |
Зміст роботи |
Місяць |
Предмет |
Відповідальний |
1 |
Тиждень історія |
Лютий |
Історія |
|
Тиждень правових знань |
Грудень |
Правознавство |
|
Робота з новопризначеними вчителями
Завдання
№ |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
1 |
НАВЧАЛЬНА РОБОТА 1.Організація з поточним плануванням. 2.Детальне опрацювання навчального плану і пояснювальної записки. 3.Ознайомлення з вимогами до ведення шкільної документації. 4.Планування навчально – виховної роботи. 5. Виготовлення та використання наочності на уроках. 6. Проведення тестування. 7. Перевірка додаткової літератури , підручників, посібників , контрольних зошитів , зошитів тестування.
|
Протягом року |
2 |
МЕТОДИЧНА РОБОТА 1.Участь в роботі школи молодого вчителя. 2. Ознайомлення з дидактичними вимогами до складання плану конспекту уроку. 3. Ознайомлення зі схемами аналізу уроків,заходів. 4. Опрацювання картотеки педагогічного досвіду. 5.Стоврення власної картотеки. 6.Робота над корекцією знань учнів . 7.Визначення проведення уроків та заходів. 8. Відвідування відкритих уроків у вчителів. 9. Вивчення роботи вчителів – наставників та вчителів науково – методичної ради.
|
Протягом року |
|
|
ГРОМАДСЬКА РОБОТА 1.Допомога наставників у громадянській роботі. 2.Виконання доручень адміністрації , наставника, вчителя. |
Протягом року |
|
Методичні оперативки
Завдання
№ |
Зміст |
Дата |
Відповідальний |
1 |
СЕРПЕНЬ
|
Серпень |
|
ВЕРЕСЕНЬ
|
Вересень |
|
|
ЖОВТЕНЬ
|
Жовтень |
|
|
ЛИСТОПАД Виступ на загальношкільній лінійці. 2. Результати перевірки зошитів 8, 9,10, 11 класах. 3. Робота з обдарованими учнями. 4. Стан творчої роботи серед учнів 8-11 класів.
|
Листопад |
|
|
ГРУДЕНЬ
|
Грудень |
|
|
СІЧЕНЬ
|
Січень |
|
|
ЛЮТИЙ
|
Лютий |
|
|
БЕРЕЗЕНЬ
|
Березень |
|
|
КВІТЕНЬ 2.Прийом у 1 клас. 3. Робота ГПД.
|
Квітень |
|
|
ТРАВЕНЬ
|
Травень |
|
|
ЧЕРВЕНЬ
|
Червень |
|