Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури

Про матеріал
Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури містить звіт учителя української мови та літератури першої категорії: накопичення досягнень, відслідковування професійного прогресу, представлення діяльності і професійного розвитку у міжатестаційний період.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури Атаманюк Вікторії Орестівни

Номер слайду 2

Освіта: У 2012 році закінчила Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка. Спеціальність – “Українська мова і література”;Кваліфікація – вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури

Номер слайду 3

Працюю у Пістинському ліцеїна посаді вчителя української мови та літератури. Педагогічний стаж – 9 років. Кваліфікаційна категорія:спеціаліст II категорії.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Методична проблема, над якою працюю:«Розвиток пізнавальних інтересів та здібностей учнів на уроках української мови та літератури шляхом використання інтерактивних методів навчання »

Номер слайду 6

Тему, над якою працюю, вважаю актуальною, тому що в процесі інформатизації, який повністю охопив наше життя,зростаютьтемпи розвитку інформаціївдосконалюються форми і методи впливу на свідомість людинивиникаєсупротив, як певний захист від надмірного інформаційного перевантаженнявпливаєна пізнавальні потреби школяра;не завжди з'являються почуття інформаційного голоду, учитель став не єдиним джерелом інформації для учняпороджуєу школярів пасивно-споживацьке ставлення до навчання та ряд інших проблем

Номер слайду 7

Практична значимість досвіду:         Забезпечує умови для  розвитку творчої особистості дитини;   Сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні;         Забезпечує особистісно орієнтовану модель навчання;       Робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури.

Номер слайду 8

Для активізації пізнавальної діяльності застосовую елементи таких педагогічних технологій:Ігрові технологіїУроки розвитку критичного мислення Міжпредметні зв'язкиІнтерактивні технологіїПроблемне навчанняІнформаційні технології та мультимедійні засоби навчання

Номер слайду 9

Навчання повинно бути цікавим, тому пропоную учням такі інтерактивні методи роботи: Презентація. Займи позицію. Рольоваситуація. Ток - шоу. Коло ідей. Асоціатив-ний кущ. Дискусія. Робота в парах. Елементибрейн-рингу. Прес-метод

Номер слайду 10

«Асоціатив-ний кущ»«Робота в парах»«Робота в групах»

Номер слайду 11

Використовую такі засоби візуалізації навчального матеріалу:

Номер слайду 12

“Жити – значить мати проблеми, вирішувати їх – значить рости інтелектуально”, - справедливо вважав Конфуцій. Готуючись до уроку, створюю проблемні питання для учнів. Намагаюся, щоб учні не просто запам'ятовували навчальний матеріал, а запитували, досліджували, творили, вирішували, вели дискусію, мали свою активну позицію. Розвиваю вміння самостійно робити висновки та знаходити рішення.

Номер слайду 13

Гра – надзвичайно ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Ігрову діяльність використовую як самостійний елемент в технології для засвоєння поняття, теми або розділу, як урок або його частину, як технологію позакласної роботи. Наприклад: Гра «Якби я був...»Учням пропонується закінчити речення, яке починається зі слів «Якби я був...». Наприклад, «Якби я була ялинкою, то...». Гра «Фантастичні гіпотези». Ця гра виражена у формі запитання: «Що було б, якби...?». Для постановки запитання беруться будь-які підмети і присудки. Гра «Якби я потрапив у ...». Учневі пропонується уявити, що він є одним із героїв твору. Гра «Перевтілення». Дитині пропонується перевтілитися в інший образ і описати у 3-4реченнях.

Номер слайду 14

Гра «Якби я був...»Гра «Я тобі, ти мені...»

Номер слайду 15

2017 рік – ІІІ місце в II етапі олімпіади з української мови та літератури (6 клас); 2018 рік – ІІ місце в конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика (7 клас); 2019 рік – ІІI місце в II етапі олімпіади з української мови та літератури (8 клас);Успіх учителя в успіхах учнів

Номер слайду 16

Результати Всеукраїнської інтернет-олімпіади «Всеосвіта осінь 2019» та «Всеосвіта весна 2020»

Номер слайду 17

Результати VII Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» 2020 з української мови та літератури

Номер слайду 18

Участь учня 9 класу у Всеукраїнському конкурсі «Слово до слова»

Номер слайду 19

Нагороди та заохочення

Номер слайду 20

Сертифікати

Номер слайду 21

Курси підвищення кваліфікації

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Поетичний флеш-моб «Уклін тобі, Кобзарю»

Номер слайду 25

Участь в обласному конкурсі «Учитель року – 2021»

Номер слайду 26

Передбачуваний результат:- формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей;- підсилення мотивації навчання різноманітністю і барвистістю інформації (текст + звук + відео + колір);- підвищення якості навчання через вдосконалення змісту, методів і організаційних форм навчання. Інтерактивні методи навчання та ігрові технології сприяють підвищенню рівня навчальних досягнень учнів , активізації їхньої пізнавальної діяльності, роблять навчальний процес продуктивнішим.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Дякую за увагу

pptx
Додано
16 січня
Переглядів
298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку